Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
folkorna var ju en klar förbättring på hehe,, bubblan är nog bara en plojgrej ungfär som när man sett gammla fiat 600 med stora nycklar på en kul grej bara
Golfen var väl sådär men tyckte inte att de passade i denna tråd. Smaken är som baken, delad.
Bara på Garaget.. Fronten ser ju ut som fan rent ut sagt
klaga inte på plast raketer när du har en egen har jag hört e ett ganska sjysst ordspråk
Vad baserar du det på? Sebbe (Aerodynamik) har ingen plastraket... Golfen var ju rent åt helvete ful, däremot skylinepaketet hade sina snygga spots tycker jag Skylinen i helhet var ful tho'!
Bara på Garaget.. Fronten ser ju ut som fan rent ut sagt
klaga inte på plast raketer när du har en egen har jag hört e ett ganska sjysst ordspråk
Vad baserar du det på? Sebbe (Aerodynamik) har ingen plastraket... Golfen var ju rent åt helvete ful, däremot skylinepaketet hade sina snygga spots tycker jag Skylinen i helhet var ful tho'!