Inför: Norrsvedja Street Open 10 Juli 2010

Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
17 juni 2010 · 209 Inlägg

Rojpen skrev:

MrVain skrev:

Rojpen skrev:
har även hört lite info om ett gäng galningar som ska upp med, vet inte om dom anmält sig än men kommer dom så blire nog fartfyllt iaf wink

haha va e de för folk då? från Sveg eller?

nepps vet inte riktigt var dom är ifrån.. men sveg folket är ju bara veka eller ja 1 till ska dit möjligen 2 å köra. men resten verkar banga.
men dom andra är tydligen Insane folket iaf en del av dom smile detta är ju inte helt 100 då men det är möjligt.

va fan dom där saab 9000 pojkarna kan väll köra dom har ju bilar för saken

Rojpen
18 juni 2010 · 2 230 Inlägg

street_cars skrev:

Rojpen skrev:

MrVain skrev:

haha va e de för folk då? från Sveg eller?

nepps vet inte riktigt var dom är ifrån.. men sveg folket är ju bara veka eller ja 1 till ska dit möjligen 2 å köra. men resten verkar banga.
men dom andra är tydligen Insane folket iaf en del av dom smile detta är ju inte helt 100 då men det är möjligt.

va fan dom där saab 9000 pojkarna kan väll köra dom har ju bilar för saken

um men dom vågar inte köra, den ena för att han inte fått chippet hmm å ja inte den andra  heller.. dom kan ju bli från åkt :S eller vad dom nu sa... men ja får hoppas några till ska dit å köra iaf menar finns ju ett par bilar som rör på sig iaf smile fast spelar ju ingen roll om det är en micra eller supra så går det ju köra ändå smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Rojpen
18 juni 2010 · 2 230 Inlägg

jo btw, täckte på det där med att värma däck, får man stå still eller är det "rullande" värmning som gäller?

Senast redigerat av Rojpen (18 juni 2010)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
MrVain
19 juni 2010 · 904 Inlägg

Är betong så stillastående ska inte vara nått problem, men under en riktig burnout så försöker man lägga ett spår hela vägen ut ur startområdet och sedan backar tillbaka på den nyligen utlagda gummimassan. Allt för å få så bra grepp som möjligt i starten smile

De ska va gött å leva
DustRatRacing Vem f*n behöver V8? ;)
19 juni 2010 · 117 Inlägg

Hälsa depåchefen, att vi kommer med buss... Såg att han ville veta det. Tror jag skrev det på inbetalningen, men är inte helt säker.
;-)
Vill ni ha jockes tel nr, så pm:a mig. Han ska ju typ vara teknisk chef.
/flisa

www.dustratracing.se
//Livet börjar vid 2 kg laddtryck\\
PuttesPOV
26 juni 2010 · 504 Inlägg

Det börjar närma sig nu! Jag håller tummarna för att det blir bra väder på premiären!

HÅRDROCK
C_Nordenstahl -----
28 juni 2010 · 325 Inlägg

Ja fyyyyyyy vad kul det ska bli!

OPEL
MrVain
1 juli 2010 · 904 Inlägg

dr_saab skrev:
Hälsa depåchefen, att vi kommer med buss... Såg att han ville veta det. Tror jag skrev det på inbetalningen, men är inte helt säker.
;-)
Vill ni ha jockes tel nr, så pm:a mig. Han ska ju typ vara teknisk chef.
/flisa

de finns gott om plats för de smile

De ska va gött å leva
MrVain
1 juli 2010 · 904 Inlägg

Anmälningslistan är uppdaterad! Snart dax för race smile anmäl dig du också!

De ska va gött å leva
Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
1 juli 2010 · 327 Inlägg

Jag dyker upp för att kolla läget och kanske få lite nya kontakter, är ju precis inflyttad till Ljusdal så wink

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
C_Nordenstahl -----
1 juli 2010 · 325 Inlägg

Hoppas vädret blir bra nu då!!!

OPEL
Rojpen
2 juli 2010 · 2 230 Inlägg

ja enl smhi och YR så ska det bli runt 25grader och mulet smile men ja det är ju en vecka kvar så bara hoppas smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
MrVain
6 juli 2010 · 904 Inlägg

Fem dagar kvar nu bara! några till uppladdade på anmälningslistan och fler påväg upp. Det kommer även gå bra att anmäla sig på plats före tävling.

De ska va gött å leva
D_Trygg
7 juli 2010 · 39 Inlägg

Kommer.. o ser vad man kan få för tid på banräsern... smile

Majorn
7 juli 2010 · 122 Inlägg

Dyker nog upp, billös dock, Passatlös tills på ondag tidigast.

Rojpen
7 juli 2010 · 2 230 Inlägg

nu är man pepp:P måste bara riva ut massa dövikt så kanske man känar nån hundra del wink hehe

så kan det vara då det inte blev som det skulle
DustRatRacing Vem f*n behöver V8? ;)
9 juli 2010 · 117 Inlägg

Ni kan stryka mig med Fieron. Vi hinner inte få ihop den igen till helgen. Måste byta till kraftigare bromsar innan vi ger oss ut igen! Det var iaf inget allvarligt med motorn så det var ju positivt! Verkade som en spole hade lagt av. Nu ska vi bara fräsa ur lite i toppen, då kolvarna tagit i lite..... :-/
(får jag övertalat Jocke tar jag en sväng med saaben, Inte för den är så kul, men jag får köra o träna lite gran iaf!)

Ses på lördag i vilket fall-...

ps. såg ni bromsresultatet UTAN turbon???
242hp @ 7200rpm,  det duger som grund!  ;-)

www.dustratracing.se
//Livet börjar vid 2 kg laddtryck\\
MrVain
9 juli 2010 · 904 Inlägg

De verkar bli ordentligtmed förare ändå smile men fint om du kör med bruksbilen så Rojpen har nått att köra mot wink

De ska va gött å leva
DustRatRacing Vem f*n behöver V8? ;)
9 juli 2010 · 117 Inlägg

---------------------->>>>  Obs!!! Till ALLA som ska köra på lördag,
 
                                GLÖM INTE BYTA UT GLYKOLEN MOT VATTEN!!!

Varför? Det är ett h-e att sanera nämligen!  Det värsta tänkbara.... 

hälsn bes.

www.dustratracing.se
//Livet börjar vid 2 kg laddtryck\\
Tiaan
9 juli 2010 · 20 Inlägg

Tänkte höra efter om man betalar som förare om man bara vill testa bilen nångång, får väl närmare halvmin tider eller iaf runt 20sek så inte lönt att tävla direkt. bara kul att testa. och måste man byta ut glykolen då med? är ganska så säker på att jag inte kör sönder bilen tongue

Honda Prelude "4wALB EX" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang