1547
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

614 Inlägg
3 juni 2011
st0neman skrev:
Jag tycker Clion va ganska fin, lite små-justeringar bara, kanske inte det där nätet i fronten m.m.

Jaja bilen i säg var väl okey. Jag köper inte riktigt vingen bara big_smile

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
3 juni 2011
rybbe skrev:
Liknade bilar har väl varit med här förut. Men måste läggas upp igen. Denna front är den fulaste av alla fula frontar, Han hade tydligen inte råd att köpa bakkjolen heller utan nöjde sig med fram och sidorna big_smile

Hade jag varit han så hade nog jag satsat på några bättre fälgar istället

http://www.blocket.se/gavleborg/Opel_Ca … 15&w=3

Haha, Mr duckface! Ful som fasiken! lollol

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

614 Inlägg
3 juni 2011
Henkeshamn skrev:
Hur kan man döma andras bilar när man själv kör nått skrot ? haha

Jag vet inte riktigt vad du menar med det där. Tråden riktar sig inte till skrotbilar utan smaklöst stylade bilar.
Alla har rätt till sina åsikter. Om du riktade detta till mig och menar på att mina bilar är skrot så får du mer en gärna ta en av bilderna jag har på dom och lägga upp här och motivera varför.?

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

Svetsare
3 150 Inlägg
3 juni 2011
M_Broberg skrev:
ZonaX skrev:
Stoner_fuzz skrev:
Jag håller käften stängd men kan bidra med en saab som stod mig. min bil är med på ett hörn också.
http://i630.photobucket.com/albums/uu21 … 88fc90.jpg

Hahahaha   fyfan  tongue  Dock fina fälgar!

vitlackade orginalfälgar utan centrumkåpa... roll

Och?  Dom va ändå fina  smile  Kan dock vara pulverlackeringen som gör det  wink
Senast redigerat av ZonaX (3 juni 2011)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

333 Inlägg
3 juni 2011
Rille_Pille skrev:
http://www.blocket.se/lulea/Bytes_mot_mindre_Bil_Volvo_855_glt_33555344.htm?ca=1_9&w=2

Stylingbakljusen kan jag ta, tycker inte det är snyggt, men ratten, WTF?! helt otroligt smaklöst

stylingljus i fronten med så  hade den faktistk varit snygg...anadra fälgar med tongue
och som du sa... varför sån ratt??? ahahah

Självlärd
3 083 Inlägg
3 juni 2011
Rille_Pille skrev:
http://www.blocket.se/lulea/Bytes_mot_mindre_Bil_Volvo_855_glt_33555344.htm?ca=1_9&w=2

Stylingbakljusen kan jag ta, tycker inte det är snyggt, men ratten, WTF?! helt otroligt smaklöst

Ratten finns att köpa på Jula.. Finns även i svart/rött

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

bilstylare
245 Inlägg
3 juni 2011
Henkeshamn skrev:

håller med, dom flesta som komenterar har ju orginal bilar? dom ska ju inte ens finnas här. dom bilarna som läggs upp har ju personen iallafall försökt även om ni inte tycker dom är snygga, fixa till era egna jävla 240 och 740 först innan ni klagar på andra

Syns Man Inte Finns Man Inte

1 801 Inlägg
3 juni 2011
DenRosaToffeln skrev:
Henkeshamn skrev:

håller med, dom flesta som komenterar har ju orginal bilar? dom ska ju inte ens finnas här. dom bilarna som läggs upp har ju personen iallafall försökt även om ni inte tycker dom är snygga, fixa till era egna jävla 240 och 740 först innan ni klagar på andra

Och vad spelar det för roll om bilarna är original? Alla gillar inte styling. Och nu är det en tråd för smaklös styling.

Sluta vara såna pessimister och skratta lite istället. Sånt löjligt gnäll på alla hela tiden!

Tyskstuk
466 Inlägg
3 juni 2011
DenRosaToffeln skrev:
Henkeshamn skrev:

Folk verkar inte ha förstått syftet med den här tråden, visst håller jag med om att det är tråkigt att folk lägger upp bla volvos som är helt original, men DENNA TRÅDEN handlar om stylade bilar och inget annat. Om du anser att någons helt originala bil är ful är ju en helt annan femma, för den är inte sönderstylad.

Sen har det väl noll betydelse hur ens egen bil ser ut, här lägger man upp bilar som man själv tycker är förstörda. Sen är det fritt fram för t.ex. nån av er att lägga ut nån annan persons bilar.

Låt bli att läsa tråden om ni bara ska gnälla, det bidrar ingenting.

Tyskstuk
466 Inlägg
3 juni 2011
BlauMes skrev:
DenRosaToffeln skrev:
Henkeshamn skrev:

Och vad spelar det för roll om bilarna är original? Alla gillar inte styling. Och nu är det en tråd för smaklös styling.

Sluta vara såna pessimister och skratta lite istället. Sånt löjligt gnäll på alla hela tiden!

Tack.

Certifierad besserwisser
308 Inlägg
3 juni 2011
DenRosaToffeln skrev:
Henkeshamn skrev:

Jag uppskattar udda bilar i originalskick framför styling så att se endast styling-bilar på Garaget hade varit ganska drygt, men visst känns det tråkigt att det ligger flera tusen original-740's och 940's på Garaget.. Däremot tar det inte ifrån dem rätten att ha en smak och en åsikt. Jag förstår inte varför man måste bli arg för att någon med en original dussinbil tycker att en annan bil är smaklöst stylad. Som sagt, de har också rätt till en åsikt.

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.

333 Inlägg
3 juni 2011
Säger som jag sagt förut:
SKAFFA EN EGEN TRÅD SOM INTE HANDLAR OM BILARNA SOM PUBLICERAS!

Fotograf
1 319 Inlägg
3 juni 2011
här finns det en massa inspiration om hur man ska lyckas

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

9 141 Inlägg
3 juni 2011
Tycker den här tråden handlar mer och mer om smaklösa tillbehör och inte styling. Kan lika gärna gå till en stylingsida och slänga upp en bild på fult tillbehör istället.
Kolla här fula backspeglar, åååhh en töntig ratt, här är ett par lexus bakljus som som hamnat på fel bil, en ful dekal på den bilen där! Det där skulle jag aldrig ha på min bil och allt vad det nu är!

Släng upp bilder på verkligen smaklöst fula bilar som aldrig varit uppe i tråden förut och mindre tjafs istället!

Kung
603 Inlägg
3 juni 2011
Putteliten skrev:
Tycker den här tråden handlar mer och mer om smaklösa tillbehör och inte styling. Kan lika gärna gå till en stylingsida och slänga upp en bild på fult tillbehör istället.
Kolla här fula backspeglar, åååhh en töntig ratt, här är ett par lexus bakljus som som hamnat på fel bil, en ful dekal på den bilen där! Det där skulle jag aldrig ha på min bil och allt vad det nu är!

Släng upp bilder på verkligen smaklöst fula bilar som aldrig varit uppe i tråden förut och mindre tjafs istället!

Personligen tycker jag tråden handlar mer om att gnälla över inehållet i tråden.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

3 059 Inlägg
3 juni 2011
Uttelito skrev:
Putteliten skrev:

Personligen tycker jag tråden handlar mer om att gnälla över inehållet i tråden.

Måste hålla med.. har blivit en jevla massa gnäll på sista tiden över andras inlägg med mera..
Alla jävla gnällfisar kan ta o gräva ner sig i sin säng igen.. Läs inte tråden om det stör er överhuvudtaget.. Den tilltalar tydligen er eftersom ni envisas med att komma tillbaka hela tiden o titta/läsa i den.. !

Sen om den handlar om tillbehör eller styling kan ju kvitta.. det är lika smaklösa grejor ändå och styling räknas nog som ett slags tillbehör.. om man så vill kalla de styling eller tillbehör spelar för fasiken ingen roll..
Senast redigerat av Smajly (3 juni 2011)

Drygare än Yes
112 Inlägg
3 juni 2011
fredda_king skrev:

Så jävla bra! Min nya hjälte, och du med fredda_king för du postade den. big_smile

Tyskstuk
466 Inlägg
4 juni 2011
fredda_king skrev:

"So if yuore driving at night, and the visibility aint to good, just speed up!"

"Let them now, youre not one of them"

HAHA så jävla klockrent:)

bilstylare
245 Inlägg
4 juni 2011
jag förstår hur ni tänker Henkeshamn, Sheba, Rille_Pille och håller med. men ska man ta upp alla bilar som det är nått smaklöst med, så kan ni ju lägga upp varenda bil på hela garaget. för det finns alltid någon som inte tycker om den. jag har inget imot alla orginal bilar om det bra skick.

Syns Man Inte Finns Man Inte

Tyskstuk
466 Inlägg
4 juni 2011
DenRosaToffeln skrev:
jag förstår hur ni tänker Henkeshamn, Sheba, Rille_Pille och håller med. men ska man ta upp alla bilar som det är nått smaklöst med, så kan ni ju lägga upp varenda bil på hela garaget. för det finns alltid någon som inte tycker om den. jag har inget imot alla orginal bilar om det bra skick.

Jo det kan jag hålla med om, men vem ska bestämma vilka bilar som ska/inte ska tas upp då? Gränsen är ju oftast ganska hårfin, men jag tycker iaf trådstarten inte säger något om vilken grad stylingen ska vara i, bara att den ska vara otroligt smaklös. Om du kollar på sista länken jag la upp, visst det är bara ratten, men jag tycker iaf att den fyller kriterium för att hamna här, för det är så OTROLIGT smaklöst att sätta en sådan ratt i en annars original bil.
Senast redigerat av Rille_Pille (4 juni 2011)

Sök