Hade kunnat vara snyggt om det inte vore för all rådjursnät han satte på bilen!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Såg en Camaro från slutet av 90talet i byn idag. Föraren satt kvar så vågade inte direkt dra fram mobilen för att fota. Men kort fattat så hade den stor vinge, överdrivet stort scoop på huven,något fult bodykit och 5 ekrade 20"... spydde lite.
Säkert varit uppe tidigare men för säkerhets skull!
Såg som ja.. billigt gjort ut?:S
Åsso dessa jävla japs dämpare.. Nästan så man ska ringa å höra å kolla om man kan komma å kolla på bilen å ge han en örfil för att han monterar Japs på en M3a...
Inte säker på om denna varit uppe förut, men fy fan vilken (fram för allt) ful front
har sett en sån front live,, å tro mig man får spykänslor,, hur fan tänkte dem?? en vacker RS front ska det vara trots jag inte är förtjust i Audi,, men de är snygga
Inte säker på om denna varit uppe förut, men fy fan vilken (fram för allt) ful front
har sett en sån front live,, å tro mig man får spykänslor,, hur fan tänkte dem?? en vacker RS front ska det vara trots jag inte är förtjust i Audi,, men de är snygga