Kul att så många kommer även i år Det är ni som gör träffen så trevlig
Som svar på era frågor, jajemen, det blir karavan även i år från Volvo Karlbergs som förra året, vi kommer försöka skylta allting bättre i år genom att även skylta karavanvägen.
Hoppas ni håller koll på Västerviksträffen hemsida? Om ni gjort det så har ni nog sett att det blir Live-band i år. Allt för att öka stämningen på träffen
I år är upplägget beträffande röstningen något annorlunda, dock så är det fortfarande ni besökare och utställare som har den avgörande rösten! Vi kommer ha en jurybedömning som tillsammans med folkets röst kommer avgöra vilka bilar hamnar överst på pallen!
Måste säga att förra årets volvo träff i vvik, va den bästa träffen jag var på övhtaget förra året tyvärr så har man ju ingen turbo volvo i år så är ju lite surt
Måste säga att förra årets volvo träff i vvik, va den bästa träffen jag var på övhtaget förra året tyvärr så har man ju ingen turbo volvo i år så är ju lite surt
Volvo turbo är absolut inget krav, så länge man åker Volvo är man välkommen att ställa ut sin bil och ha chans att vinna fina priser, både med hjälp av bilen och utställningsbiljetten!
Volvo turbo är absolut inget krav, så länge man åker Volvo är man välkommen att ställa ut sin bil och ha chans att vinna fina priser, både med hjälp av bilen och utställningsbiljetten!
Besökare går in gratis!
hur mycket kostar utställningsbilljetterna iår? mvh