denna var ju rätt cool
http://www.blocket.se/goteborg/Manlig_C … amp;last=1Pris: 35 000:- Modellår: 1988, info Växellåda: Automat Göteborg, Östra Centrum: Visa var
Miltal: 18 000 - 18 999 Tillverkningsår: - Bränsle: Bensin
Som sagt dags att ta farväl av min chevrolet G30 van 88-89. Ni som vet vad det e för typ av bil säger jag bara "toppskick" ni andra kan läsa vidare och kanske känna er manade till att ta över denna brutala bil.
V8 350TBI med en sprillans ny 700låda, likaså som sparklådorna.
2 kaptenstolar fram och 3 soffor plus säng om man vill, allt i bra skick.
Felfri inredning dock är innertaket nertaget då det lagts ny isolering, men kan slängas upp om nya ägaren vill.
lastgaller finns om man vill leka fångtransortör men är urtaget för tillfället.
Enda rosten som är värd att nämna är i dom främre fönster-ramarna men dom kostar bara 400:- om man vill byta.
Tro det elller ej men den går faktiskt ganska snålt om man verkligen engagerar sig på sin körning, men självklart trycker du plattat i mattan kan du lika väl hissa ner rutan å kasta ut tjugolappar på medtrafikanterna, dock drar du dom flesta plastraketer då också. Motorvärmare och AC som faktiskt fungerar och det felfritt dessutom bara den grejen e ju fin.
Har mer info om den, men avslöjar dom godbitarna vid seriöst intresse.
Pris sätter jag på 35000:- eller byte mot nått sköj att reta grannarna med typ sunkig ratrod, volkrod, bobber, chopper eller kanske en sporthoj vem vet nån kanske som har en cbr900 eller liknade och känner att Näää en V8 hade vart kul så detta bilen för dig. Skulle kunna tänka mig nån nyare bil också, är inte så jävla petig bara det e kärlek vid första eller andra ögonkastet. Så skicka en bild å lite info om vad du har så lovar jag att höra av mig.
Mvh Martin
Ring, maila, sms, gör vad du vill.