En Porsche 928 våldtagen av en Celica... Fy fan va ful denna är.. Stackars 928... Vill ha en. Inte denna dock.
Celica? Fronten (strålkastarna) är ju från en Peugeot.
Förövrigt är det ju inte konstigt att många i denna tråden tycker dom sönderstylade bilarna är snygga, detta är ju forumet för alla stylingnissar (läs folk utan smak).
Ja jag håller med. Varför förstöra en bil som redan har rena och fina linjer? Samma med Nissan 200SX. Strunta i att montera en massa extraplast så har man en snygg bil helt enkelt.
Visst finns det hemska kjolpaket till 200an, men all plast förstör inte linjerna..
Ja jag håller med. Varför förstöra en bil som redan har rena och fina linjer? Samma med Nissan 200SX. Strunta i att montera en massa extraplast så har man en snygg bil helt enkelt.
Visst finns det hemska kjolpaket till 200an, men all plast förstör inte linjerna..
jag tyckte en del av dem där passade bra med plast
ex 200sx, forden och bmw passade faktiskt oxå bra, har sett den där bmw irl då den rullade i Skellefteå ett tag, och den ser bra ut i verkligheten.. men smaken är ju som baken
ex 200sx, forden och bmw passade faktiskt oxå bra, har sett den där bmw irl då den rullade i Skellefteå ett tag, och den ser bra ut i verkligheten.. men smaken är ju som baken
Så sant som det är sagt. Personligen tyckte jag att majoriteten av de länkade bilarna är överdrivna :s Inte mycket fina linjer kvar på dem..
Hur kan en bil se bättre ut i verkligheten än på bild? Borde det inte vara tvärtom? Jo smaken är som baken..
bara ta bort Honda klibban på huven & " luftintaget på sidoskärmar " så tycker jag den va rätt frän! Ovanligt är ej fult! Att gå emot strömmen kan även vara snyggt!