Volvo s40 1998 - Låter som en disel? (Bensin driven)

Dubbel_v
14 april 2010 · 14 Inlägg

Hej allesammans!


Jag kör en vovo s40 1998 och har länge funderat varför den låter som en dieseldriven bil. Jag har inte brytt mig så mycket om det eftersom bilen fungerar felfritt och inga fel har det uppstod under besikting eller liknande, men jag blev så trött och var tvungen och kolla upp det med er efter att alla mina vänner frågar om det är en Turbo Diesel smile

Ljudet försvinner när jag har i friläge eller när jag trycker ner kopplingen men man kan fortfarande höra det när man står bredvid motorn.

A Handicapped parking sign does not signify that this spot is for handicapped people. It is actually in fact a warning, that the spot belongs to Chuck Norris and that you will be handicapped if you park there.
Rayya
14 april 2010 · 876 Inlägg

garanterat uttrampnings lagret till koplingen

Volvo V70n "Likeface" (2001)
Dubbel_v
14 april 2010 · 14 Inlägg

volvoperfomanceclub skrev:
garanterat uttrampnings lagret till koplingen

Är det något avancerat eller kan en vanlig gymnasiet-fordon-tönt fixa problemet med nya delar eller?

A Handicapped parking sign does not signify that this spot is for handicapped people. It is actually in fact a warning, that the spot belongs to Chuck Norris and that you will be handicapped if you park there.
Rayya
14 april 2010 · 876 Inlägg

ja det beror väl på hur kunig den tönten är wink nej jag skulle ju gärna sätta en person på det som jag vet kan bilar för att veta att allt blir korekt utfört och en sak till byt inte bara uttrampnigslager utan passa på och byt lamell etc samtidigt när ändå lådan ska ner...


Obs be någon kuning lyssna på det så du får bekräftat att det är det felet...Dock är ja 99procent säker

mvh rayya

Senast redigerat av volvoperfomanceclub (14 april 2010)

Volvo V70n "Likeface" (2001)
Dubbel_v
15 april 2010 · 14 Inlägg

volvoperfomanceclub skrev:
ja det beror väl på hur kunig den tönten är wink nej jag skulle ju gärna sätta en person på det som jag vet kan bilar för att veta att allt blir korekt utfört och en sak till byt inte bara uttrampnigslager utan passa på och byt lamell etc samtidigt när ändå lådan ska ner...


Obs be någon kuning lyssna på det så du får bekräftat att det är det felet...Dock är ja 99procent säker

mvh rayya

Tack och bock Rayya!!    ska ner till bilhallen senare vid sextonhundra och kolla upp med dem smile

A Handicapped parking sign does not signify that this spot is for handicapped people. It is actually in fact a warning, that the spot belongs to Chuck Norris and that you will be handicapped if you park there.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang