Eftersnack Friday Night Meet

TMohr
24 april 2010 · 8 Inlägg

Plankpojk skrev:

TMohr skrev:
Schysst träff i P-huset som sagt, riktigt nice!
Drog ju upp med den blåa Getzen som basa lite på övre plan, såg direkt att där ska man inte stå om man inte vill bli blästrad. Visst ser man bilar så kanske man inte ska skvätta grus, men det fanns parkeringar längst ner.... folk vill showa, folk gillar sånt, va inte i vägen.

Vid race så drog också innan 12, orkade inte vänta längre. Sen var det någon audi 100 som parkerade in mig, arg jag blev, kolla upp reggnummer, ringde nummer upplysningen och ringde killen tongue måste blivit förvånad =P

Lite OT, men jag är imponerad av basen i den bilen!

Hehe ställde stegen bättre nu, dunkar bättre nu än igår ^^ samma bas som var igår på volym 16 är nu på 12 =P

Senast redigerat av TMohr (24 april 2010)

BMW 323 Coupe "Beemern" (2000)
EFriberg wescrape
24 april 2010 · 150 Inlägg

Haha det verkar som jag och mina polare var dem enda som tråtsade strömmen och stannade! Jag håller med om att väntan var för länge, men när racet kom igång, var det riktigt bra! Starkt att den segaste bilen, körde iallafall! Det var riktigt skoj! Tack för en trevlig kväll! smile

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"
stroma
24 april 2010 · 172 Inlägg

Tyckte träffen var skit bra, allting var bra. var bara synd att det kronglade lite när skulle leka. sånt som händer. men tycker det var helt okej. någon som har bilder föresten? smile

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936
Tr1dent
24 april 2010 · 406 Inlägg
Russian spacestation, american spacestration, its all made in taiwan
Windzor Touch by U
24 april 2010 · 145 Inlägg

Asbra träff i garaget! smile bilder kommer upp senare smilesmile

Ingemarssons
24 april 2010 · 22 Inlägg

Lite bättre planering hade ju inte skadat. Tycker inte att man ska stå o vänta i mer än 1h på er innan ni får igång nå race...

Lowpass
24 april 2010 · 1 224 Inlägg

Kul i P-huset, mycket bilar och bra plats att hänga/fota på.. Efterfesten var lite virrig, men kul att det kom igång till slut smile Då glömde man ändå att man hade väntat¨så pass länge tongue

i-vtec Do you?
pat
24 april 2010 · 132 Inlägg

Keyvan skrev:
Nej då inte alls otrevligt damm går ju få bort me vatten o de e ju inte jordens undergång men om man parkerar sin bil 5m från platsen där folk vill showa så e de ens eget fel om man inte tänker efter 2ggr innan när man parkerar o nu syftar jag på plan 4 bara.....

ExXtr3me skrev:

Keyvan skrev:
Tråkigt att folk ska ge upp genom o se en polisbil men vi alla vet ju att dessa människor har inte all tid med oss så dem bara skiter i o drar.... därför tycker jag att de va lite dåligt att alla drog men o andra sidan kan jag ju förstå att folk som dyker upp där när de e plus 2 grader vi se nåt o inte vänta över 1 tim för att de ska hända nåt, men de finns ju altid förklaring till varför allt blev som de blev, dels va de människor som körde fel o dödade tiden o dels att de tog sin lilla tid o dela upp vilka som kör, sj tycker jag att listan va inte nödvändig som gick runt men 100 bil o sen ska man söka förare på plats, man kunde göra en lista på människor som ville köra för att vi vet ju att de endå dropar in en massa människor bara de e nåt som händer, kanske nåt o ha i tankena nästa gång, då har man mer tid o planera allt o de kan göra så att allt går mkt fortare,

MEN ANNARS VA P_HUSET LYCKAT DOCK FANNS DE FOLK SOM GNÄLLDE PÅ PLAN 4 FÖR STENSKOTT, ÄR MAN SMART NOG FÖR ATT SE PLATSEN VA FÖR FOLK SOM VILLE SHOWA SÅ PARKERAR MAN INTE SIN BIL DÄR!!!!! wink

Utan att vara otrevlig så stod jag som sagt på "Level 3" Men bilen såg ut som ett helvete ändå efter det där, så ja..
Men men.. Inget jag kan göra åt saken just nu.

Det va inte bara damm, det regnade grus på bilarna som stod på plan 3.

Timp_aa Team Whiplash Racing
24 april 2010 · 146 Inlägg

Träffen dög. Till alla som tycker det är ok att showa så finns de andra ställen. Prova 11manna planer isf och inte i ett p-garage av flera skäl. Såg en incident när en grå subba började leka mitt framför lambon. Inte så smart. Vad e de för race alla snackar om. Om jag inte minns helt fel så drog dom flesta bilarna hem som Stig med på stegen. De är väl ett misslyckande. Ett tips till teamet köp markör penna, rigga stegen innan, markera bilarna, ta nummer av förare. De är inte så svårt. Stegen skulle kunnat käras 100ggr om innan polisen kom till platsen om planeringen fungerade..

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
WeDo
24 april 2010 · 3 390 Inlägg

vonekfalk skrev:
Träffen i phuset vart otroligt bra enligt min mening.. över två plan fyllda? smile

Alla som är besvikna på efterleken .. planeringen var det inget fel på .. men eftersom SÅ många har svårt att lyssna på vad VI på TNM säger, allt från blockers till publikvärdar så blir de såhär.. då väljer vi att vänta ett tag tills många har åkt o kör senare då det finns folk kvar som lyssnar. Läste här att många hade åkt innan tolv.. ja ett prakt exempel .. Det är svårt för 12 killar att hålla något snyggt & planerat när de finns 200-300 bilar som står lite hur dom vill .. även att folk ställer upp sig för "race" .. tror bestämt att en race lista var gjort för folk som ville köra eller?

Hur som helst, SKITKUL kväll när de lugnat ner sig lite där ute.. flöt på bra & många hade trevlig.

Ses nästa gång!

Hälsningar TEAM NIGHT MEET!

Skippa snacket om race. Detta ska inte diskuteras varken före eller efter en träff. Sen vad bekräftar inlägget över så antar jag att dessa "träffar" är en samling för race ? Och att TNM som ni kallar er arrangerar detta ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Toyotamecken
24 april 2010 · 62 Inlägg

Skit bra träff i p-huset! gott om bilar och mkt folk!  tyvärr så blev det inte som vi tänkt efteråt men men, lite fria repor vart det ju! wink

-Persson- It takes one to catch one
24 april 2010 · 98 Inlägg

Det blev en kalas kul kväll i P-huset big_smile
Tack alla som kom dit för en bra start på Vårens/Sommarens Träffar

En liten film http://www.garaget.org/video/8jf1m7l17cel

Senast redigerat av Persson-M5 (24 april 2010)

vonekfalk Team Night Meet
24 april 2010 · 217 Inlägg

Träffen i phuset är en träff för att byta intressen & umgås smile Vad gäller annat diskuteras inte här i fortsättningen.

Vi i TMN hoppas att alla som var nöjda med träffen kommer på återseende vid nästa träff.

Länk för diskutioner: http://www.zatzy.com/stockholm/362223-f … 4-a-4.html

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
24 april 2010 · 1 152 Inlägg

WeDo skrev:

vonekfalk skrev:
Träffen i phuset vart otroligt bra enligt min mening.. över två plan fyllda? smile

Alla som är besvikna på efterleken .. planeringen var det inget fel på .. men eftersom SÅ många har svårt att lyssna på vad VI på TNM säger, allt från blockers till publikvärdar så blir de såhär.. då väljer vi att vänta ett tag tills många har åkt o kör senare då det finns folk kvar som lyssnar. Läste här att många hade åkt innan tolv.. ja ett prakt exempel .. Det är svårt för 12 killar att hålla något snyggt & planerat när de finns 200-300 bilar som står lite hur dom vill .. även att folk ställer upp sig för "race" .. tror bestämt att en race lista var gjort för folk som ville köra eller?

Hur som helst, SKITKUL kväll när de lugnat ner sig lite där ute.. flöt på bra & många hade trevlig.

Ses nästa gång!

Hälsningar TEAM NIGHT MEET!

Skippa snacket om race. Detta ska inte diskuteras varken före eller efter en träff. Sen vad bekräftar inlägget över så antar jag att dessa "träffar" är en samling för race ? Och att TNM som ni kallar er arrangerar detta ?

TNM har för avsikt att ordna träffar för motorintresserade folk! sen om det finns folk som vill mötas upp och köra race så är det inget man ska lägga på TNM.

Gällande level4 så såg jag direkt att det var en lekplats, kom upp sladdade ett varv och sen åkte ner igen, men till er som hade parkerat bilarna där: varför???

Sen så tycker jag att alla ska sluta gnälla över att det kom damm eller skit på bilarna! eftersncks tråden ska vara roligt och intressant att läsa inget jävla tjafs och tjat om allt!! det kommer alltid att finnas idioter bland oss.

Sen så vill jag tacka TNM för en lyckad träff och det var kull att stötta på bilintresserad folk.


PS: Dobrow jag har iaf större fälgar än dig :p

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
MiWi
24 april 2010 · 442 Inlägg

WeDo skrev:
Skippa snacket om race. Detta ska inte diskuteras varken före eller efter en träff. Sen vad bekräftar inlägget över så antar jag att dessa "träffar" är en samling för race ? Och att TNM som ni kallar er arrangerar detta ?

Inte för att låta otrevlig nu...

Men en bilträff innehåller mer eller mindre alltid någon form utav mindre laglig aktivitet under/efter själva bilträffen. Det gällande huvudstaden, men tror det är likadant runt om i landet.

Allt är ju en bilträff, beroende på människorna där så kan kvällen utvecklas från träff till tryck så att säga.

Så det var inte något snack om race, utan mer snack om varför alla fick vänta 1½ timme innan man fick se bilarna köra hem i led strukturerat två och två med en minuts mellanrum i plus 2 grader.

Men givetvis, regler är regler!smile

Masterworks
24 april 2010 ·

ExCon skrev:
Gällande level4 så såg jag direkt att det var en lekplats, kom upp sladdade ett varv och sen åkte ner igen, men till er som hade parkerat bilarna där: varför???

Kanske för att det är parkeringsplatser???   

ExCon skrev:
Sen så tycker jag att alla ska sluta gnälla över att det kom damm eller skit på bilarna! eftersncks tråden ska vara roligt och intressant att läsa inget jävla tjafs och tjat om allt!! det kommer alltid att finnas idioter bland oss.

Kan vara bra att veta att det finns tomtar som ställer till det på träffarna så man slipper åka dit? roll

PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
24 april 2010 · 1 152 Inlägg

Masterworks skrev:

ExCon skrev:
Gällande level4 så såg jag direkt att det var en lekplats, kom upp sladdade ett varv och sen åkte ner igen, men till er som hade parkerat bilarna där: varför???

Kanske för att det är parkeringsplatser??? 

Näähe är det SANT??
tror nog att alla som var där fattade klart och tydligt att det var en lekplats för de som ville showa och leka av sig!

ExCon skrev:
Sen så tycker jag att alla ska sluta gnälla över att det kom damm eller skit på bilarna! eftersncks tråden ska vara roligt och intressant att läsa inget jävla tjafs och tjat om allt!! det kommer alltid att finnas idioter bland oss.

Kan vara bra att veta att det finns tomtar som ställer till det på träffarna så man slipper åka dit? roll

Som sagt kommer alltid att finnas sånt folk bland oss så istället för att skita ner tråden så kan vi vara positiva och ge berömm samt skriva goda ord om träffen!
De som beter sig dåligt vill ju bara ha publicitet och det verkar funka!

just my 2 cents

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
Zeppo
24 april 2010 · 59 Inlägg

Grym kväll big_smile Kommer det damm på bilen kan man lägga ett lakan ellet ett täcke över;) allt går bort med lite vatten och avfettning big_smile
Längtar till nästa

Nissan 200sx s14a "Streets of sweden" (1998)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
24 april 2010 · 1 152 Inlägg

Zeppo skrev:
Grym kväll big_smile Kommer det damm på bilen kan man lägga ett lakan ellet ett täcke över;) allt går bort med lite vatten och avfettning big_smile
Längtar till nästa

+1 big_smile

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
san-Andreas
24 april 2010 · 156 Inlägg

lyckad träff många bilar, tumme upp
litet minus till det efter de tog sin lilla tid innan de blev fart, o sen rykten om någon polishelikopter lät lite överdrivet

tjing
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang