4171
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

Vettemannen
24 oktober 2010
kameramannen skrev:
Och där togs den offline av en admin sad

I mitt tycke var det nog rätt beslut.

/Benny

385 Inlägg
24 oktober 2010
Hellectric skrev:
J0ck3e skrev:
-Michael skrev:

Jävlar va ledsen jag blev sad

Hur kan man med att förstöra en T-Gul så? hmm

Håller med jag e inget direkt Volvo-Fan. Men att förstöra en sån bil är fan illa,!

Ärligt talat... Betalar folk verkligen 90 000 för en gammal volvo 850??? Det får vara hur mycket T eller R eller vilken bokstav som helst, de kan inte vara värda dom pengarna oavsett om dom är original eller våldtagna som den här. DET ÄR EN GAMMAL VOLVO!!!

stackars t gul

börn i varje hörn är fett rätt;)

Fiskförädlare
108 Inlägg
24 oktober 2010
jisses, först tyckte ja de va smått kul med denna tråd och få se sånt där enormt ful så man börjar undra om det är ett skämt eller nått, men nu tycker ja folk nästan bara rackar ned på bilar som bara kankse är lite överstylade. Och kul om man har sin bil här och folk lägger ut den här å alla skarattar åt den,,,nä de va roligare förut här hmm

385 Inlägg
24 oktober 2010
lillskott skrev:
jisses, först tyckte ja de va smått kul med denna tråd och få se sånt där enormt ful så man börjar undra om det är ett skämt eller nått, men nu tycker ja folk nästan bara rackar ned på bilar som bara kankse är lite överstylade. Och kul om man har sin bil här och folk lägger ut den här å alla skarattar åt den,,,nä de va roligare förut här hmm

också tänkt på det:P

börn i varje hörn är fett rätt;)

Fiskförädlare
108 Inlägg
24 oktober 2010
VolvoCarlzzon skrev:
lillskott skrev:

haha ja tycker de är skittråkigt, fattar de är lite konstigt att ingen skrivet nått förut :S

270 Inlägg
24 oktober 2010
lillskott skrev:
VolvoCarlzzon skrev:
lillskott skrev:

haha ja tycker de är skittråkigt, fattar de är lite konstigt att ingen skrivet nått förut :S

Äsh man får ta det som konstruktiv kritik, min bil har blivit uthängd 2 ggr  och det har inte fått mig att sluta arbeta för det, mer tvärtom.

Fiskförädlare
108 Inlägg
24 oktober 2010
bleedingstar skrev:
lillskott skrev:
VolvoCarlzzon skrev:

Äsh man får ta det som konstruktiv kritik, min bil har blivit uthängd 2 ggr  och det har inte fått mig att sluta arbeta för det, mer tvärtom.

bra att du tar de så bra smile
hm ja tycker inte det precis är konstruktiv kretik som ges här, messt bara trackning om hur "fult" nån tycker nått är är hmm

270 Inlägg
24 oktober 2010
lillskott skrev:
bleedingstar skrev:
lillskott skrev:

hm ja tycker inte det precis är konstruktiv kretik som ges här, messt bara trackning om hur "fult" nån tycker nått är är hmm

Jo jo , det e sant. Lite tragiskt men jag har visserligen inte fått så mkt "skit" när min väl har lagts upp. Men man får försöka att ta det med en nypa salt.. visserligen så är ju inte min bil klar så det e lätt att dömma den innan den är klart tongue Men jag förstår folk som är klara med sina bilar och blir uthängda och folk klankar ner på den. men det är ju det denna tråd är till för på sätt och vis

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
24 oktober 2010
bleedingstar skrev:
lillskott skrev:
bleedingstar skrev:

Jo jo , det e sant. Lite tragiskt men jag har visserligen inte fått så mkt "skit" när min väl har lagts upp. Men man får försöka att ta det med en nypa salt.. visserligen så är ju inte min bil klar så det e lätt att dömma den innan den är klart tongue Men jag förstår folk som är klara med sina bilar och blir uthängda och folk klankar ner på den. men det är ju det denna tråd är till för på sätt och vis

Precis, palla vara seriös över nått som några snorungar skriver på ett forum, över nätet, bakom en skärm där ingen kan säga eller göra nått mot dem.

Jag ser en seriös(konstruktiv) "negativ kommentar" utan någon baktanke(typ hämnas för att man röstade 1a på deras bil) som något att ta till sig, så länge det överensstämmer med mina planer. Eller bara som nått att skita i...

Oseriösa kommentarer är ju det, oseriösa snorungar bakom en datorskärm som bara kastar bajs på allt dem ser... så länge det inte i deras egna område, för då kan dem få höra lite kommentarer tillbaks  i verkligheten och det vågar dem inte.....

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Rocknroller
296 Inlägg
24 oktober 2010
http://www.blocket.se/goteborg/Fin_Toyo … 15&w=3

ja vingen är ett måste med tanke på hästkrafterna?......

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

270 Inlägg
24 oktober 2010
zedthepunk skrev:
http://www.blocket.se/goteborg/Fin_Toyota_Supra_mk3_29732138.htm?ca=15&w=3

Jag personligen tycker inte att en sån vinge passar till allt för många bilar, han borde ha haft kvar orginalvingen som på ena bilden

Rocknroller
296 Inlägg
24 oktober 2010
bleedingstar skrev:
zedthepunk skrev:
http://www.blocket.se/goteborg/Fin_Toyota_Supra_mk3_29732138.htm?ca=15&w=3

Jag personligen tycker inte att en sån vinge passar till allt för många bilar, han borde ha haft kvar orginalvingen som på ena bilden

Håller med till 100%

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

734 Inlägg
25 oktober 2010

270 Inlägg
25 oktober 2010
master_- skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=jorgen72&cat=105759&image=1011111

Den är äckligt ful:O

Den var ju brutalt snygg enligt mig, hade gärna haft den i min ägo ! tongue

dARKiE
5 031 Inlägg
25 oktober 2010
Bubblan är ju stekhet. Fattas bara ordentliga sidokjolar.. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Fiskförädlare
108 Inlägg
25 oktober 2010
bleedingstar skrev:
master_- skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=jorgen72&cat=105759&image=1011111

Den är äckligt ful:O

Den var ju brutalt snygg enligt mig, hade gärna haft den i min ägo ! tongue

agree hel frän säger jag lol

Finraggare
2 381 Inlägg
25 oktober 2010
Skönt att det var fler än jag som gillade den, jag har ju utmärkt mig i denna tråden att gilla det lite extrema.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

247 Inlägg
25 oktober 2010
kameramannen skrev:
Skönt att det var fler än jag som gillade den, jag har ju utmärkt mig i denna tråden att gilla det lite extrema.

Haha ja du är ju p12 lol

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.

Finraggare
2 381 Inlägg
25 oktober 2010
Hörru jockeboiii lugn och fin nu smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

247 Inlägg
25 oktober 2010
kameramannen skrev:
Hörru jockeboiii lugn och fin nu smile

Haha vi har ju fått det konstaterat av många här wink lol Haha nej skämt o sido wink

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.

Sök