4262
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

1 944 Inlägg
11 oktober 2010
norpan skrev:
___ skrev:
värt inlägg

+1 tongue

-1 sad

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Gréve
497 Inlägg
11 oktober 2010
b0nd3n skrev:
norpan skrev:
___ skrev:
värt inlägg

+1 tongue

-1 sad

= 0 big_smile

385 Inlägg
11 oktober 2010
The_Rebel skrev:
b0nd3n skrev:
norpan skrev:

+1 tongue

-1 sad

= 0 big_smile

hahaha big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

börn i varje hörn är fett rätt;)

474 Inlägg
11 oktober 2010
VolvoCarlzzon skrev:
The_Rebel skrev:
b0nd3n skrev:

-1 sad

= 0 big_smile

hahaha matte genier ^^

7 521 Inlägg
11 oktober 2010
vet inte om jag håller med om att japsdämpare låter gott på BMW grannens låter som satan när han gasar på usch,, tur bilen är pajj nu wink jag skulle vilja ha en TYST bil som gick som satan å bara fes, men går ej tyvärr,

1 200 Inlägg
11 oktober 2010

Tyskstuk
466 Inlägg
OUTLAW1
11 oktober 2010
det coola med den är väl att den ser racing ut ....men va fan gör draget där...kromat dessutom....
för att inte prata om plåtisarna....

kunde vart snygg med andra fälgar och utan drag...

lite 80 talet here i come över den....

270 Inlägg
11 oktober 2010
gör man lite ändringar på den och om det inte är nått jättefel på självaste bilen inför besiktning så kan det ju vara värt 3000 kr om man inte är allt för kräsen tongue

Rocknroller
296 Inlägg
11 oktober 2010
lätt värt att köpa den för 3papp va ju ganska cool endå tongue

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

4 767 Inlägg
11 oktober 2010
VolvoCarlzzon skrev:
The_Rebel skrev:
b0nd3n skrev:

-1 sad

= 0 big_smile

Haha lite kul var det big_smile, men dock.. roll

6§ Lyftning av trådar och innehållslösa inlägg
Inlägg vars huvudsyfte är att lyfta en tråd är inte tillåtna.
Innehållslösa inlägg som ej för diskussionen framåt är inte tillåtna. Som innehållslöst inkluderas t.ex. inlägg som "+1", "word", "hehe" med mera.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Rocknroller
296 Inlägg
11 oktober 2010
Erick skrev:
VolvoCarlzzon skrev:
The_Rebel skrev:

= 0 big_smile

Haha lite kul var det big_smile, men dock.. roll

6§ Lyftning av trådar och innehållslösa inlägg
Inlägg vars huvudsyfte är att lyfta en tråd är inte tillåtna.
Innehållslösa inlägg som ej för diskussionen framåt är inte tillåtna. Som innehållslöst inkluderas t.ex. inlägg som "+1", "word", "hehe" med mera.

Men då har du ju skrivit ett ganska innehållslöst inlägg med tanke på att du skrev +1,word och hehe whoops nu gjorde jag det med haha jag bara jävlas lite hoppas du förlåter mig roll

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

Designer.
1 260 Inlägg
11 oktober 2010
Smajly skrev:
2-D skrev:
Robbs_ skrev:
http://www.blocket.se/kalmar/BMW_325_Coupe_E36_Platbreddad_29862310.htm?ca=14&w=3

Kul att folk kan skilja på seriösa byggen och tattar stylare.. Sen de som säger att de ser ut som blomlådor, testa bygg något liknande, för det är inte lätt att få det bra precis.

Byt huv, alla lycktor mot mörktonade och på med en annan färg, ingen tvådelad så skulle den va fet tror jag smile Sen passar ju inte riktigt japs-dämpare heller .. big_smile

Nä, men det passar ju inte på NÅN ANNAN bil än just en fet japanare. Det om nått är ju tattar styling.. sitter på var o varannan fiesta o 740 nu för tiden. Finns INGET coolt med en japs dämpare.

... Och hade det hetat tyskdämpare hade folk tyckt att det såg ut som skit på allt annat än tyska bilar.

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

3 860 Inlägg
11 oktober 2010
MIKK0 skrev:
Smajly skrev:
2-D skrev:

Byt huv, alla lycktor mot mörktonade och på med en annan färg, ingen tvådelad så skulle den va fet tror jag smile Sen passar ju inte riktigt japs-dämpare heller .. big_smile

Nä, men det passar ju inte på NÅN ANNAN bil än just en fet japanare. Det om nått är ju tattar styling.. sitter på var o varannan fiesta o 740 nu för tiden. Finns INGET coolt med en japs dämpare.

... Och hade det hetat tyskdämpare hade folk tyckt att det såg ut som skit på allt annat än tyska bilar.

Där har du nog en poäng... men, ljudet från många Japs-dämpare är inte skönt, man får säkert vad man betalar för också. Men som skrivet tidigare tycker jag personligen att japs borde förbjudas på ex volvo!!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

Tyskstuk
466 Inlägg
11 oktober 2010
MIKK0 skrev:
Smajly skrev:
2-D skrev:

Naaah,  det heter väl ändå "japsdämpare" av en anledning? Tycker du det skulle vara snyggt att he typ Rallye wheels på en Volvo S60? Tycker det är ungefär samma sak.

Designer.
1 260 Inlägg
12 oktober 2010
2-D skrev:
Naaah,  det heter väl ändå "japsdämpare" av en anledning?

Ja, och? Bara för det heter japsdämpare behöver det inte var fullt på alla andra bilar. Hade det hetat tyskdämpare hade folkt tyckt tvärt om. Tror inte du förstår vad jag menar...

2-D skrev:
Tycker du det skulle vara snyggt att he typ Rallye wheels på en Volvo S60? Tycker det är ungefär samma sak.

Menar du fälgar som sitter på rallybilar? I sånna fall kan jag tycka att det är snyggt på andra bilar än rallybilar, ja.

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

Xenoholic
2 559 Inlägg
12 oktober 2010
Tycker ni verkligen att det ser så jävligt ut med "japsdämpare" på allt annat än "jappsar?
Då kanske jag måste byta ut mina TVÅ mot nåt annat sad
Gå gärna in på min sida o se och avgör själva,jag tycker i alla fall inte det ser så jävligt ut hmm
Men det kanske det gör?

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

297 Inlägg
12 oktober 2010
rent utsennde mässigt måste ja säga att japsdämapre...... är nog de snyggaste man kan ha smile tycker de ser maffigt ut på nå sätt smile ljudmässigt finns de bättre, jag å en polare gjorde en "improviserad" japs dämp av en simons mellan dämpare och ett 4tums rör, det blev riktigt trevligt både inom ljud och utseende (på en 740) (Y)

614 Inlägg
12 oktober 2010
Okey grabbar här har jag bilen som tag årets pris för fulaste 740!

http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_74 … 15&w=2

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

614 Inlägg
12 oktober 2010
Aerocombi skrev:
Tycker ni verkligen att det ser så jävligt ut med "japsdämpare" på allt annat än "jappsar?
Då kanske jag måste byta ut mina TVÅ mot nåt annat sad
Gå gärna in på min sida o se och avgör själva,jag tycker i alla fall inte det ser så jävligt ut hmm
Men det kanske det gör?

På just din bil tycker jag faktist att japsarna passar in.. men dom smälter lixom in rätt bra i karossen med

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

Sök