bleedingstar skrev:
lillskott skrev:
bleedingstar skrev:
Äsh man får ta det som konstruktiv kritik, min bil har blivit uthängd 2 ggr och det har inte fått mig att sluta arbeta för det, mer tvärtom.
bra att du tar de så bra

hm ja tycker inte det precis är konstruktiv kretik som ges här, messt bara trackning om hur "fult" nån tycker nått är är

Jo jo , det e sant. Lite tragiskt men jag har visserligen inte fått så mkt "skit" när min väl har lagts upp. Men man får försöka att ta det med en nypa salt.. visserligen så är ju inte min bil klar så det e lätt att dömma den innan den är klart

Men jag förstår folk som är klara med sina bilar och blir uthängda och folk klankar ner på den. men det är ju det denna tråd är till för på sätt och vis
Precis, palla vara seriös över nått som några snorungar skriver på ett forum, över nätet, bakom en skärm där ingen kan säga eller göra nått mot dem.
Jag ser en seriös(konstruktiv) "negativ kommentar" utan någon baktanke(typ hämnas för att man röstade 1a på deras bil) som något att ta till sig, så länge det överensstämmer med mina planer. Eller bara som nått att skita i...
Oseriösa kommentarer är ju det, oseriösa snorungar bakom en datorskärm som bara kastar bajs på allt dem ser... så länge det inte i deras egna område, för då kan dem få höra lite kommentarer tillbaks i verkligheten och det vågar dem inte.....
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.