Inför: Syd Sveriges STÖRSTA bilträff 31/7 2010.. ALLT SPIKAT MER INFO SIDAN 1

SIR_Pierre Sir
27 juli 2010 · 737 Inlägg

såg precis tiden.... ska vi inte vara där mitt på dagen?  tycker jag.. värme o sol..

-Blomman-
27 juli 2010 · 1 174 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
såg precis tiden.... ska vi inte vara där mitt på dagen?  tycker jag.. värme o sol..

Anledningen till tiden, är att jula har öppet till kl 17, och allt annat till kl 15.. Lite synd men så får det bli.. Kommer bli ett jävla liv om det kommer en massa bilar när dom har öppet, spec eftersom micro bildelar har gått i konkurs och inte är med och "arrangerar"..

"If you're in control, you're not going fast enough"
S_Henjer
27 juli 2010 · 1 150 Inlägg

Du själv har ju satt dig som ansvarig =P

Men blir nog bra, ska bli spännande att se hur många som kommer...

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Mr_Rustler
27 juli 2010 · 658 Inlägg

Kommer bli kanon detta smile Får Hoppas jag får åning på RC bobbycaren!!! Jävla strul är det med den!!! sad

Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
SIR_Pierre Sir
27 juli 2010 · 737 Inlägg

-Blomman- skrev:

SIR_Pierre skrev:
såg precis tiden.... ska vi inte vara där mitt på dagen?  tycker jag.. värme o sol..

Anledningen till tiden, är att jula har öppet till kl 17, och allt annat till kl 15.. Lite synd men så får det bli.. Kommer bli ett jävla liv om det kommer en massa bilar när dom har öppet, spec eftersom micro bildelar har gått i konkurs och inte är med och "arrangerar"..

wtf.. som om jula ha rså mycket kunder sista timmen ändå!

Hermanssons_Garage
27 juli 2010 · 2 415 Inlägg

Jag håller med dig om att DU INTE BÄR ANSVAR över detta! detta vore ju inte klokt om dom skulle anklaga dig för att du har fixat en träff! smile om något skulle hända då vill säga! men har du tagit någon kontakt med polis så dom inte kommer och kör en rassia på alla bilar?

jag har nog ca 30 mil enkel väg att köra! men fett värt! tror detta är mer värt än high chapparal!!!
säger som @Evojohan, kommer det bli någon karavan på detta i slutet el liknande?

Senast redigerat av Ville_a36 (27 juli 2010)

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
-Blomman-
27 juli 2010 · 1 174 Inlägg

Ville_a36 skrev:
jag har nog ca 30 mil enkel väg att köra! men fett värt! tror detta är mer värt än high chapparal!!!
säger som @Evojohan, kommer det bli någon karavan på detta i slutet el liknande?

Får se hur det blir, är svårt att köra så många bilar, men något ska vi nog fixa.. Det är ju marin festivalen också, får se om vi drar förbi den med karavanen hade varit skoj..

"If you're in control, you're not going fast enough"
vofloo
27 juli 2010 · 739 Inlägg

häftigt då få man puttsa upp bilen nu då big_smile

Stofer
27 juli 2010 · 738 Inlägg

Sketstopp24v skrev:

Stofer skrev:
Halmstad ligger ju mitt emellan malmö/göteborg! 2 stor städer! Sen inte långt ifrån den stora bilstaden helsingborg!

då går det juh knappast att kalla det för "syd sveriges största träff"  blir juh SYDVÄSTRA då?

engagerar sig folk lite så spelar det ingen roll vart träffen är...  folk kommer för att ställa med södra sveriges häftigast grej ändå..

vi här ifrån blekinge tänker inte köra 30mil =O för vara med om "Södra sveriges största träff"

nåt som ligger strax ovanför kristianstad borde vara mer rätt.. annars är det juh "SYDVÄSTRA SVERIGE!!"

elr är det bara jag som tänker så?? wink

Suck.. Halmstad ligger fortfarande i sydsverige hur du än vrider och vänder på de. Sen att de ligger på bästkusten är en annan femma.

podracer
27 juli 2010 · 5 Inlägg

All credit till Blomman för ett bra initiativ !
Kommer ta med familjen och sticka ner på Lördag.
Det blir en kanonträff!!

Darkie dARKiE
27 juli 2010 · 5 031 Inlägg

Kommer om jag hinner ställa in coilisarna å montera på GT läppen igen.. Men det borde jag ju hinna haha.. Semester och allt, men lat har man blivit wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Ajfa
27 juli 2010 · 158 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
Då drar man upp innan på dagen och käkar på Wild West innan träffen

du och ditt jävla wild west! tongue haha

SIR_Pierre Sir
27 juli 2010 · 737 Inlägg

Ajfa skrev:

SIR_Pierre skrev:
Då drar man upp innan på dagen och käkar på Wild West innan träffen

du och ditt jävla wild west! tongue haha

måste måste!  haka på??

-Blomman-
27 juli 2010 · 1 174 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
Då drar man upp innan på dagen och käkar på Wild West innan träffen

Det gör du helt rätt i!! Jag fyller år på Torsdag, så tänkte ev åka dit och fira lite och äta gott.. En medium grillad Bison stek med potatisgratäng, kan jag varmt rekommendera.. Lätt värt pengarna..

"If you're in control, you're not going fast enough"
SIR_Pierre Sir
27 juli 2010 · 737 Inlägg

-Blomman- skrev:

SIR_Pierre skrev:
Då drar man upp innan på dagen och käkar på Wild West innan träffen

Det gör du helt rätt i!! Jag fyller år på Torsdag, så tänkte ev åka dit och fira lite och äta gott.. En medium grillad Bison stek med potatisgratäng, kan jag varmt rekommendera.. Lätt värt pengarna..

OT.. men deras entrecote e sååå saftig. men jag har testat Bison med.. grymt kött.. har nog testat allt där wink

ncc1701d
28 juli 2010 · 127 Inlägg

Dum fråga kanske, men ska man ha nån skylt eller lapp med sig på bilen med namn eller annan information?
Första stora träffen jag kommer till så jag vet inte wink

Rallytobbe
28 juli 2010 · 34 Inlägg

jag kommer oxå!
har bara lite småfix att göra med bilen borde hinna smidigt

-Blomman-
28 juli 2010 · 1 174 Inlägg

Jag är faktiskt riktigt imponerad över alla anmälda senaste veckan efter att platsen kom ut.. Kanske inte är så konstigt, men jag trodde aldrig vi skulle komma över 150st anmälda här på garaget.. big_smile

"If you're in control, you're not going fast enough"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang