sleeper och sleeper vet jag inte syns att den är jävligt bak tung iallafall.. och inte hunnit med att dekaltrimma den ännu.. men inom kort så..
synd att du inte fick höra den spela något då.. då det inte blev mer än en kval repa nere på elmia.. men ska förhoppningsvis vara fixat inom kort.. då jävlar ska det spelas..
har varit rätt tyst här ett tag, men nu finns äntligen mina omkonings satser till basarna i sundsvall.. så nu spelar bilen förhoppningsvis ganska snart igen....
har varit rätt tyst här ett tag, men nu finns äntligen mina omkonings satser till basarna i sundsvall.. så nu spelar bilen förhoppningsvis ganska snart igen....
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
mycket.. hedman skulle kolla upp om det fanns tid att göra det i helgen.. så då dyker jag kanske upp
mycket.. hedman skulle kolla upp om det fanns tid att göra det i helgen.. så då dyker jag kanske upp
do it blir hemma vi
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension