buren är färdigmåttatd i bilen så jag tog med bakdelen till jobbet ikväll och svetsade ihop den.. nästa gång blir det framdelen. svetsade dörrkryssen också.
Tack jo det känns bra allt e hyffsat rakt och lika på bägge sidor och så .. främre delen ska ju svetsas men det blir när jag tagit bilen till jobbet,, får se när jag får tid bara..
En kul extra grej jag har nu en flockad bräda Palovaara heter han här på gorg som gjorde jobbet tagkontakt med honom om ni ska ha något flockat !! snabb trevlig och billig
Tycker det går så jävla sakta hade man haft degen så hade det gått undan men jag tjänar för lite hartagit upp det på jobbet men inget händer,, dom förstår helt enkelt inte hurdyrt det är att bygga en driftbil he he
Projektet står lite still just nu ,,jag håller på att färdigställa inne i huset (kök,hall,matrum) har spacklat väggar, sågat och satt upp ca 100 meter golvsockel och dörrfoder , tapeter kvar nu bara sen är det klart inne och jag kan lägga all min tid åt Nissan ska ta bilen till Söderhamn (jobbet) och svetsa färdigt buren , lacka den invändigt , svetsa innerskärmarna , sen blir det hem igen för montering igen ..
bilen har varit ute på en liten tripp till det stora garaget har svetsat klart buren ,byggt lådorna den står på ,svetsat hjulhusen. hann inte med och lacka den invändigt,, så det får komma senare men det finns tid till det.. strul att ladda upp bilder,,, provar imorrn istället
detta har jag jobbat med senaste tiden.. har tagit lång tid som F att tvätta och slipa ur bilen ,för att inte nämna maskeringen.. blev en del rinningar men jag måste endå lägga på mer färg ,så jag får väl slipa ner och börja om
burlåda Ligger gamla plattor kvar sen jag hade skruvburen
fram Ligger gamla plattor kvar sen jag hade skruvburen
Vit.. tyvärr tog färgen slut ,innan jag var färdig.