Rawad skrev:
Uttelito skrev:
Rawad skrev:
kan hålla med om neonet inte passar denna bilen, men bilen borde inte tas upp i denna tråd tycker jag eftersom bilen är hur grym som helst o det tyckte även du med

tråden är nog mer avsedd för bilar som är verkligen FAIL EPIC

Du, det blir inte mer epic fail än att sätta neon på en gammal jänkare, så jo bilen passar utmärkt i denna tråd

ok, kan vara så från din syn vinkel men inte som jag ser det.
man stänger av neonen med en knapp tryckning o sedan e det över o ingen vet att den finns.
jag menade att bilen va ju hur underbar som helst att hänga ut bilen/byggaren för nåt lite är rätt onödigt, men det är som jag ser på saken, o du tycker som du tycker helt enkelt. inget mer med det

Nu är det ju iförsig inte den nuvarande ägaren som byggt/renoverat bilen utan den köptes så här sen har han slängt på neon vilket förstör helheten av bilen, ungefär som att cleant styla en bil och sen tagga till jula och införskaffa klistermärken att sätta på, det förstör liksom hela bilen.
Hade inte brytt mig specielt mycket om det var en gammal 740 som nån bondpåg slängt på lite neon, tärningar och random luftintag från biltema, men när det är en fin gammal jänkare så blir det helt fel

Men alla har olika smak, dessvärre så hade ägaren till denna bil riktigt dålig smak som satt på neon på den och folk lär garva åt honom för det, trisst på en i övrigt skitfin bil

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.