Slipning efter lackering

mangedif Snäll pöjk
8 april 2010 · 703 Inlägg

vr6rotrex skrev:
använde ingen maskin denna gången alls faktiskt,men brukar göra det ,p1500 3m ark kan beställas hos mekonomen ,abralon 2000 och finare kan dom också ta hem men inget måste att ha finare än 2000 om man har riktig poler utrustning samt medel ,roterande maskin som gäller

bilderna ovan e på min lupo som jag lackat själv och det ligger 4lager klarlack på huven så jag har mycket
att slipa i

Polerade du för hand? Använde du samma metod som man gör när man vaxar typ (tryck osv.)?

Ack vet jag förgasarmotorer!
Dubs I got Dubs!
8 april 2010 · 2 423 Inlägg

mangedif skrev:

vr6rotrex skrev:
använde ingen maskin denna gången alls faktiskt,men brukar göra det ,p1500 3m ark kan beställas hos mekonomen ,abralon 2000 och finare kan dom också ta hem men inget måste att ha finare än 2000 om man har riktig poler utrustning samt medel ,roterande maskin som gäller

bilderna ovan e på min lupo som jag lackat själv och det ligger 4lager klarlack på huven så jag har mycket
att slipa i

Polerade du för hand? Använde du samma metod som man gör när man vaxar typ (tryck osv.)?

antar att han använde roterande med mg 105 och lamull. sen ff som sista polermedlet eftersom han skrev det

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
vr6rotrex
8 april 2010 · 248 Inlägg

slipade förhand ,polera förhand kan man glömma ,roterande och riktiga trissor gör biffen

polering 0706-903247
Volkswagen Lupo 1.8t quattro "4wd 520Hk 590Nm" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang