Jahaja då har ett JBR dumpkit också hoppat på, fast med en JBR-K25 dump med dubbla trattar

Var lite småtrångt och peta dit dumplocket men annars riktigt snabb montering!
The dump, dumplock och lite slangar.
![http://i236.photobucket.com/albums/ff84/Boonzo3/023-2.jpg]()
Dålig bild på en skitig motor, men iaf före monteringen.
![http://i20.photobucket.com/albums/b248/boonzo/013-5.jpg]()
Orginal dumpen bortplockad.
![http://i20.photobucket.com/albums/b248/boonzo/020-5.jpg]()
Och JBR dumpen sitter på! Tror dock jag ska fixa iordning ett annat rör där när det blir silicon slangkit, men det får duga så länge!
![http://i20.photobucket.com/albums/b248/boonzo/023-3.jpg]()
Och satt även i en chipad steg 3 styrbox ifrån "turbodeth", som ska ge 300hk/435nm med 3" ifrån turbon.... realistiskt sett kanske 250hk,, men endå...

Chipade boxen:
![http://i236.photobucket.com/albums/ff84/Boonzo3/019-3.jpg]()
Vart en jäkla skillnad på bilen iaf, med tanke på att jag knappt haft något ladd alls tidigare. Den laddar på och går bra på 2:an, 3:an och ligger då som mest runt 1-1,2 bar... Och på 4:an 5:an så laddar den på bra först om man ligger på säg 2- 3000 varv på 4:an eller 5:an men sen tvär dalar laddet en anning ner till 0,5 och ligger där och på sin höjd bara fladdrar till upp emot 0,7-0,8 spasmiskt när man trampar plattan i mattan, som att den typ får soppa torsk en snabb sekund eller dyl. Men ska byta tändstift, soppa filter och lite sådant få se om det blir någon skillnad.., för bör ju inte va någon tryck eller vaccumslang som är trasig för då borde det ju te sig lika på alla växlar... Nån som har nå andra tips på varför den beter sig så annars?