Inför: Kristianstad Motormässa & Custom-Classic Show 8-9/5!

Happytart
24 april 2010 · 342 Inlägg

Den 8-9 maj är det dags för Kristianstad Motormässa & Custom-Classic Show! Här kan du beskåda allt från bilar, båtar och motorcyklar! Nytt för i år är Carkings inomhusmonter med några av landets hetaste showbyggen, bl.a Lukas Kooz nya prisvinannde bil Zpirit!

http://i650.photobucket.com/albums/uu228/happytart/Carkings/Annons-0423.jpg

Tubbex
24 april 2010 · 1 517 Inlägg

Låter mycket intressant. smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
SkylinePeter
24 april 2010 · 388 Inlägg

hur är mässan storleksmässigt? något som varit förut? många bilar?

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
CarbonLoader Team Carkings
24 april 2010 · 2 300 Inlägg

SkylinePeter skrev:
hur är mässan storleksmässigt? något som varit förut? många bilar?

Mässan är lagd både inne på Yllans mässcenter uppdelad på flera olika hallar och utomhus för bilklubbar & andra entusiastfordon. Mässan ligger i nära anslutning till Helgeå var även Kristianstads båtklubb kommer att visa upp båtar.
Det kommer i A-hallen att visas upp både olika företags nybilar & modeller samt som det står i första inlägget flera av sveriges just nu hetaste bilar.
Kan uppmana de som missade Elmia att komma & kika på några av påskens största prisvinnare.

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
BLUE-LEON
25 april 2010 · 77 Inlägg

kristianstadsstreetracers.tk kommer stå där ute me lite börn uppvisningar o kaffe smile

seat "black" leon 1,8t top sport
blue leon såld!!!! :(
HARD INK TATTO!
www.kristianstadsstreetracers.tk
Seat Leon "black leon" (2001)
rodder
30 april 2010 · 109 Inlägg

Här finns säker något för alla som har motor intresse cool

BLUE-LEON
1 maj 2010 · 77 Inlägg

kom över till vår monter som vi har utomhus med ca 25-30 bilar..
vi bjuder på kaffe o en kaka!!

seat "black" leon 1,8t top sport
blue leon såld!!!! :(
HARD INK TATTO!
www.kristianstadsstreetracers.tk
Seat Leon "black leon" (2001)
Happytart
1 maj 2010 · 342 Inlägg

BLUE-LEON skrev:
kom över till vår monter som vi har utomhus med ca 25-30 bilar..
vi bjuder på kaffe o en kaka!!

Blir mer road utav att gå en runda på Maxi-parkeringen!! lol
Men men, kaffe och kaka ska ej underskattas tongue

CarbonLoader Team Carkings
2 maj 2010 · 2 300 Inlägg

Måste hålla med Happytart lite där, hur underhållande det än må vara att andas in färgad däckrök så är det inte riktigt rätt plats på Motormässan. Men det är bara min egen åsikt. Kul för Streetracers att ni får delta även detta året.

I Carkings monter bjuds det på underhållande överraskningar och även vi har plats för ett 30-tal bilar i utomhusmontern.

Inomhus kommer Carkings att visa upp säsongens nyaste investering tillsammans med den välkända CarkingsTaxin smile

VÄLKOMNA!!!

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
Jeppster
2 maj 2010 · 160 Inlägg

Jävligt synd att man missar detta sad

CarbonLoader Team Carkings
2 maj 2010 · 2 300 Inlägg

För att inte tala om de tio bilarna Carkings har på insidan i mässans A-hall smile
Tio av Sveriges just nu hetaste showbyggen som skördat priser på såväl Elmia som utanför Sveriges gränser.
Möt Carkings på Motormässan i Kristianstad den 8-9 Maj!!!

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
rodder
2 maj 2010 · 109 Inlägg

I Entusiasthallen kommer det att visas upp ca:10 roddar alla från Kristianstads trakten. Där kommer också att vara ett par pågående rod projekt samt mitt projekt chevy V8 Trike cool

VolvoCenterEverod
2 maj 2010 · 54 Inlägg

BLUE-LEON skrev:
kom över till vår monter som vi har utomhus med ca 25-30 bilar..
vi bjuder på kaffe o en kaka!!

Och de som ställer ut i KSR:s monter får även tårta !!! wink
Jäkligt kul att vi fått klartecken av arrangören att börna så mycket vi vill i år !!! Det var visst uppskattat i fjol !! Bra jobbat Emil,  vi har ju fått kanonplatser !!!

Ses nästa helg !!!smile

Pontiac Firebird trans am targa "Black Eagle" (1972)
Volvo 240 GL en gång.. "Green Thing" (1981)
Volvo 945 "The Flying Brick" (1994)
CarbonLoader Team Carkings
2 maj 2010 · 2 300 Inlägg

VolvoCenterEverod skrev:

BLUE-LEON skrev:
kom över till vår monter som vi har utomhus med ca 25-30 bilar..
vi bjuder på kaffe o en kaka!!

Och de som ställer ut i KSR:s monter får även tårta !!! wink
Jäkligt kul att vi fått klartecken av arrangören att börna så mycket vi vill i år !!! Det var visst uppskattat i fjol !! Bra jobbat Emil,  vi har ju fått kanonplatser !!!

Ses nästa helg !!!smile

Kan bara hålla med, bra jobbat wink
Tur inte jag får bestämma...ännu roll

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
KHRacing
2 maj 2010 ·

Carkings & KSR _ kan ni inte hålle era påhopp mellan raderna på era egna forum, hur kul är detta att läsa för intressanta besökare tror ni ?

jocke.lind
3 maj 2010 · 60 Inlägg

KHRacing skrev:
Carkings & KSR _ kan ni inte hålle era påhopp mellan raderna på era egna forum, hur kul är detta att läsa för intressanta besökare tror ni ?

Håller med dig. Lite traggigt i längden att läsa om hela tiden sad

Volvo Amazon "122s" (1966)
CarbonLoader Team Carkings
3 maj 2010 · 2 300 Inlägg

KHRacing skrev:
Carkings & KSR _ kan ni inte hålle era påhopp mellan raderna på era egna forum, hur kul är detta att läsa för intressanta besökare tror ni ?

Sorry, hade inte Jocke Lind bannat mig från deras forum så lol
Skämt & sido, menar inte att hoppa på någon mellan några rader faktiskt. Men det är just detta fenomenet som uppstår vid läsande framför skärmen. Allt kan tolkas på eget sätt.
Tycker i ärlighetens namn att det är kul för KSR att de får visa upp sitt bilintresse på Motormässan, all heder. Men tycker att det blir lite konstigt av arrangören att lyfta fram dels Carkings med syfte för legal racing samtidigt som Streetracers med syfte för illegal racing...är jag verkligen ensam om att reagera över detta??? Känns som lite dubbelmoral enligt mig men men...alltid kul med många bilar på en plats tongue

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
gamle svarten Ordförande i Team TTR
3 maj 2010 · 10 Inlägg

CarbonLoader skrev:

KHRacing skrev:
Carkings & KSR _ kan ni inte hålle era påhopp mellan raderna på era egna forum, hur kul är detta att läsa för intressanta besökare tror ni ?

Sorry, hade inte Jocke Lind bannat mig från deras forum så lol
Skämt & sido, menar inte att hoppa på någon mellan några rader faktiskt. Men det är just detta fenomenet som uppstår vid läsande framför skärmen. Allt kan tolkas på eget sätt.
Tycker i ärlighetens namn att det är kul för KSR att de får visa upp sitt bilintresse på Motormässan, all heder. Men tycker att det blir lite konstigt av arrangören att lyfta fram dels Carkings med syfte för legal racing samtidigt som Streetracers med syfte för illegal racing...är jag verkligen ensam om att reagera över detta??? Känns som lite dubbelmoral enligt mig men men...alltid kul med många bilar på en plats tongue

Jag tror de vill locka så många besökare som möjligt och precis som det råder delade meningar här mellan KSR å CK råder det klart mellan olika personer också ute på stan med, vissa är för streetrace, andra mot det. Att bjuda dit båda innebär ju fler betalande besökare för yllan wink


MVH Svart.

Senast redigerat av gamle svarten (3 maj 2010)

MVH Andreas
CarbonLoader Team Carkings
4 maj 2010 · 2 300 Inlägg

gamle svarten skrev:

CarbonLoader skrev:

KHRacing skrev:
Carkings & KSR _ kan ni inte hålle era påhopp mellan raderna på era egna forum, hur kul är detta att läsa för intressanta besökare tror ni ?

Sorry, hade inte Jocke Lind bannat mig från deras forum så lol
Skämt & sido, menar inte att hoppa på någon mellan några rader faktiskt. Men det är just detta fenomenet som uppstår vid läsande framför skärmen. Allt kan tolkas på eget sätt.
Tycker i ärlighetens namn att det är kul för KSR att de får visa upp sitt bilintresse på Motormässan, all heder. Men tycker att det blir lite konstigt av arrangören att lyfta fram dels Carkings med syfte för legal racing samtidigt som Streetracers med syfte för illegal racing...är jag verkligen ensam om att reagera över detta??? Känns som lite dubbelmoral enligt mig men men...alltid kul med många bilar på en plats tongue

Jag tror de vill locka så många besökare som möjligt och precis som det råder delade meningar här mellan KSR å CK råder det klart mellan olika personer också ute på stan med, vissa är för streetrace, andra mot det. Att bjuda dit båda innebär ju fler betalande besökare för yllan wink


MVH Svart.

Aha, smart tänkt att bjuda dit både miljömedvetna bilförsäljare och gummieldare... Klart det har med antalet besökare & göra, vad har KSR annars där att göra...vad dum jag är roll

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
magoo Sommarglidare
4 maj 2010 · 38 Inlägg

Jag kommer nog definitivt att avböja att komma.
Varför nu detta?
JO, för 2 år sedan var jag där och snackade med arrangörerna då jag är med i en folkaklubb där det finns en del riktigt fina bilar. jodå, vi skulle bli inbjudna.....
Förra året ringde jag 2 veckor innan och undrade vad som hänt, varför har det inte skett nåt. Fick komma dit med min bil, stå vid ingången. Dock utan klubbmedlemmarna.
Blev lovad flera ggr att de inte skulle glömma oss.
Han surrade även om ett större arrangemang och att han skulle se till att fläktfolket blev inbjudna först av alla till bägge evenemangen. Jao, vi har inte hört nåt iallafall.

Hastighet har aldrig dödat, det är det plötsliga stoppet
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang