Jag älskar Volvo och vissa andra gör det inte, men denna Volvon gillar jag inte! Hur tänkte ägaren till denna när han slängde på ett fult bodykit och en vinge lika hög som knarkare är påverkade?? Den var jäkligt fin som den var innan, men så gjorde han detta! http://www.garaget.org/?car=200060
En 740 i mina ögon finns de inget snyggt på inte 240 heller. 850 kan jag se vissa snygghet i samt s70
Jag älskar Volvo och vissa andra gör det inte, men denna Volvon gillar jag inte! Hur tänkte ägaren till denna när han slängde på ett fult bodykit och en vinge lika hög som knarkare är påverkade?? Den var jäkligt fin som den var innan, men så gjorde han detta! http://www.garaget.org/?car=200060
Blir alltid lika jävla besviken när man läser saker som "världens högsta vinge" och så sitter det en vinge på kanske 30cm's höjd. Snacka om att dryga sig och överdriva.
Nej fan, denna tråden blir bara tråkigare nu. Folk kastar bara skit. Till råga på allt har de flesta så jävla dålig smak också och tycker att allt är svart/vitt.
förstår inte hur folk kan klanka ner på "fast and the furious" stilen och säga att det är ute. Hur jävla ute är inte folk som kör jänkare ifrån 50-60 talet då då? dom är ju 60år efter alla andra? (jag har inget imot jänkare, bara ett exempel) gillar man en stil så gör man det. den här tråden var till för att lägga ut bilder på helt groteska bilar som är byggda med 1 ton glasfiber och och får en Sci-fi films rymdskepp till att se omordärna ut. Folk borde kika på bilderna i första inlägget innan dom lägger upp något.
förstår inte hur folk kan klanka ner på "fast and the furious" stilen och säga att det är ute. Hur jävla ute är inte folk som kör jänkare ifrån 50-60 talet då då? dom är ju 60år efter alla andra? (jag har inget imot jänkare, bara ett exempel) gillar man en stil så gör man det. den här tråden var till för att lägga ut bilder på helt groteska bilar som är byggda med 1 ton glasfiber och och får en Sci-fi films rymdskepp till att se omordärna ut. Folk borde kika på bilderna i första inlägget innan dom lägger upp något.
när FF filmenra kom så va alla helt galna i den typen av byggen.. själv tycker ja fortfaraande att vissa av dom e rätt coola
när FF filmenra kom så va alla helt galna i den typen av byggen.. själv tycker ja fortfaraande att vissa av dom e rätt coola
Dom är jävligt coola om dom är snyggt byggda. Inga "på med ett body kitt" och tror att de är värdens snyggaste
Dom är jävligt coola om dom är snyggt byggda. Inga "på med ett body kitt" och tror att de är värdens snyggaste
Kan ju dela upp det där i 3 kategorier. Det ena är total fail som bara ser plastigt illa ut med dålig passform.
Det andra är big success, snygga stilrena kjolpaket med perfekt passform och lagom ombyggd inredning.
Sen kommer det överdrivna allmänt oanvändbara, med saker som sticker ut lite här och var på bilen, inredning i bara plast med massa skrämmande färger, inte ens ratten går att hålla i utan att få ont i händerna.
vem bestämmer egentligen vad som är fult eller snyggt?! alla tycker vi ju olika och har delade meningar om vad som är rätt eller fel.till alla där ute bygg o gör som ni själva känner och skit i vad andra tycker.
Bil 1 Puff the magic dragon? Jag tycker bara om lacken på den.
Bil 2
Senast redigerat av Streethawk (19 december 2010)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Om förkortningen inte bara är ett tankefoster hos någon plasträcerdyrkare bör det väl ändå vara så att RICE är vad man gör och RICER är den som gör det? Jmf. SKATE / SKATER
För fan ge upp?
@ Stoner_fuzz: Jag/Caffe har ju rätt, så vad är problemet? Eller kanske det du menade? Benny ville ha svar, han fick dem.
Senast redigerat av HalfShell (19 december 2010)
How about you come sit on my lap and we'll see what pops up