Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)

Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground Zero i bilen detta år. Sponsorer för 2015: AI-GROUP, LW-AUDIO, Edsbyverken, Woxna Åkeri och SAB Elteknik.
  • 81 Följare
  • 343 603 Visningar
  • Uppdaterades senast 20 mars 2015
racer-putte
15 augusti 2010 · 6 558 Inlägg

Men ta å använd MUNSKYDD för tusan ...annars kommer du å kola av innan finalen om du ska hålla på å damma sådär  big_smile  lät gött i saaben me nybasarna iaf . även om de inte va tokhögt än tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
eriksson84
15 augusti 2010 · 1 312 Inlägg

Nymans skrev:
Man får väl säga att det var du som vann denna gång ändå hehe! tongue Du ligger 4dB före ungefär nu så jag får putsa till mina siffror innan finalen jag å så det kan bli en liten fight. wink

ja men det är inte så noga men tvättar nog bilen till bollnäs iallafall.. smile
skulle juh ha varit kul med den större pokalen.. big_smile hehe..
hade jag fått samma spelning som på första prov rundan så tror jag att jag hade vunnit ändå men inte helt säker.. mins inte exakta sifrorna vet att det var 152 blankt och över 145 med öppna iallfall..
åter står till bollnäs bara och se vem som spelar högst.. smile ska försöka fina slipa lite på mitt jag oxå.. kul med höga resultat..

Ljudbutiken.nu
hoggeee
16 augusti 2010 · 258 Inlägg

Ser bra ut du! smile

BMW 330e "G20 M-sport" (2020)
_DamnIt R1 driver!
16 augusti 2010 · 5 128 Inlägg

Ser kul ut detta du! Ska helt klart följas! smile

Nymans
16 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

racer-putte skrev:
Men ta å använd MUNSKYDD för tusan ...annars kommer du å kola av innan finalen om du ska hålla på å damma sådär  big_smile  lät gött i saaben me nybasarna iaf . även om de inte va tokhögt än tongue

Såna finesser har man inte tillgång till. tongue Hehe! Det vart fuskputsat pga dammet och tiden så än går det bra att dra in luft. Haha!

Nymans
16 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

eriksson84 skrev:

Nymans skrev:
Man får väl säga att det var du som vann denna gång ändå hehe! tongue Du ligger 4dB före ungefär nu så jag får putsa till mina siffror innan finalen jag å så det kan bli en liten fight. wink

ja men det är inte så noga men tvättar nog bilen till bollnäs iallafall.. smile
skulle juh ha varit kul med den större pokalen.. big_smile hehe..
hade jag fått samma spelning som på första prov rundan så tror jag att jag hade vunnit ändå men inte helt säker.. mins inte exakta sifrorna vet att det var 152 blankt och över 145 med öppna iallfall..
åter står till bollnäs bara och se vem som spelar högst.. smile ska försöka fina slipa lite på mitt jag oxå.. kul med höga resultat..

Hehe! Några 152 kommer jag inte hitta i alla fall men jag skulle gärna vilja komma tillbaka på 147 med öppna som med Hertzbasarna och 150+ med stängda i alla fall. smile
Det finns ju alltid något att putsa på som sagt. big_smile
Jag hoppas att det blir en fight i alla fall så det blir lite spänning i det hela. smile

Nymans
16 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

_DamnIt skrev:
Ser kul ut detta du! Ska helt klart följas! smile

Lite småkul är det också. big_smile Det tycker jag. smile

Nymans
16 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

Hoggee_ skrev:
Ser bra ut du! smile

Tackar! smile

eriksson84
17 augusti 2010 · 1 312 Inlägg

Nymans skrev:

eriksson84 skrev:

Nymans skrev:
Man får väl säga att det var du som vann denna gång ändå hehe! tongue Du ligger 4dB före ungefär nu så jag får putsa till mina siffror innan finalen jag å så det kan bli en liten fight. wink

ja men det är inte så noga men tvättar nog bilen till bollnäs iallafall.. smile
skulle juh ha varit kul med den större pokalen.. big_smile hehe..
hade jag fått samma spelning som på första prov rundan så tror jag att jag hade vunnit ändå men inte helt säker.. mins inte exakta sifrorna vet att det var 152 blankt och över 145 med öppna iallfall..
åter står till bollnäs bara och se vem som spelar högst.. smile ska försöka fina slipa lite på mitt jag oxå.. kul med höga resultat..

Hehe! Några 152 kommer jag inte hitta i alla fall men jag skulle gärna vilja komma tillbaka på 147 med öppna som med Hertzbasarna och 150+ med stängda i alla fall. smile
Det finns ju alltid något att putsa på som sagt. big_smile
Jag hoppas att det blir en fight i alla fall så det blir lite spänning i det hela. smile

klart det ska bli en fight.. smile men 147 med öppna tycker jag inte att du ska hitta.. tongue hehe

Ljudbutiken.nu
Nymans
18 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

eriksson84 skrev:

Nymans skrev:

eriksson84 skrev:

ja men det är inte så noga men tvättar nog bilen till bollnäs iallafall.. smile
skulle juh ha varit kul med den större pokalen.. big_smile hehe..
hade jag fått samma spelning som på första prov rundan så tror jag att jag hade vunnit ändå men inte helt säker.. mins inte exakta sifrorna vet att det var 152 blankt och över 145 med öppna iallfall..
åter står till bollnäs bara och se vem som spelar högst.. smile ska försöka fina slipa lite på mitt jag oxå.. kul med höga resultat..

Hehe! Några 152 kommer jag inte hitta i alla fall men jag skulle gärna vilja komma tillbaka på 147 med öppna som med Hertzbasarna och 150+ med stängda i alla fall. smile
Det finns ju alltid något att putsa på som sagt. big_smile
Jag hoppas att det blir en fight i alla fall så det blir lite spänning i det hela. smile

klart det ska bli en fight.. smile men 147 med öppna tycker jag inte att du ska hitta.. tongue hehe

Klart man måste försöka hitta det igen. smile Man vill ju inte spela lägre än med gamla basarna. tongue

Nymans
18 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

Satt och spelade lite lågfrekvensmusik när jag kom hem och kände lite runt basarna och upptäckte att det läckte en del luft runt dem så det måste åtgärdas.
Planerna som jag har tänkt hinna med innan finalen är att spackla upp porten lite, klä om innertaker och A-stolparna och testa lite olika avstämningar och hoppas på att man hittar något fint resultat. smile
Hoppas det blir lite bättre väder så man kan hålla på lite också. smile

Nymans
21 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

Idag rev jag ner innertaket för att klä om det så småningom och hittade lite som måste fixas. Det var mycket utrymme mellan innertak och plåten så fogskum måste inhandlas. smile

Här måste det tätas ordentligt! smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/114724/982048_pb5jno.jpg

Färdigdämpat å klart! Haha! big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/114724/982049_33t44v.jpg

Innertaket som ska kläs i svart tyg.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/114724/982051_5cmt8u.jpg

Ny plats åt granarna. smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/114724/982052_pg912b.jpg

eriksson84
21 augusti 2010 · 1 312 Inlägg

nu får du sluta upp va? tongue inte behöver du täta något eller.. big_smile haha. smile

Ljudbutiken.nu
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
21 augusti 2010 · 1 834 Inlägg

Luktar det redan bilbana i bilen så du måste ha "granarna" sitta där lollol

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
Nymans
21 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

eriksson84 skrev:
nu får du sluta upp va? tongue inte behöver du täta något eller.. big_smile haha. smile

Jo det är klart jag ska täta! big_smile Kan ju inte komma och spela under 150dB på finalen då blir jag ledsen. tongue

Nymans
21 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

WooDMaN skrev:
Luktar det redan bilbana i bilen så du måste ha "granarna" sitta där lollol

Näe då men man måste ju vara förberedd utifall. wink

Blondie1
21 augusti 2010 · 333 Inlägg

tok grymt bygge måst ju spela som faan tummen upp:P

Nymans
21 augusti 2010 · 1 162 Inlägg

Blondie1 skrev:
tok grymt bygge måst ju spela som faan tummen upp:P

Tackar! smile Det trycker på fint men jag har inte uppnått mitt mål på 150dB än men det kommer nog förhoppningsvis snart. smile

eriksson84
21 augusti 2010 · 1 312 Inlägg

Nymans skrev:

eriksson84 skrev:
nu får du sluta upp va? tongue inte behöver du täta något eller.. big_smile haha. smile

Jo det är klart jag ska täta! big_smile Kan ju inte komma och spela under 150dB på finalen då blir jag ledsen. tongue

okej.. du får välla komma upp i 150 då.. men inte över 144 med öppna då eller.. big_smile

Ljudbutiken.nu
BJonsson
21 augusti 2010 · 4 074 Inlägg

eriksson84 skrev:

Nymans skrev:

eriksson84 skrev:
nu får du sluta upp va? tongue inte behöver du täta något eller.. big_smile haha. smile

Jo det är klart jag ska täta! big_smile Kan ju inte komma och spela under 150dB på finalen då blir jag ledsen. tongue

okej.. du får välla komma upp i 150 då.. men inte över 144 med öppna då eller.. big_smile

144 med öppna?? pratar ni om framsystemet nu eller? lolcool

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang