Telefonförsäljare, personlig assist. samt slaktare
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Förresten, ett jobb som jag totalvägrade när Arbetsförmedlingen hade ett jobb åt mig. Det var ett jobb som telefonförsäljare, så långt går det väl an men när jag fick höra att jag skulle ringa runt och sälja sexleksaker sa jag stopp
Förresten, ett jobb som jag totalvägrade när Arbetsförmedlingen hade ett jobb åt mig. Det var ett jobb som telefonförsäljare, så långt går det väl an men när jag fick höra att jag skulle ringa runt och sälja sexleksaker sa jag stopp
Mvh Tommy
Men du..... varför då??? hahahahahahhahahahahahha
Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Mvh Tommy
Haha, va tror du? Skämmigt att ringa till nån å fråga; "Hej, jag undrar om det är dags att byta dildo? Jag har ett stort utbud av fina färgglada modeller i olika storlekar......"
Mvh Tommy
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Jag skulle tvärvägra att jobba på dagis eller liknade, för jag tål verkligen inte barn.
Fotbollsdomare ligger inte heller särskilt högt i status för min del. Visst arbetsuppgiften i sig är säkert kul och intressant men att bli bombad med mynt, flaskor och annat från läktaren eller bli verbalt/fysisk påhoppad av spelare/tränare klarar jag mig fint utan.
Slaktare, bibliotekarie och präst känns inte heller som min grej
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Mvh Tommy
Haha, va tror du? Skämmigt att ringa till nån å fråga; "Hej, jag undrar om det är dags att byta dildo? Jag har ett stort utbud av fina färgglada modeller i olika storlekar......" Mvh tommy
haha fy fan vad lågt.
+1 till offentlig städare, typ städa tåg, järnvägar, på stan osv. Alla jobb där man arbetar som slav åt någon annan brat. hotellportier, bagageplockare osv.
Sen är ju alla jobb jobbiga, det är därför det heter jobb.
jag tror att en väldigt låg lön betalar räkningar bättre än ingen lön alls
Du har ju helt klart rätt i det du skriver
Skulle också ta vilket jobb som helst. 5 år sen man jobba, tjejen betalar allt. Bara man får ut mer än 8000 så är jag nöjd. Men inte telefonförsäljare.
Hur fan kan man inte ha jobbat på 5 år? Det är helt omöjligt om man söker jobb aktivt, du måste vilja va arbetslös. I regel ringer inte företag till folk och erbjuder jobb, man måste söka dom och gå in för det.
Hur fan kan man inte ha jobbat på 5 år? Det är helt omöjligt om man söker jobb aktivt, du måste vilja va arbetslös. I regel ringer inte företag till folk och erbjuder jobb, man måste söka dom och gå in för det.
Jag har sökt jobb aktivt nu i 2½ år utan resultat och jag ser ingen ljusning. Rapporterar om läget om 2½ år igen så får vi se ifall fem år var omöjligt