Tänkte inte lägga någon elak kommentar om den frammifrån men va fan 6 ppipor? nu jävlar får han lungna sig lite får hoppas på klen motor så han inte kan köra om någon
Njee, Hisa-Saaben var väl sisådär, men tycker att den är fulast interiört. Är det verkligen nödvändigt med 8 olika mätare, två display?? och en GPS på trekvart...
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Om du inte var sarkastisk nu så borde du definitivt uppsöka ögonläkare snarast.
okej vad är felet då? det är en showbil som är i ypperligt fint skick och jag ser inga som helst "smaklösa överdrifter". erkänn själva att när ni ser en liknande bil komma körandes förbi så tänker ni "fyfan vad snygg den var". eller när någon bygger något liknande och har en tråd på forumet för de som vill följa bygget, då sitter inte ni och skriver: "den var ful och smaklös"
okej vad är felet då? det är en showbil som är i ypperligt fint skick och jag ser inga som helst "smaklösa överdrifter". erkänn själva att när ni ser en liknande bil komma körandes förbi så tänker ni "fyfan vad snygg den var". eller när någon bygger något liknande och har en tråd på forumet för de som vill följa bygget, då sitter inte ni och skriver: "den var ful och smaklös"
Felet är att den har riktigt smaklös grill, sidospeglar, kjolpaket, grafik på dörrarna, neonljus, lambodörrar, ögonlock och så vidare. Skriver inte sånna kommentarer i folks projektrådar eftersom jag inte anser det tillföra något konstruktivt att säga åt folk att det de gör (i mitt tycke) är smaklöst och/eller fult. Tycker de att deras bilar är snygga så får de glädjas i det och leva lyckliga utan att behöva veta vad jag tycker.
Håller med, tycker den ser helt okej ut förutom speglarna och flamesen.
Smaken är som baken, jag tycker iförsig 90% av alla tyskstuk bilar ser förjävliga ut också, men man öär sig acceptera dessa.
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.