Ser bra ut Ser att du har 193 hästar. Har kollat på en 96:a och transportstyrelsen säger att den bara har 150. Har du trimmat eller är det så stor skillnad på de årsmodellerna? Lycka till
Ser bra ut Ser att du har 193 hästar. Har kollat på en 96:a och transportstyrelsen säger att den bara har 150. Har du trimmat eller är det så stor skillnad på de årsmodellerna? Lycka till
Hejsan, Tackar så mycket! dom ligger på 150hk original, men min är chippad, Så motor mässigt är det ingen skillnad tror jag, i alla fall inte på effekten
Hejsan, Tackar så mycket! dom ligger på 150hk original, men min är chippad, Så motor mässigt är det ingen skillnad tror jag, i alla fall inte på effekten
Aha Det tänkte jag inte på.
Hehe ska du köpa en?
Är sugen Men får köra slut på Nissan först. Men tjejen är sugen på en med.
riktigt tjusigt det där! är jävligt sugen jag med men jag måste prioritera sommardäck först.. sen får jag hoppas på chip och luftfilter! jag vill ha meeeeeeeeer updates!!!!
riktigt tjusigt det där! är jävligt sugen jag med men jag måste prioritera sommardäck först.. sen får jag hoppas på chip och luftfilter! jag vill ha meeeeeeeeer updates!!!!
Ny update igen! Idag kom paketet med fjädrarna och angeleyesen jag beställt, så kommer lite bilder här!
Paket till mig
Monteras förhoppningsvis imorgon!
Också öppnade jag paketet efter dom efter längtade lysena, och ser att det inte är angeleyes som jag beställde, utan devileyes! vet inte om jag ska köra på dessa eller skicka tillbaka
Kör på devileyes, hade det på min gamla golf, det är snyggt! angeleyes är snyggt iofs det med.. men vanligare? Jag hade iaf kört devil!
Jo det är ju snyggt med devileyes också, men ville helst ha angeleyes, dock kostar devileyesen nästan 1000kr mer en angeleyesen, så jag tjänade ju en slant på att jag fick dessa