Bländande skönhet: Söt Ford Fiesta 1,6 -93![http://213.132.112.100/images/91/9198942621.jpg]()
Jag letar efter ett nytt kärleksfullt hem till min lilla bil...

Hon kommer vara dig trogen och ta dig vart du vill!
Hon är en riktig pärla, men brukar vilja bli starad en gång i veckan för att vara nöjd. På sista tiden har jag dock inte haft så mycket tid för min lilla älskling, så hon vill gärna få batteriet laddat för att rulla.
Och rulla gör hon helst inte alls just för tillfället, inte ens i nedförsbackar, då hon har dragit på sig nåt tjall med bromsarna.
17 år för en liten bil innebär självklart diverse skavanker som du bör vara medveten om:
-Bilen bör startas en gång i veckan för att inte batteriet ska laddas ur, alternativt fylla på eller köpa nytt, eller vad man nu gör.
-Ingen vet hur långt hon har rullat, eftersom mätaren har blivit snurrig. Troligast är 16 000 mil.
-Bromsarna ligger i och behöver säkert bytas.
-Hon har snygga rostränder längs underkanten. Hon är fotad från sin värsta sida, den andra ser inte fullt så illa ut.
-Locket till bensintanken är utbytt, och har inget lås.
-Däcken är inte speciellt bra, men det följer med prima, nästan nya vinterdäck!
Glädjande är dock att skatten är betald och hon behöver inte besiktigas förrän sista december i år! Du behöver heller inte vara orolig att repa lacken, eller spilla på klädseln, för det är redan gjort.
Ring, maila eller kom och kika på underverket!
Frida