3219
Sök

Vilket yrke skulle ni vägra?

<3 Japs
680 Inlägg
23 april 2010
Kontor är ju najs, kan ju sitta på Garaget samtidigt då ju wink  Sitter på jobbet nu ^^,

Nu till topic: Sågverk, telefonförsäljare, industri-arbetare (göra exakt samma sak i 8h), bagare och trafikpolis hade inte vart nån höjdare.

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
23 april 2010
Telefonförsäljare, personlig assist. samt slaktare

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

3 354 Inlägg
23 april 2010
jobba på mcdonalds nejtack

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Roos
23 april 2010
Städare på offentliga platser, typ kryssningsfartyg.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 april 2010
Bödel

Förresten, ett jobb som jag totalvägrade när Arbetsförmedlingen hade ett jobb åt mig.
Det var ett jobb som telefonförsäljare, så långt går det väl an men när jag fick höra att jag skulle ringa runt och sälja sexleksaker sa jag stopp tongue

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (23 april 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

375 Inlägg
23 april 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Bödel

Förresten, ett jobb som jag totalvägrade när Arbetsförmedlingen hade ett jobb åt mig.
Det var ett jobb som telefonförsäljare, så långt går det väl an men när jag fick höra att jag skulle ringa runt och sälja sexleksaker sa jag stopp tongue

Mvh Tommy

big_smile big_smile big_smile

Men du..... varför då??? hahahahahahhahahahahahha

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

375 Inlägg
23 april 2010
Trådstartare
FordRSC skrev:
Telefonförsäljare, personlig assist. samt slaktare

Fast per. ass. skulle jag kunna tänka mig om man slapp bada och skura dom förståss. Men typ vara med en yngre vårdare till skolan och i vardagen.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 april 2010
skydark skrev:
te_wik skrev:
Bödel

Mvh Tommy

Haha, va tror du? tongue Skämmigt att ringa till nån å fråga; "Hej, jag undrar om det är dags att byta dildo? Jag har ett stort utbud av fina färgglada modeller i olika storlekar......" tongue

Mvh tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

German Engineering
9 083 Inlägg
23 april 2010
te_wik skrev:
Bödel

Mvh Tommy

lollollollollol

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
23 april 2010
Jag skulle tvärvägra att jobba på dagis eller liknade, för jag tål verkligen inte barn.

Fotbollsdomare ligger inte heller särskilt högt i status för min del. Visst arbetsuppgiften i sig är säkert kul och intressant men att bli bombad med mynt, flaskor och annat från läktaren eller bli verbalt/fysisk påhoppad av spelare/tränare klarar jag mig fint utan.

Slaktare, bibliotekarie och präst känns inte heller som min grej tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

wtf.
85 Inlägg
23 april 2010
CarpeDiem skrev:
Polis, väktare, städare, stekare (McDonalds som exempel) kock, lärare, säljarjobb, sopgubbe, politiker, läkare, lärare, barnomsorg, brandman

har du ett jobb?

"Måste vara garagets vanligaste fråga? Använd sökfunktionen och håll tummarna för att inte datan krashar pga alla träffar."

4 005 Inlägg
23 april 2010
te_wik skrev:
skydark skrev:
te_wik skrev:
Bödel

Mvh Tommy

Haha, va tror du? tongue Skämmigt att ringa till nån å fråga; "Hej, jag undrar om det är dags att byta dildo? Jag har ett stort utbud av fina färgglada modeller i olika storlekar......" tongue
Mvh tommy

haha fy fan vad lågt. smile

+1 till offentlig städare, typ städa tåg, järnvägar, på stan osv.
Alla jobb där man arbetar som slav åt någon annan brat. hotellportier, bagageplockare osv.

Sen är ju alla jobb jobbiga, det är därför det heter jobb.

bappelsin
390 Inlägg
23 april 2010
Köra bajsbil (slamsugare), sopbil, busschaufför, offentlig städare,lärare eller polis... Nej tack:S

2 182 Inlägg
23 april 2010
Kontorsnisse

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 571 Inlägg
23 april 2010
Niklas1987 skrev:
Kontorsnisse

Eller hur? Som att sitta inne och få permission på kvällarna.

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
23 april 2010
Servicejobb i allmänhet. Allt med för mycket folk går bara inte an.

Sitter hellre i en källare och skruvar på avloppsrör än jobbar på affär.

12 086 Inlägg
23 april 2010
LordLife skrev:
golf88 skrev:
Iam2fast4U skrev:

jag tror att en väldigt låg lön betalar räkningar bättre än ingen lön alls wink

Du har ju helt klart rätt i det du skriver

Skulle också ta vilket jobb som helst. 5 år sen man jobba, tjejen betalar allt. Bara man får ut mer än 8000 så är jag nöjd.
Men inte telefonförsäljare.

Hur fan kan man inte ha jobbat på 5 år?
Det är helt omöjligt om man söker jobb aktivt, du måste vilja va arbetslös.
I regel ringer inte företag till folk och erbjuder jobb, man måste söka dom och gå in för det.

1 581 Inlägg
23 april 2010
Städ eller kontor, fan heller!
Vill gärna bli polis, kan inte tänka mig ett mer varierat och händelserikt yrke.

129 Inlägg
23 april 2010
Lärare, städare  eller jobba på sjukhus. Verkligen inte min grej.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 april 2010
JapMax skrev:
Hur fan kan man inte ha jobbat på 5 år?
Det är helt omöjligt om man söker jobb aktivt, du måste vilja va arbetslös.
I regel ringer inte företag till folk och erbjuder jobb, man måste söka dom och gå in för det.

Jag har sökt jobb aktivt nu i 2½ år utan resultat och jag ser ingen ljusning. Rapporterar om läget om 2½ år igen så får vi se ifall fem år var omöjligt wink

Mvh Tommy

Sök