Lyxigt att ha råd med en E36 325 som skitbil, det skulle jag också vilja ;D Och får hålla med föregående; 17" M3-fälgarna sitter mkt bättre. Ett tips ifall du vill bredda per automatik; skaffa schyssta 5-seriefälgar; passar rakt upp och ner, och breddar som satan. Typ ET15-20 mot ET34 nånting Jag kör endast på 5-serie fälgar =P
Ang. Ljud; skippa det, och dra ur inredning osv, tjäna 100+ kilo i vikt så drar du jämt mot M3 E36 i många intervall Jag har alltså utforskat detta med min egna och jo, faktiskt, det funkar =P Obs, VISSA intervall, och JÄMT, inte DRA IFRÅN, så ingen tror att jag skryter om hur många M3's jag dödat/förnedrat med min slappa 325:a osv, jag äger ingen mördarbil, enbart pizza osv =P
Mjo challenge fälgarna är redan sålda har ett liten däck och fälg firma så behöll dom bara ett litet tag
Har beställt 18" med 265 bak och 9,5" fälg. Får se om det sitter bättre
Angående fälgarna så är det ET15 på dessa. Måste vara kopior till en 5-serie Då M3 äkta alltid har 3-serie ET
Mja vi får se. Skulle vilja montera drag och dra husvagnen med. Husvagnen är förövrigt bara en kul grej som även den är mattsvart med tyskstuks hjul Så bilen ska agera poplåda på alla festivaler å skit vi ska på i sommar
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Haha det låter asballt med matchande husvagn, speciellt ifall den får samma färg och gärna liknande, om inte samma, fälg, fast mindre då förstås kanske =P Ja då var de M3-replikorna garanterat avsedda för 5-serie 9,5" bak blir fint Vet inte om det blir något stretch med 265 dock, men oavsett vad så blir det ju onekligen brett
ser skitfrän ut ju!! Mattsvart va ju klockrent. Skaffa bredare sulor på den så ser det ju awesome ut Inge ljudbygge föresten, gör som Mechanimal sa o lätta den så kan du sladda runt som fan Ang. LaminXen så hade jag det på min med, dock vanlig gul toning från lokala skyltmakaren, o det va det många som hatade , dock tkr jag det e skitcoolt
Händer ingen här alls. Tappade bort nyckeln för typ 3månader sedan.
Hade dock 2st men larmdosan hade glömt minnet i min andra nyckel. Så igår blev det att klippa och klistra lite i larmet så man fick igång bilen igen! Startade direkt trotts att ha stått så länge!
Växellådan ska bytas.
Har även tingat en ny inredning då jag inte är överdrivet förtjust i min gråa tyginredning
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal