Inför: Kristianstad Motormässa & Custom-Classic Show 8-9/5!

CarbonLoader Team Carkings
4 maj 2010 · 2 300 Inlägg

magoo skrev:
Jag kommer nog definitivt att avböja att komma.
Varför nu detta?
JO, för 2 år sedan var jag där och snackade med arrangörerna då jag är med i en folkaklubb där det finns en del riktigt fina bilar. jodå, vi skulle bli inbjudna.....
Förra året ringde jag 2 veckor innan och undrade vad som hänt, varför har det inte skett nåt. Fick komma dit med min bil, stå vid ingången. Dock utan klubbmedlemmarna.
Blev lovad flera ggr att de inte skulle glömma oss.
Han surrade även om ett större arrangemang och att han skulle se till att fläktfolket blev inbjudna först av alla till bägge evenemangen. Jao, vi har inte hört nåt iallafall.

Det är inte samma detta året som tidigare år. Därav namnbytet.

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
BLUE-LEON
4 maj 2010 · 77 Inlägg

CarbonLoader skrev:

magoo skrev:
Jag kommer nog definitivt att avböja att komma.
Varför nu detta?
JO, för 2 år sedan var jag där och snackade med arrangörerna då jag är med i en folkaklubb där det finns en del riktigt fina bilar. jodå, vi skulle bli inbjudna.....
Förra året ringde jag 2 veckor innan och undrade vad som hänt, varför har det inte skett nåt. Fick komma dit med min bil, stå vid ingången. Dock utan klubbmedlemmarna.
Blev lovad flera ggr att de inte skulle glömma oss.
Han surrade även om ett större arrangemang och att han skulle se till att fläktfolket blev inbjudna först av alla till bägge evenemangen. Jao, vi har inte hört nåt iallafall.

Det är inte samma detta året som tidigare år. Därav namnbytet.

usch va tråkigt att det blir så.....
men ibland hjälper det att tjata lite skicka 2 x-tra mail...
men konseptet på mässan e ju ungefär desamma massa fordon av olika slag båtar bilar traktorer, moppar, motorcycklar mm

väl mött hoppas på en trevlig tillställning!!

seat "black" leon 1,8t top sport
blue leon såld!!!! :(
HARD INK TATTO!
www.kristianstadsstreetracers.tk
Seat Leon "black leon" (2001)
Snooze
6 maj 2010 · 131 Inlägg

Fick hem en tidning om evenemanget idag och det verkar klart intressant. Blir nog en trip in o kolla på vad som finns där. Stog någon liten notis om lastbilar med? Kommer där finnas lastbilar där också eller missförstod jag det?

Volvo V70 "R-Design" (2013)
CarbonLoader Team Carkings
6 maj 2010 · 2 300 Inlägg

Snooze skrev:
Fick hem en tidning om evenemanget idag och det verkar klart intressant. Blir nog en trip in o kolla på vad som finns där. Stog någon liten notis om lastbilar med? Kommer där finnas lastbilar där också eller missförstod jag det?

På utsidan kommer det att stå både lastbilar, traktorer & båtar m.m. big_smile

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
fontheking5
6 maj 2010 · 825 Inlägg

CarbonLoader skrev:

Snooze skrev:
Fick hem en tidning om evenemanget idag och det verkar klart intressant. Blir nog en trip in o kolla på vad som finns där. Stog någon liten notis om lastbilar med? Kommer där finnas lastbilar där också eller missförstod jag det?

På utsidan kommer det att stå både lastbilar, traktorer & båtar m.m. big_smile

Ja det är trevligt , bara synd att det ska regna hela lördagen och halva söndagen sad Men man får väl åka dit ändå nu när allt är klart nästan . Får väl se till att skydda kamerorna på något sätt bara så dom inte lägger av .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Happytart
6 maj 2010 · 342 Inlägg

fontheking5 skrev:

CarbonLoader skrev:

Snooze skrev:
Fick hem en tidning om evenemanget idag och det verkar klart intressant. Blir nog en trip in o kolla på vad som finns där. Stog någon liten notis om lastbilar med? Kommer där finnas lastbilar där också eller missförstod jag det?

På utsidan kommer det att stå både lastbilar, traktorer & båtar m.m. big_smile

Ja det är trevligt , bara synd att det ska regna hela lördagen och halva söndagen sad Men man får väl åka dit ändå nu när allt är klart nästan . Får väl se till att skydda kamerorna på något sätt bara så dom inte lägger av .

Ja, tyvärr ser det ut som att vädret inte kommer att bli någon höjdare mad
Hoppas ändå att alla utställare och besökare vågar sig dit! big_smile

Snooze
7 maj 2010 · 131 Inlägg

Då kanske man tar sig en tur in om det inte blir allt för mycket regn! smile

Volvo V70 "R-Design" (2013)
Tubbex
7 maj 2010 · 1 517 Inlägg

någon som kan skriva ADRESSEN  kommer köra med GPS helst namnet vart det ligger.

tack förhand. smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Snooze
7 maj 2010 · 131 Inlägg

Tubbex skrev:
någon som kan skriva ADRESSEN  kommer köra med GPS helst namnet vart det ligger.

tack förhand. smile

Väverigatan 2
291 54 Kristianstad
044-21 50 90

Och här är även en kartadit. Inte särskilt svårt att hitta smile

http://maps.google.se/maps?f=q&sour … n&z=16

Senast redigerat av Snooze (7 maj 2010)

Volvo V70 "R-Design" (2013)
Hagman89
7 maj 2010 · 83 Inlägg

Var och lämnade polarens Infiniti G35 Twin Turbo (Visades även upp på Elmia) i Carkings monter innan idag och kan konstatera att de lilla jag såg så var det många fina och intressanta bilar på plats.
Tror absolut att det kan bli en trevlig och lyckad tillställning. Hoppas bara att vädret är bra så de som står där ute får lite blickar på sig med.

turbokrille
8 maj 2010 · 122 Inlägg

jävla skit väder:((

Allways four wheels drive
Happytart
8 maj 2010 · 342 Inlägg

turbokrille skrev:
jävla skit väder:((

Vad gör det när man står inne! wink

Tubbex
8 maj 2010 · 1 517 Inlägg

Snooze skrev:

Tubbex skrev:
någon som kan skriva ADRESSEN  kommer köra med GPS helst namnet vart det ligger.

tack förhand. smile

Väverigatan 2
291 54 Kristianstad
044-21 50 90

Och här är även en kartadit. Inte särskilt svårt att hitta smile

http://maps.google.se/maps?f=q&sour … n&z=16

Tack så mkt. smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Tubbex
9 maj 2010 · 1 517 Inlägg

vart finns pakeringen ? är den nära där utsällningen är ?

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Tubirx
9 maj 2010 · 3 Inlägg

Det var inte den stora motormässan, tunt. För de som tidigare skrivit om lastbilar, fanns 2 lastbilar på området. En var en sopbil om den fanns där i utställnings syfte. Båtarna som fanns där var en fritidsbrygga, liten båtbrygga där det fanns några båtar som troligtvis låg där även innan mässan pågick inne vid området.
Några bilar inne som ute. Lite tunt mot vad de tog i inträde.

Senast redigerat av Tubirx (9 maj 2010)

Tubbex
9 maj 2010 · 1 517 Inlägg

här finns lite bilder från idag smile 

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p2261540

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
CarbonLoader Team Carkings
10 maj 2010 · 2 300 Inlägg

Tubirx skrev:
Det var inte den stora motormässan, tunt. För de som tidigare skrivit om lastbilar, fanns 2 lastbilar på området. En var en sopbil om den fanns där i utställnings syfte. Båtarna som fanns där var en fritidsbrygga, liten båtbrygga där det fanns några båtar som troligtvis låg där även innan mässan pågick inne vid området.
Några bilar inne som ute. Lite tunt mot vad de tog i inträde.

Detta var början på ett helt nytt upplägg för Motormässan i Kristianstad.
Återkom gärna nästa år och se utvecklingen wink

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
Tubbex
10 maj 2010 · 1 517 Inlägg

jag lär komma!! lite dålig skylltad kanske?  mkt trevligt annars smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang