2169
Sök

ljud bygge i min golf 2a med DC audio | Hertz | DD med mera i sammarbete med ljudbutiken. ( börjar sida 67 )

byggs mäst för bassrace så db mässigt får vi se.. :)

458 235 Visningar
Uppdaterades senast 12 maj 2013
4 074 Inlägg
18 april 2011
eriksson84 skrev:
burning skrev:
Kul att träffa dig igen! Sjukt trevligt var det. I efterhand var det ju lite dumt att jag ställde mig brevid dig......Svårt att dema när någon som du står brevid wink De enda som hördes när jag spelade var ju diskant.

Hur som helst, tack för sällskapet på lördagen och hoppas vi ses mer under året! Försök att komma upp till Örnsköldsvik på High Coast Meet.. Kan återkomma med datum. Förhoppningsvis blir det en liten tävling då. :-)

Grattis till fina siffror!

desamma..  ää vadå jag tycker att alla bilar låter mer bas än min.. vet inte varför men.. hehe

får se om man har råd att sitta och åka så långt för lektävling..  smile

men lite besviken att det inte blev några pokaler.. sad

Vadå hade dom inga pokaler??? hmm

Grattis igen Champ! smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

1 312 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
nope inga pokaler..

Ljudbutiken.nu

Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
961 Inlägg
18 april 2011
pfft....

grattis iaf! smile

EDIT; Såg inte där var en till sida, hur kommer det sig att ni blev begränsade till 1 spår? neutral
Senast redigerat av Stickan (18 april 2011)

1 312 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
Stickan skrev:
pfft....

grattis iaf! smile

EDIT; Såg inte där var en till sida, hur kommer det sig att ni blev begränsade till 1 spår? neutral

tackar.. ja du jag har ingen aning.. jag trodde att det var så då iallfall.. men får man välja själv blir det juh fan så mycket lättare.. fick ingen låt någon av dagarna som passade mitt bygge.. smile

men men.. bara att ladda inför elmia nu då och hoppas på attt allt går bra där nere oxå.. smile men det tror jag då inte.. hehe..

Ljudbutiken.nu

Gladen Audio
2 388 Inlägg
18 april 2011
eriksson84 skrev:
Stickan skrev:
pfft....

grattis iaf! smile

tackar.. ja du jag har ingen aning.. jag trodde att det var så då iallfall.. men får man välja själv blir det juh fan så mycket lättare.. fick ingen låt någon av dagarna som passade mitt bygge.. smile

men men.. bara att ladda inför elmia nu då och hoppas på attt allt går bra där nere oxå.. smile men det tror jag då inte.. hehe..

Ah kör typ full patte på spår 5 bara så löser det sig nog i din bil, den ligger o brummar runt 38hz big_smile

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

1 312 Inlägg
20 april 2011
Trådstartare
så där ja nu är allt fixat inför elmia.. fick tag på sovplats oxå..

så nu äre bara att hålla i hatten och hoppas att allt håller där nere..

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
20 april 2011
Trådstartare
Frippe_L skrev:
eriksson84 skrev:
Stickan skrev:
pfft....

grattis iaf! smile

Ah kör typ full patte på spår 5 bara så löser det sig nog i din bil, den ligger o brummar runt 38hz big_smile

jag gillar första låten jag.. smile

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
27 april 2011
Trådstartare
fan elmia gick fan så mycket bättre än vad jag hade hoppats på.. smile mycket trevlig helg.. tack till alla glada och trevliga folk där nere.. smile en toppen helg som tråkigt nog slutade i sjukdom..

mina plaseringar på elmia
https://www1.garaget.org/gallery/images/137/136179/136179-35a68b6b7679fbd04069bce6c7e8861d.jpg

ää ni får en liten filmsnytt jag spelade in på macken utenför mäss området på måndagen..

sandra njuter av dom låga tonerna.. smile
[video]http://www.garaget.org/video/103472[/video]
lite för lite effekt för att göra det riktigt bra bara.. smile

en till då på en riktigt glad stickan tror jag.. smile
[video]http://www.garaget.org/video/103479[/video]

var allt för nu..

vet inte varför men får ej filmerna att funka hära..
Senast redigerat av eriksson84 (27 april 2011)

Ljudbutiken.nu

R1 driver!
5 128 Inlägg
27 april 2011
Stickan visar äkta glädje där! tongue

1 312 Inlägg
27 april 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:

aa skulle jag oxå göra om jag fick dom resultaten med mitt bygge oxå,, haha tur för min bil att det aldrig kommer att hända..

Ljudbutiken.nu

R1 driver!
5 128 Inlägg
27 april 2011
eriksson84 skrev:
_DamnIt skrev:

aa skulle jag oxå göra om jag fick dom resultaten med mitt bygge oxå,, haha tur för min bil att det aldrig kommer att hända..

Din bil är nog ganska glad över det! wink

1 312 Inlägg
27 april 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
eriksson84 skrev:
_DamnIt skrev:

Din bil är nog ganska glad över det! wink

det tror jag oxå..

Ljudbutiken.nu

6 558 Inlägg
27 april 2011
ahh grattis igen killen smile  skaru hålla på å plocka sådär myche diplom på varje tävling så kan du snart tapetsera om lägenheten  :p

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

1 312 Inlägg
27 april 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
ahh grattis igen killen smile  skaru hålla på å plocka sådär myche diplom på varje tävling så kan du snart tapetsera om lägenheten  :p

tackar.. ja du grannen tyckte att jag skulle rama in dom och hänga på väggen.. men aldrig.. haha

Ljudbutiken.nu

6 558 Inlägg
27 april 2011
eriksson84 skrev:
racer-putte skrev:

tackar.. ja du grannen tyckte att jag skulle rama in dom och hänga på väggen.. men aldrig.. haha

plast-ficka  å in i en pärm tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

1 312 Inlägg
27 april 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
eriksson84 skrev:
racer-putte skrev:

plast-ficka  å in i en pärm tongue

så långt skulle jag kanske kunna sträcka mig..

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
9 maj 2011
Trådstartare
ja här har det iunte hänt mycket....

påbörjat att fprova fixa till dörr sidor idag.. hoppas på atrt dom kan bli bra.. men det återstår att se.. smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/137/136179/136179-0aa27f3af04fdaed8a40fa29e7ae4b08.jpg

ökat lite db mässigt nu oxå.. men inte gjort något.. basarna som börjar mjukna upp lite kanske..
152,7 och står kvar på 148.8 med öppna dörrar. *VILL HA MER EFFEKT* men ska hitta 149 innan sesången är slut iallfall..

och ska snart börja fixa lite inne i lådan oxå tror jag och se om man inte ska kunna spela lite högre.. smile

Ljudbutiken.nu

dB Jägare!
732 Inlägg
9 maj 2011
Härligt med lite ökning! smile
Tror det blir kanon med dörrarna också! smile

1 162 Inlägg
9 maj 2011
Håller med! Det kommer nog bli bra detta! smile

1 535 Inlägg
9 maj 2011
Tror jimmy vill öka poäng mässigt i en viss klass wink