Nu var gasen slut :p Dock friköpt 5l flaska så den ska de inte va några problem att fylla, tror gränsen är 10l tuber man får fylla som är friköpta. Ska ringa AGA och kolla.
Ringde dem, nemas problemas att fylla tuben! Skönt att veta det!
Då gasen är slut så övar jag lite båge istället :p Ser förjävligt ut men fan så starkt de blev.. Tjejen undrade vrf jag svetsar med tomtebloss hahahaha...
du kör med Fordaxel på Volvo & jag med Volvoaxel på Forden
precis Men varför kör du volvo axel ? Bland de klenaste som finns
behöver inget värre än en 1031 axel till Forden & en sån håller gott till en standard V8
sant iofs. men du vill väll inte åka org. hela tiden Ett tips är att slänga på en procharger så du får en jämn effektkurva, då håller 1031:an gott och väl!
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
8 december 2010
MrCarfreak skrev:
farbrorbozze skrev:
MrCarfreak skrev:
precis Men varför kör du volvo axel ? Bland de klenaste som finns
behöver inget värre än en 1031 axel till Forden & en sån håller gott till en standard V8
sant iofs. men du vill väll inte åka org. hela tiden Ett tips är att slänga på en procharger så du får en jämn effektkurva, då håller 1031:an gott och väl!
den rodden jag bygger blir ingen busbil. blir helt orginal förutom förgasaruppsättningen som kanske ska på, eller så hamnar den på nån annan bil
den rodden jag bygger blir ingen busbil. blir helt orginal förutom förgasaruppsättningen som kanske ska på, eller så hamnar den på nån annan bil
Okej Antar att du kommer köra öppna headers också så den låter gott ? Den förgasaruppsättningen är ju ett måste ju