har även hört lite info om ett gäng galningar som ska upp med, vet inte om dom anmält sig än men kommer dom så blire nog fartfyllt iaf
haha va e de för folk då? från Sveg eller?
nepps vet inte riktigt var dom är ifrån.. men sveg folket är ju bara veka eller ja 1 till ska dit möjligen 2 å köra. men resten verkar banga. men dom andra är tydligen Insane folket iaf en del av dom detta är ju inte helt 100 då men det är möjligt.
va fan dom där saab 9000 pojkarna kan väll köra dom har ju bilar för saken
nepps vet inte riktigt var dom är ifrån.. men sveg folket är ju bara veka eller ja 1 till ska dit möjligen 2 å köra. men resten verkar banga. men dom andra är tydligen Insane folket iaf en del av dom detta är ju inte helt 100 då men det är möjligt.
va fan dom där saab 9000 pojkarna kan väll köra dom har ju bilar för saken
um men dom vågar inte köra, den ena för att han inte fått chippet å ja inte den andra heller.. dom kan ju bli från åkt :S eller vad dom nu sa... men ja får hoppas några till ska dit å köra iaf menar finns ju ett par bilar som rör på sig iaf fast spelar ju ingen roll om det är en micra eller supra så går det ju köra ändå
Är betong så stillastående ska inte vara nått problem, men under en riktig burnout så försöker man lägga ett spår hela vägen ut ur startområdet och sedan backar tillbaka på den nyligen utlagda gummimassan. Allt för å få så bra grepp som möjligt i starten
Hälsa depåchefen, att vi kommer med buss... Såg att han ville veta det. Tror jag skrev det på inbetalningen, men är inte helt säker. ;-) Vill ni ha jockes tel nr, så pm:a mig. Han ska ju typ vara teknisk chef. /flisa
Hälsa depåchefen, att vi kommer med buss... Såg att han ville veta det. Tror jag skrev det på inbetalningen, men är inte helt säker. ;-) Vill ni ha jockes tel nr, så pm:a mig. Han ska ju typ vara teknisk chef. /flisa
Jag dyker upp för att kolla läget och kanske få lite nya kontakter, är ju precis inflyttad till Ljusdal så
Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Ni kan stryka mig med Fieron. Vi hinner inte få ihop den igen till helgen. Måste byta till kraftigare bromsar innan vi ger oss ut igen! Det var iaf inget allvarligt med motorn så det var ju positivt! Verkade som en spole hade lagt av. Nu ska vi bara fräsa ur lite i toppen, då kolvarna tagit i lite..... :-/ (får jag övertalat Jocke tar jag en sväng med saaben, Inte för den är så kul, men jag får köra o träna lite gran iaf!)
Ses på lördag i vilket fall-...
ps. såg ni bromsresultatet UTAN turbon??? 242hp @ 7200rpm, det duger som grund! ;-)
Tänkte höra efter om man betalar som förare om man bara vill testa bilen nångång, får väl närmare halvmin tider eller iaf runt 20sek så inte lönt att tävla direkt. bara kul att testa. och måste man byta ut glykolen då med? är ganska så säker på att jag inte kör sönder bilen