2294
Sök

Vad är det snabbaste ni kört?

1 Inlägg
2 januari 2007
nära 300 me min gamla 855 t5 !

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
2 januari 2007
Går T5:an så bra? Tvivlar starkt på det..

Trimmad?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

62 Inlägg
2 januari 2007
119km/h på 70 väg räckte för att jag ej skulle få sitta bakom ratten mer, även om dte inte är dte snabbaste jag kört=)

Maskinförare
72 Inlägg
2 januari 2007
Övningskörde 170km/h när jag skulle ta hem Audin.

Jag kan inte få sparken, slavar måste säljas...
Vorsprung durch tecknik-Försprång genom teknik

2 Inlägg
2 januari 2007
På 30 väg  - ca 170 km/h ylande genom Smålänska Bor - strax söder om Värnamo - på väg till Växjö. körde ikapp en MC som var med på noterna ett tag... sedan kom min VR6 grill flygande över huven... därför sitter numera org. grillen på. Suck. Får se vad min nyinköpta RS2:a kan prestera till våren  = )

Körde senast 20070101 sträckan Uppsala (norra delan) - Borås via E4´n,  480 km på 4 timmar blankt. Fartkamror ? - Just Smile - God Loves U Anaway...

Toppfart som jag kört på svensk almän väg.. tittar inte på mätarn - rätt focuserad på vägen då, men toppat både farsans AMG trimmade SLK å min morbrors Caddilac STS Northstar,
så minst 230

- Just - Jesus, Cars n´ Stars
______ ,,,^..^,,, _________

33 Inlägg
2 januari 2007
är 12 år men jag har kört i ca 105 km smile

Ain't no place like home...
4 641 Inlägg
2 januari 2007
Greatsnyggo skrev:
haha  gammla skrotbilar som  verkar  gå 300++ verkar som ni alla med gammla  audi och vovlo eller va de är har glädjemätare i bilarna ...moget att ligga o köra  200  ute på vanliga vägar , men va ska man begära av småpojkar som försöker impa på små brudarna

Lika kul varje gång med någon som måste komma in o klaga på att det är omoget... efter att gissningsvis läst varenda inlägg i den här tråden?

Mitt tips till dig, om du tycker det här är så barnsligt o omoget, håll klaffen stängd!
Eller starta en Anti-fort-åkar-tråd eller något...

Sen att folk har glädjemätare, den saken råder inget tvivel om.
Dumt köra 170 på 30-väg? Garanterat!
Men påhopp i stil med ditt, att alla som kör fortare än lagfart är omogna småpojkar, DET är fanimej det dummaste!

Om du nu är så jävla mogen så kan du väl iaf försöka att inte sänka dig till vår omogna nivå, genom o delta i skriveriet...

*skrivet i ilska o trötthet*

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget

Fartdåre
286 Inlägg
2 januari 2007
Buzted skrev:
119km/h på 70 väg räckte för att jag ej skulle få sitta bakom ratten mer, även om dte inte är dte snabbaste jag kört=)

123 klockade dem mig på 90 väg vid Kungens Kurva sad Va på väg till jobbet efter att ha lämnat farsan på Arlanda.. Och det var 4 dagar innan Julafton.

Slav
1 454 Inlägg
2 januari 2007
Det är kul att kolla vilka fart vidar de finns. Ja tillhör väl kanske kategorin ja med smile

162 km/h På en Yamaha DT 50 "Elit edition" Söderhamns Flygfält när polisen testade kamerorna smile

ca 210 med Galanten (allmän väg =S)

80 på tvären med Forden (bara isbane körd i mina ägor)

200 + med en Polaris Edge 800 M performance optimerad. vågade inte kolla på mätaren efter 180 för då går de åt helvete för fort..

80 knop med båten på ljusnan.

Nu fattas bara kortet så ja får börja köra lagligt.. smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

2 Inlägg
2 januari 2007
Cuefa skrev:
Greatsnyggo skrev:
haha  gammla skrotbilar som  verkar  gå 300++ verkar som ni alla med gammla  audi och vovlo eller va de är har glädjemätare i bilarna ...moget att ligga o köra  200  ute på vanliga vägar , men va ska man begära av småpojkar som försöker impa på små brudarna

Lika kul varje gång med någon som måste komma in o klaga på att det är omoget... efter att gissningsvis läst varenda inlägg i den här tråden?

Mitt tips till dig, om du tycker det här är så barnsligt o omoget, håll klaffen stängd!
Eller starta en Anti-fort-åkar-tråd eller något...

Sen att folk har glädjemätare, den saken råder inget tvivel om.
Dumt köra 170 på 30-väg? Garanterat!
Men påhopp i stil med ditt, att alla som kör fortare än lagfart är omogna småpojkar, DET är fanimej det dummaste!

Om du nu är så jävla mogen så kan du väl iaf försöka att inte sänka dig till vår omogna nivå, genom o delta i skriveriet...

*skrivet i ilska o trötthet*

170 på 30 - ÄR garanterat idiotisk.. Men som alla överträdelser kändes det "rätt" för stunden.

- Just - Jesus, Cars n´ Stars
______ ,,,^..^,,, _________

116 Inlägg
2 januari 2007
jag körde i minst 30 med min gamla sierra det tyckte jag inte va så dåligt big_smile

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

Mazda Über Alles
121 Inlägg
6 januari 2007
140 med en mazda diesel med farsan sovande brevid(ÖVNINGSKÖRNING)
Brorsan och jag hade varit i malmö i somras och på väg hem kom vi upp i 190 med samma bil enligt gps och motorbromsade oss förbi 4 bilar. Nu i november upptäckte han på gps att toppfart va 190 och frågade om de va vi men det vara bara se oskyldig ut och titta på ett annat håll. Själv kör han inte så lugnt åkte med honom i en m3 98 i 180 på 70 väg.big_smile
Senast redigerat av mazda_speed2 (6 januari 2007)

snart på en väg nära dig

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
2 123 Inlägg
7 januari 2007
Owzer skrev:
Mytomantråd?

Jo jag skrattar varje gång jag kollar i den : )
Alla är så underbara med sina påhittade favorit siffror big_smile
Men det är ju klart, alla vill ju vara värst.

524 Inlägg
7 januari 2007
Utan å ljuga kan ja seja att ja kom upp i nära 60 km/h i nerförsbacke på cykel tongue

Körv
3 535 Inlägg
7 januari 2007
Jag har varit uppe i 140-150, minns inte riktigt vart det var. Men nånstans därikring smile Och jag har haft körkortet sen i tisdags, hehe.. Fast det där var på en "halvt-avstängd" väg.. Kort sagt, ingen trafik eller polis smile

Truckdriving Man

14 Inlägg
7 januari 2007
En kompis cyklade i 78km/H i backe, fick fram det igenom en sådan där Sur/Glad gubbe som visare hastigheten i trafik.

Ain't no place like home...
4 641 Inlägg
7 januari 2007
Owzer skrev:
Mytomantråd?

Nääääh! Vad kan få dej o tro det!?

E ju alltid ngn som måste vara värst :-P

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget

62 Inlägg
7 januari 2007
Cuefa skrev:
Owzer skrev:
Mytomantråd?

Och det är jag.

200km/h i en orignal Volvo 480 ES -1987, ja det var vobbligt.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
7 januari 2007
Cuefa skrev:
Owzer skrev:
Mytomantråd?

Brukar vara så smile

BTW sa jag att jag lånade en veyron och låg i 400km/h på gågata i stockholm? wink

Sök