3698
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

5 111 Inlägg
18 december 2010
Förutom lacken tycker jag att front, speglar, vinge är rätt fula...

2 077 Inlägg
18 december 2010
HalfShell skrev:
JDMCRAZE skrev:
http://www.blocket.se/simrishamn/Honda_Prelude_2_2_VTEC__JDM__Project_31207891.htm?ca=23_3&w=1

hahaha nej fyfan vad ful!
och sen kallar han den JDM med bara det e mega fail på den! med ricer kit osv tongue hahah!

JDM står för Japanese Domestic Market, och RICER står för Race Inspired Cosmetic Enhancement.
Du som failar hårt med din kommentar tyvärr. smile

Noshit wink det vet jag också att det betyder, men han kallar den JDM när allt på den är ricer stylat så smile
Tro mig jag vet vad JDM betyder smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Vettemannen
18 december 2010
HalfShell skrev:
JDMCRAZE skrev:
http://www.blocket.se/simrishamn/Honda_Prelude_2_2_VTEC__JDM__Project_31207891.htm?ca=23_3&w=1

hahaha nej fyfan vad ful!
och sen kallar han den JDM med bara det e mega fail på den! med ricer kit osv tongue hahah!

JDM står för Japanese Domestic Market, och RICER står för Race Inspired Cosmetic Enhancement.
Du som failar hårt med din kommentar tyvärr. smile

RICER= Race Inspred Cosmetic Enhancement......okay men var får du in det sista R:et i Ricer nånstans? Bara en liten undran.

/Benny

1 335 Inlägg
18 december 2010
matteponken skrev:
Den svenska avundsjukan speglar sig stenhårt i den här tråden.....

Skojar inte! 1+

162 Inlägg
18 december 2010
Vettemannen skrev:
RICER= Race Inspred Cosmetic Enhancement......okay men var får du in det sista R:et i Ricer nånstans? Bara en liten undran.

/Benny

Läggs till i slutet för att låta bättre bara.

How about you come sit on my lap and we'll see what pops up

Vettemannen
18 december 2010
HalfShell skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Okay!!!

/Benny

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
18 december 2010
Håller med, detta börjar bli löjligt.

1 653 Inlägg
18 december 2010
MantaRobin skrev:
Här har vi en, som enligt MIG är ruskigt smaklös. http://www.garaget.org/?car=149824

smaklös är den verkligen inte tycker jag.
Den sticker ut ur mängden, inget jag hade byggt eller köpt själv, men ändå rätt ball imo!

håller med om att tråden börjar urata sig i en avundsjuketråd där bilar blir ratade bara för att folk har olika smak...
Senast redigerat av Thullen (18 december 2010)

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

1 758 Inlägg
18 december 2010
HalfShell skrev:
RICER står för Race Inspired Cosmetic Enhancement.

Ja, visst gör det?
SAAB är en förkortning för Sälj Aset Annars Byt...
BMW är en förkortning för Black Man's Wheels...
Det är faktiskt helt sant, för jag har läst det på internet!

1 944 Inlägg
18 december 2010
schnauz skrev:
HalfShell skrev:

Ja, visst gör det?

SAAB = snabbast av alla bilar, se alla avundsjuka blickar ! cool

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

1 758 Inlägg
18 december 2010
b0nd3n skrev:
schnauz skrev:
HalfShell skrev:

Ja, visst gör det?

SAAB = snabbast av alla bilar, se alla avundsjuka blickar ! cool

Läst det på nätet?
För i så fall är det sant! Garanterat!

1 436 Inlägg
18 december 2010
HalfShell skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Om förkortningen inte bara är ett tankefoster hos någon plasträcerdyrkare bör det väl ändå vara så att RICE är vad man gör och RICER är den som gör det? Jmf. SKATE / SKATER

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
18 december 2010
Caffe skrev:
HalfShell skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Om förkortningen inte bara är ett tankefoster hos någon plasträcerdyrkare bör det väl ändå vara så att RICE är vad man gör och RICER är den som gör det? Jmf. SKATE / SKATER

För fan ge upp?

2 077 Inlägg
19 december 2010
Alltså saken var ju den att han i annonsen sa att den var JDM, men inte mer än att den var japanskt då.

Om man ska gå in på stilen, som jag då syftade på så kan den INTE klassas som JDM bil för den har inte ens den stilen som det står för.

Utan DEN hade ricer paket, F50 scoop e ju asmycket JDM? nej skulle inte tro det, GTR vinge som satt på dem svarta hondorna i fast and furious tongue

Ingen japansk front eller så..

Så menade bara att den är fail, sen ja jag tycker den är asful.
Och NEJ jag är inte avundsjuk men kul att folk alltid säger det bara för man inte gillar en bil...
Inte dags komma med något nytt?

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

9 148 Inlägg
19 december 2010
Alltid lätt för en del att säga att man är avundsjuk för att man inte tycker likadant som dom....

487 Inlägg
19 december 2010
FordRSC skrev:
MantaRobin skrev:
Här har vi en, som enligt MIG är ruskigt smaklös. http://www.garaget.org/?car=149824

Ännu en bil med lastbilsavgasrör! tongue Dock var färgen härlig!

Lastbilsavgasrör? Tror du alla som har sidepipe eller större än 3" har gått och nappat ett slutrör från en lastbil då eller? smile

Har man lite kusar under huven så räcker det inte med svenska, rostiga 1,5" ljuddämpare längre wink

487 Inlägg
19 december 2010
matteponken skrev:

Kan jag inte alls hålla med om. Då folk har olika åsikter uppstår diskussioner, inget konstigt alls!
Det är väl snarare "medelsvenssonens" smak som är väldigt egoistisk då de inte breddat vyerna för vad som finns där ute. Känns som det är mycket volvo och hemmabyggen som faller många in i smaken tyvärr!

Nu kastar jag sten i glashus, men när någon sett 2fast2furious filmerna för många gånger och inte vet vad tyskstuk är, så är det klart att första intrycket om tyskstuk är "vafan är det där?"

9 148 Inlägg
19 december 2010
_NeeX_ skrev:
matteponken skrev:

Kan jag inte alls hålla med om. Då folk har olika åsikter uppstår diskussioner, inget konstigt alls!
Det är väl snarare "medelsvenssonens" smak som är väldigt egoistisk då de inte breddat vyerna för vad som finns där ute. Känns som det är mycket volvo och hemmabyggen som faller många in i smaken tyvärr!

Nu kastar jag sten i glashus, men när någon sett 2fast2furious filmerna för många gånger och inte vet vad tyskstuk är, så är det klart att första intrycket om tyskstuk är "vafan är det där?"

Det där är något som tyvärr i stort sett är genomgående på den här sidan tycker jag. Har sett det på många ställen....

2 763 Inlägg
19 december 2010
Jag älskar Volvo och vissa andra gör det inte, men denna Volvon gillar jag inte! Hur tänkte ägaren till denna när han slängde på ett fult bodykit och en vinge lika hög som knarkare är påverkade?? roll Den var jäkligt fin som den var innan, men så gjorde han detta!
http://www.garaget.org/?car=200060

Volvo - For Life

Sök