Hahaha...ajajaj... jag hade 2.9bar när min kolv smälte i chryslern..haha... :-/ Hoppas på bättre soppaflöde nu, med lite andra spridare ombyggd fuelrail, o någon mer pump!! Fast vad säger dom, gasar till det rasar..........................
Det är ju svårt att hitta datum som passar alla, tyvärr. Ett annat datum hade säkert krockat med något annat evenemang. Mitt tips: Sätt i en skiva blandrock i bilen, o åk o kör i Föne istället!!! 2 flugor i en smäll!! ;-) mö roligare de...
Hansen kommer bli så till sig så han kör väll en stake genom blocket eller nått när turbon skruvas upp till 2,5 bar
hahaha ja jag kanske måste byta lite mera saker, men jag kommer inte att ladda 2,5bar iaf. kanske 2 men jag har ju inte ens färg på bilen än så det kanske inte ens blir nå
Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Hansen kommer bli så till sig så han kör väll en stake genom blocket eller nått när turbon skruvas upp till 2,5 bar
hahaha ja jag kanske måste byta lite mera saker, men jag kommer inte att ladda 2,5bar iaf. kanske 2 men jag har ju inte ens färg på bilen än så det kanske inte ens blir nå
inte behöver du färg heller, bara bilen går att köra kan du ju va med ^^
motorn i chryslern är inte ens i, inte ens ihopsatt än...hmm.. ska jag komma med den ändå?? Så kan du får en chans att få klå mig Hansen??? *asg* ;-) Jag ska ta med ett gäng stora starka karlar som knuffar mig dom där 402 meterna----
motorn i chryslern är inte ens i, inte ens ihopsatt än...hmm.. ska jag komma med den ändå?? Så kan du får en chans att få klå mig Hansen??? *asg* ;-) Jag ska ta med ett gäng stora starka karlar som knuffar mig dom där 402 meterna----
hahaha ja då kanske jag lyckas köra ifån nån iaf det är bättre du tar dit fieron så känner jag mig inte så ensam med mitt motor
Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
hahaha ja då kanske jag lyckas köra ifån nån iaf det är bättre du tar dit fieron så känner jag mig inte så ensam med mitt motor
Det är lugnt.... Jag kan köra mot dig Ante. Fast det är klart, om jag tar starten så ser du ingenting sen... hehe
Ja vi ser gärna att man anmäler sig för utställningen, så vi ser hur många som kommer och hur vi ska aranfera själva utställningsområdet. Det kostar inget att ställa ut
har även hört lite info om ett gäng galningar som ska upp med, vet inte om dom anmält sig än men kommer dom så blire nog fartfyllt iaf
haha va e de för folk då? från Sveg eller?
nepps vet inte riktigt var dom är ifrån.. men sveg folket är ju bara veka eller ja 1 till ska dit möjligen 2 å köra. men resten verkar banga. men dom andra är tydligen Insane folket iaf en del av dom detta är ju inte helt 100 då men det är möjligt.