Jag brukar alltid ha synpunkt på sådana bilder men tjejen såg trevlig ut Fast mer än 5000 spänn kommer dom nog inte lyckas få, hur kan bilen ha fått så många fel på bara ett år
Hmm jag får lite känslan av att det måste vara någon typ av gymnasie-/högskoleexperiment för att se om man kan sälja skrot med hjälp av en dam på bilden när jag läser: "* Golv båda sidor rostskadat. * Förutom allt detta är en bakruta nyligen krossad, höger sidospegel förstörd samt en framlykta söndersparkad."
Kan ju vara så som du säger eftersom bilden inte framställer bilens verkliga skick! För bilen på bilden ser ju riktigt fräsch ut, de lilla man ser...
Im sajles bmw 3 broken toplock.many parts its changing engine its werry god but after 10 min take the temperature snow tires ewery papers gearbox perfect
Im sajles bmw 3 broken toplock.many parts its changing engine its werry god but after 10 min take the temperature snow tires ewery papers gearbox perfect
Im speak just on english language.
I can send many pictures on e-mail
haha go engelska ! ... det ända språket han talar till och med !
Im speak just on english language.
I can send many pictures on e-mail
haha go engelska ! ... det ända språket han talar till och med !
människan måste vara född mitt i öknen, om hans enda språk är ur kass engelska...