Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Pris: 7 000:- Årsmodell: 1980 eller äldre Södertälje: Visa var Miltal: 18 000 - 18 999 Växellåda: Automat Bränsle: Bensin
mycket bra skick rent papper behöver plats i garaget ge bud bytes förslag beaktas bilen är rostfri men ring för h....te inte före 8:00 eller eft 21:00 då blir det inget¨vilken strålande affär ni än kommit på fyllan" serious jag har bebbar som sover buset av sig och ni kan ju ord språket väck inte den avkoma som sover x2 men byter mot båt mamma svärmor vw (helst) eller atv. jag gör gärna affärer med invandrare men jag byter inte mot skurna fordar och gör inga sista pris får jag inte vad jag vill ha gräver jag ner skiten (och det är synd) i barnens lekhage som spåtta på rutornabil.
Pris: 7 000:- Årsmodell: 1980 eller äldre Södertälje: Visa var Miltal: 18 000 - 18 999 Växellåda: Automat Bränsle: Bensin
mycket bra skick rent papper behöver plats i garaget ge bud bytes förslag beaktas bilen är rostfri men ring för h....te inte före 8:00 eller eft 21:00 då blir det inget¨vilken strålande affär ni än kommit på fyllan" serious jag har bebbar som sover buset av sig och ni kan ju ord språket väck inte den avkoma som sover x2 men byter mot båt mamma svärmor vw (helst) eller atv. jag gör gärna affärer med invandrare men jag byter inte mot skurna fordar och gör inga sista pris får jag inte vad jag vill ha gräver jag ner skiten (och det är synd) i barnens lekhage som spåtta på rutornabil.
Nice, en M3 -02 som går på benzin och kostar 990 000kr.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Edit2: My bad, glömde koppla till hjärnan. du hade rätt
Senast redigerat av Henka_ (5 juni 2009)
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.