Inför: StreetBlock Meet. Sveriges närmaste träff "ENKÖPING" Lördagen den 29 MAJ KL.20.00

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
11 maj 2010 · 271 Inlägg

Hoppas att det kommer bli riktigt fint och varmt väder. cool

//Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
TTScarface
11 maj 2010 · 221 Inlägg

supra_totte skrev:
yess de är de....

Cruel skrev:

supra_totte skrev:
TTScarface :: du kommer absolut få se den då... den börjar bli ricktigt fet nu efter allt arbete bara biljudet kvar och besikta den...

Jasså är det du som har samuels gamla pärla.

hoppas din går genom besiktningen bara. Min gjorde ju inte det bara för min apr vinge som var olämplig FAN!! Tar jag bort den så e det 4 hål i luckan som måste spaclkas och lackas om sad Lycka till!!

JDM
Ya hurr'd!!
TTScarface
11 maj 2010 · 221 Inlägg

Hoppas verkligen jag med om vädret.. Vi får hålla tummarna och hoppas på att lyckan e på vår sida smile och det tror jag ....

smile

JDM
Ya hurr'd!!
CarpeDiem German Engineering
11 maj 2010 · 9 081 Inlägg

TTScarface skrev:
Hoppas verkligen jag med om vädret.. Vi får hålla tummarna och hoppas på att lyckan e på vår sida smile och det tror jag ....

smile

Jodå, det kommer bli bra väder smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
supra_totte
11 maj 2010 · 20 Inlägg

TTScarface skrev:

supra_totte skrev:
yess de är de....

Cruel skrev:

Jasså är det du som har samuels gamla pärla.

hoppas din går genom besiktningen bara. Min gjorde ju inte det bara för min apr vinge som var olämplig FAN!! Tar jag bort den så e det 4 hål i luckan som måste spaclkas och lackas om sad Lycka till!!

ta bort den besikta om den å smäll på vingen igen... de ska inet vara några större problem skulle jag tro har inget sånt som är knas:D men nått kommer dom aldeles säkert klaga på......

volvo 142 turbo / supra mkiv
TTScarface
12 maj 2010 · 221 Inlägg

supra_totte skrev:

TTScarface skrev:

supra_totte skrev:
yess de är de....

hoppas din går genom besiktningen bara. Min gjorde ju inte det bara för min apr vinge som var olämplig FAN!! Tar jag bort den så e det 4 hål i luckan som måste spaclkas och lackas om sad Lycka till!!

ta bort den besikta om den å smäll på vingen igen... de ska inet vara några större problem skulle jag tro har inget sånt som är knas:D men nått kommer dom aldeles säkert klaga på......

jag skulle mer än gärna göra så men har redan fått en varning av snuten innan så om jag sätter på den igen och blir stoppad så blir det böter.. :S Dom e avudsjuka bara, jävla idioter men har hört att Rissne besiktningen e snälla så tror jag ska besikta där ist smile

JDM
Ya hurr'd!!
Maaija Fröken Krånglig
12 maj 2010 · 84 Inlägg

Jag vet att jag är en riktig komiker, lyckas ibland iallafall. Men det är väl charmigt? wink lol

Tyvärr Mr. G måste jag meddela att min bil är inne på lack f.o.m nästa vecka. big_smile
Hinner inte få tillbaka den innan träffen är planerad, men förhoppningsvis kan jag nog få tag på en annan bil smile smile smile

BMW E46 "Touring" (2001)
CarpeDiem German Engineering
13 maj 2010 · 9 081 Inlägg

Kommer bli en rolig dag i Enköping, hoppas att vi får bra väder smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
TTScarface
14 maj 2010 · 221 Inlägg

Bra där Mrs. M wink Du e välkommen...

Vi kommer nog få dunder väder smile

Ya hurr'd!!

JDM
Ya hurr'd!!
supra_totte
16 maj 2010 · 20 Inlägg

TTScarface skrev:

supra_totte skrev:

TTScarface skrev:

hoppas din går genom besiktningen bara. Min gjorde ju inte det bara för min apr vinge som var olämplig FAN!! Tar jag bort den så e det 4 hål i luckan som måste spaclkas och lackas om sad Lycka till!!

ta bort den besikta om den å smäll på vingen igen... de ska inet vara några större problem skulle jag tro har inget sånt som är knas:D men nått kommer dom aldeles säkert klaga på......

jag skulle mer än gärna göra så men har redan fått en varning av snuten innan så om jag sätter på den igen och blir stoppad så blir det böter.. :S Dom e avudsjuka bara, jävla idioter men har hört att Rissne besiktningen e snälla så tror jag ska besikta där ist smile

rissne är bra samt märsta och tierps besiktning är ni ett stort gäng som glider från stholm??

volvo 142 turbo / supra mkiv
Nementor
16 maj 2010 · 54 Inlägg

Kommer men tar inte pärlan med mig sad står hemma med rasad turbo:(  försöker få tag i delar så snabbt som möjligt för att få den att gå. Hoppas på att den rullar vid sensommar tongue

Hammerway Racecrew
Audi s4 (1998)
Mitsubishi Evo 3 "Hammerway racecrew" (1995)
Pontiac GTO "goat" (1969)
mr_worf
16 maj 2010 · 12 Inlägg

fan vad synd att man inte är hemma då sad hade gärna kommit dit.. de är bra att de händer något kul i enköping.  men hoppas på nästa gång istället att man kan komma

Senast redigerat av mr_worf (16 maj 2010)

Le1no
16 maj 2010 · 72 Inlägg

Maaija skrev:
Jag vet att jag är en riktig komiker, lyckas ibland iallafall. Men det är väl charmigt? wink lol

Tyvärr Mr. G måste jag meddela att min bil är inne på lack f.o.m nästa vecka. big_smile
Hinner inte få tillbaka den innan träffen är planerad, men förhoppningsvis kan jag nog få tag på en annan bil smile smile smile

vissa ställen har ju audi som hyrbilar bara o hyra o bjuda på gummi big_smile

TTScarface
16 maj 2010 · 221 Inlägg

supra_totte skrev:

TTScarface skrev:

supra_totte skrev:
ta bort den besikta om den å smäll på vingen igen... de ska inet vara några större problem skulle jag tro har inget sånt som är knas:D men nått kommer dom aldeles säkert klaga på......

jag skulle mer än gärna göra så men har redan fått en varning av snuten innan så om jag sätter på den igen och blir stoppad så blir det böter.. :S Dom e avudsjuka bara, jävla idioter men har hört att Rissne besiktningen e snälla så tror jag ska besikta där ist smile

rissne är bra samt märsta och tierps besiktning är ni ett stort gäng som glider från stholm??

Jag ställer av bilen har jag bestämt och börjar bygga om hela bilen till nästa år smile
Vet inte vilka som kommer från sthlm, jag bor i enköping nu därför jag har träffen här smile

Senast redigerat av TTScarface (16 maj 2010)

JDM
Ya hurr'd!!
Joodu_6
18 maj 2010 · 194 Inlägg

BMW750Robban skrev:

Joodu_6 skrev:
Jag och ett gäng från gävle kommer dit smile Alltid kul att träffa nytt folk smile

Inga stora garv när jag rasar:)

HAHA men du har ju redan hunnit rasa IGEN wink men jag kommer ner lite tidigare å är kvar i Västerås med dej innan om det funkar? smile Så kan vi åka på rad dit,så tar jag med lina och drar hem dej igen smilesmile

Joodu_6
BMW750Robban
18 maj 2010 · 13 Inlägg

Joodu_6 skrev:

BMW750Robban skrev:

Joodu_6 skrev:
Jag och ett gäng från gävle kommer dit smile Alltid kul att träffa nytt folk smile

Inga stora garv när jag rasar:)

HAHA men du har ju redan hunnit rasa IGEN wink men jag kommer ner lite tidigare å är kvar i Västerås med dej innan om det funkar? smile Så kan vi åka på rad dit,så tar jag med lina och drar hem dej igen smilesmile

Låter som en klockren plan:)

Mitsubishi Evo 9 "Stroker Evon" (2006)
Joodu_6
18 maj 2010 · 194 Inlägg

BMW750Robban skrev:

Joodu_6 skrev:

BMW750Robban skrev:

Inga stora garv när jag rasar:)

HAHA men du har ju redan hunnit rasa IGEN wink men jag kommer ner lite tidigare å är kvar i Västerås med dej innan om det funkar? smile Så kan vi åka på rad dit,så tar jag med lina och drar hem dej igen smilesmile

Låter som en klockren plan:)

Fint de då kör vi på de,Bara då får i en låda innan så smile Annars måste jag ju dra dej till enköping också tongue

Joodu_6
TTScarface
19 maj 2010 · 221 Inlägg

Tjena gott folk.

Tänte att jag ska hålla er uppdaterae. Nya grejer har hänt, det kommer att vara en hamburgar och korv bar öppen under träffen så alla ni som e sugna på käka vet att ni kan även komma hungriga till träffen wink

Roliga grejer kommer ske men det tar vi på plats om hur vi ska flytta oss smile

Vill ni hitta mig på träffen så sök efter någon med denna T-shirt! wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/116797/933332_otluy3.jpg
That's me!!

Ya hurr'd!!!

Senast redigerat av TTScarface (19 maj 2010)

JDM
Ya hurr'd!!
Nafets86
19 maj 2010 · 821 Inlägg

klockren tröja måste jag säga smile
Hämtar nya bilen på torsdag nästa vecka. smile Så nu har man något fint att åka i och inte en rosthög big_smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
TTScarface
19 maj 2010 · 221 Inlägg

sengstr skrev:
klockren tröja måste jag säga smile
Hämtar nya bilen på torsdag nästa vecka. smile Så nu har man något fint att åka i och inte en rosthög big_smile

Tack ska du ha, kunde inte hitta ett mer passande citat om mig själv tongue
Bra det, vilken bil var det?? tongue

JDM
Ya hurr'd!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang