Inför: Norrsvedja Street Open 10 Juli 2010

MrVain
27 maj 2010 · 904 Inlägg

Hansen kommer bli så till sig så han kör väll en stake genom blocket eller nått när turbon skruvas upp till 2,5 bar wink

De ska va gött å leva
DustRatRacing Vem f*n behöver V8? ;)
27 maj 2010 · 117 Inlägg

Hahaha...ajajaj... jag hade 2.9bar när min kolv smälte i chryslern..haha... :-/
Hoppas på bättre soppaflöde nu, med lite andra spridare ombyggd fuelrail, o någon mer pump!!
Fast vad säger dom, gasar till det rasar..........................

www.dustratracing.se
//Livet börjar vid 2 kg laddtryck\\
Noxx
27 maj 2010 · 67 Inlägg

Synd att ni satt datumet då getaway rock festival hålls på fortfarande.

DustRatRacing Vem f*n behöver V8? ;)
27 maj 2010 · 117 Inlägg

Det är ju svårt att hitta datum som passar alla, tyvärr. Ett annat datum hade säkert krockat med något annat evenemang. Mitt tips:
Sätt i en skiva blandrock i bilen, o åk o kör i Föne istället!!! 2 flugor i en smäll!! ;-)
mö roligare de...

www.dustratracing.se
//Livet börjar vid 2 kg laddtryck\\
hansen
27 maj 2010 · 294 Inlägg

MrVain skrev:
Hansen kommer bli så till sig så han kör väll en stake genom blocket eller nått när turbon skruvas upp till 2,5 bar wink

hahaha ja jag kanske måste byta lite mera saker, men jag kommer inte att ladda 2,5bar iaf. kanske 2 tongue men jag har ju inte ens färg på bilen än så det kanske inte ens blir nå smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
Rojpen
27 maj 2010 · 2 230 Inlägg

hansen skrev:

MrVain skrev:
Hansen kommer bli så till sig så han kör väll en stake genom blocket eller nått när turbon skruvas upp till 2,5 bar wink

hahaha ja jag kanske måste byta lite mera saker, men jag kommer inte att ladda 2,5bar iaf. kanske 2 tongue men jag har ju inte ens färg på bilen än så det kanske inte ens blir nå smile

inte behöver du färg heller, bara bilen går att köra kan du ju va med ^^

så kan det vara då det inte blev som det skulle
DustRatRacing Vem f*n behöver V8? ;)
27 maj 2010 · 117 Inlägg

motorn i chryslern är inte ens i, inte ens ihopsatt än...hmm.. ska jag komma med den ändå?? Så kan du får en chans att få klå mig Hansen??? *asg* ;-)
Jag ska ta med ett gäng stora starka karlar som knuffar mig dom där 402 meterna----

www.dustratracing.se
//Livet börjar vid 2 kg laddtryck\\
hansen
27 maj 2010 · 294 Inlägg

dr_saab skrev:
motorn i chryslern är inte ens i, inte ens ihopsatt än...hmm.. ska jag komma med den ändå?? Så kan du får en chans att få klå mig Hansen??? *asg* ;-)
Jag ska ta med ett gäng stora starka karlar som knuffar mig dom där 402 meterna----

hahaha  ja då kanske jag lyckas köra ifån nån iaf big_smile det är bättre du tar dit fieron så känner jag mig inte så ensam med mitt motor tongue

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
PuttesPOV
27 maj 2010 · 504 Inlägg

hansen skrev:

dr_saab skrev:
motorn i chryslern är inte ens i, inte ens ihopsatt än...hmm.. ska jag komma med den ändå?? Så kan du får en chans att få klå mig Hansen??? *asg* ;-)
Jag ska ta med ett gäng stora starka karlar som knuffar mig dom där 402 meterna----

hahaha  ja då kanske jag lyckas köra ifån nån iaf big_smile det är bättre du tar dit fieron så känner jag mig inte så ensam med mitt motor tongue

Det är lugnt.... Jag kan köra mot dig Ante. big_smile Fast det är klart, om jag tar starten så ser du ingenting sen... hehe wink

HÅRDROCK
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
7 juni 2010 · 209 Inlägg

Måste man anmäla sej även om man ska ställa utt bilen ????

Rojpen
9 juni 2010 · 2 230 Inlägg

street_cars skrev:
Måste man anmäla sej även om man ska ställa ut bilen ?

inte helt bombis men högst troligt då det finns en avdelning för att anmäla sig för just att ställa ut bilen sin på hemsidan  smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
MrVain
9 juni 2010 · 904 Inlägg

Ja vi ser gärna att man anmäler sig för utställningen, så vi ser hur många som kommer och hur vi ska aranfera själva utställningsområdet. Det kostar inget att ställa ut

De ska va gött å leva
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
10 juni 2010 · 209 Inlägg

aha ja man får väll göra det då men måste få ihop den först

PuttesPOV
11 juni 2010 · 504 Inlägg

Vart på basen blir det utställning då?


btw, Skutskär stavas inte Skutjär.... wink

Senast redigerat av PuppPutte (11 juni 2010)

HÅRDROCK
MrVain
12 juni 2010 · 904 Inlägg

PuppPutte skrev:
Vart på basen blir det utställning då?


btw, Skutskär stavas inte Skutjär.... wink

Här kan du se hur vi tänkt oss smile

http://forumbilder.se/thumbs/cd2201054326P8228.jpg

De ska va gött å leva
MrVain
15 juni 2010 · 904 Inlägg

Ja de närmar sig med stormsteg, flera anmälningar har kommit in och jag vet flera lokala förmågor som ännu inte fått fingrarna ur å anmält sig ännu smile

De ska va gött å leva
Rojpen
15 juni 2010 · 2 230 Inlägg

har även hört lite info om ett gäng galningar som ska upp med, vet inte om dom anmält sig än men kommer dom så blire nog fartfyllt iaf wink

Senast redigerat av Rojpen (15 juni 2010)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
MrVain
16 juni 2010 · 904 Inlägg

http://race.sugen.org/albums/album117/uppl_gg.sized.jpg

De ska va gött å leva
MrVain
16 juni 2010 · 904 Inlägg

Rojpen skrev:
har även hört lite info om ett gäng galningar som ska upp med, vet inte om dom anmält sig än men kommer dom så blire nog fartfyllt iaf wink

haha va e de för folk då? från Sveg eller?

De ska va gött å leva
Rojpen
16 juni 2010 · 2 230 Inlägg

MrVain skrev:

Rojpen skrev:
har även hört lite info om ett gäng galningar som ska upp med, vet inte om dom anmält sig än men kommer dom så blire nog fartfyllt iaf wink

haha va e de för folk då? från Sveg eller?

nepps vet inte riktigt var dom är ifrån.. men sveg folket är ju bara veka eller ja 1 till ska dit möjligen 2 å köra. men resten verkar banga.
men dom andra är tydligen Insane folket iaf en del av dom smile detta är ju inte helt 100 då men det är möjligt.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang