2532
Sök

Inför: Syd Sveriges STÖRSTA bilträff 31/7 2010.. ALLT SPIKAT MER INFO SIDAN 1

737 Inlägg
15 juli 2010
-Blomman- skrev:
Över 400 anmälda som kommer, och över 700st som kanske kommer på facebook listan..
Och 109st änmälda här på garaget.. Detta kommer bli nice big_smile

länk till facebook sidan?

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
15 juli 2010
Fejsbååk länk

Bör vara rätt så

1 231 Inlägg
15 juli 2010
parkeringarna ute i flygstaden bör lätt kunna ta så många pers väl ... jag menar , ingen kan väl hindra oss från att stå parkerade ? eller ?

1 174 Inlägg
15 juli 2010
Trådstartare
Tigerofsweden skrev:
parkeringarna ute i flygstaden bör lätt kunna ta så många pers väl ... jag menar , ingen kan väl hindra oss från att stå parkerade ? eller ?

Jo, det är tänkt att det blir reservplanen, ifall man inte hittar något bättre och smidigare..

"If you're in control, you're not going fast enough"

1 150 Inlägg
16 juli 2010
-Blomman- skrev:
Tigerofsweden skrev:

Jo, det är tänkt att det blir reservplanen, ifall man inte hittar något bättre och smidigare..

Nackdelen med det är ju att det brukar vara smockfullt med andra bilar, och halva grejen är väl att de är lite "eget"?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 174 Inlägg
16 juli 2010
Trådstartare
S_Henjer skrev:
-Blomman- skrev:
Tigerofsweden skrev:

Nackdelen med det är ju att det brukar vara smockfullt med andra bilar, och halva grejen är väl att de är lite "eget"?

Just därför det är en reservplan.. Och skulle det bli där så blir ju träffen efter allt annat än maxi har stängt..

1 150 Inlägg
16 juli 2010
-Blomman- skrev:
S_Henjer skrev:
-Blomman- skrev:

Just därför det är en reservplan.. Och skulle det bli där så blir ju träffen efter allt annat än maxi har stängt..

Va de jag tänkte med att de får ju bli på kvällen i så fall. Men de förslaget jag skrev innan då?

a slice of lemon
and a shot tequila..

110 Inlägg
19 juli 2010
innom vilka län eller a vilket område ska träffen vara så man kan kolla om det poppar upp något att tipsa om typ flygfält mm. wink

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
19 juli 2010
GuRaN__StUdiO skrev:
innom vilka län eller a vilket område ska träffen vara så man kan kolla om det poppar upp något att tipsa om typ flygfält mm. wink

De har redan kollat det mesta sådant och det brukar bli för långt iväg men det är i hallands län  men det är ju tänkt att träffen ska vara i halmstad antar jag.. ^^

mvh andy

~Andy~

738 Inlägg
20 juli 2010
Någon tid/plats bestämd än? Bilen rullar igen!! smile

Förresten, jag har bytt bil! Mitsubishi Lancer Evolution 3 gsr! Står att jag ska köra 205a i listan tongue
Senast redigerat av Stofer (20 juli 2010)

<3 Japs
680 Inlägg
20 juli 2010
Börjar verkligen bli dags att få en plats spikad :S

Många som börjar tveka nu eftersom man inte har, just en spikad plats ännu =/

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

I <3 my Honda
483 Inlägg
20 juli 2010
jag vänta att tid och plats bestämt innan anmäla jag mig.

1 150 Inlägg
20 juli 2010
10 dagar kvar..

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 174 Inlägg
22 juli 2010
Trådstartare
Kommunen ska ringa mig antingen idag, eller imon och säga hur det blir.. Hon som har "hand" om det va hemma idag för vård av sjukt barn, men dom skulle försöka få tag på henne ändå. Annars kommer hon tillbaka imon.. Hoppas hoppas hoppas att dom går med på det här nu, då får jag som jag ville.. Jag har suttit och ringt till varje hus som man måste köra förbi för att komma till platsen, för att kolla så det va ok att det rullade förbi några hundra bilar, och det va inga som helst problem så nu är det upp till kommunen..

91 Inlägg
22 juli 2010
-Blomman- skrev:
Kommunen ska ringa mig antingen idag, eller imon och säga hur det blir.. Hon som har "hand" om det va hemma idag för vård av sjukt barn, men dom skulle försöka få tag på henne ändå. Annars kommer hon tillbaka imon.. Hoppas hoppas hoppas att dom går med på det här nu, då får jag som jag ville.. Jag har suttit och ringt till varje hus som man måste köra förbi för att komma till platsen, för att kolla så det va ok att det rullade förbi några hundra bilar, och det va inga som helst problem så nu är det upp till kommunen..

Grymt bra initiativ!

<3 Japs
680 Inlägg
22 juli 2010
Bra Blomman! Me like!

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

DAVEO
513 Inlägg
22 juli 2010
Vet inte om jag står uppskriven men skriv upp mig, så kommer jag om vädret och jag kommeröverens!

SM 2a i Super Street Nowall 2012. Personbästa 2012: 155,3db (@49hz), i Mk2an.
SM 3a i Bassrace 149.9 2012, i Mk2an.
SM 3a i Super Street 1-2, 2011. Personbästa 2011: 154,5db (@35hz), i Mk3an.

738 Inlägg
22 juli 2010
Var blir de då?! Tid?

1 174 Inlägg
22 juli 2010
Trådstartare
Blev ett negativt svar tyvärr.. Ska lösa ett nytt ställe tills absolut senast söndag..

Sök