Var även förbi media market och skylten som lyder är Besöksförbud mellan 22.00 till 06.00
okej bra jobbat! men då låter maxi parkeringen bäst då.
mjo jag tog ju kort på båda ingångarna till maxi parkeringen, sitter de inga skyltar vid ingångarna så finns de la inga
edit: skulle vara bra om någon som har bil skulle kunna åka runt vid media markt, maxi osv och kolla så att det verkligen inte finns några skyltar. Då jag o fästmön saknar bli och körkort, så vi kunde bara kolla lite snabbt vid de två infarterna vid maxi.
Som sagt bara att satsa på bauhaus först och se hur det blir om bommarna är stängda eller om de stängs vid 22.00. gör dom de så får man se vart alla åker efter det, om de åker till maxi eller media markt. det märks ju som sagt
Parkeringen vid Stadium Arena på himpan har ju gått och blivit fräsh nu. Den sväljer väll en j*vla massa bilar med?
Har du sett hur vägen ser ut innan rondellen vid himmelstalund? Världens hål överallt så man får köra sicksack så det skulle nog inte vara så populärt
Du har ingen ratt på bilen då eller vad?
Haha jo det är väl den där runda saken som sitter fram på vänstersidan va? Jag menade att det kan bli lite problem om det är kö in på området och att alla ska kryssa mellan hålen då