är väll inte lustigt i sig bara att det är samma bil men olika säljare på olika ställen
Det är min kompis Marcus som köpte bilen från älvsborg och fick pengabrist så han blev tvungen att sälja den och gamla ägaren har inte tagit bort blocket annonsen
är väll inte lustigt i sig bara att det är samma bil men olika säljare på olika ställen
Det är min kompis Marcus som köpte bilen från älvsborg och fick pengabrist så han blev tvungen att sälja den och gamla ägaren har inte tagit bort blocket annonsen
Har din kompis skruvat tillbaka mätaren eftersom den gått mindre i hans annons?
ska jag va ärlig så har jag ingen aning, men han är ingen sån person iallafall
Kamrem bytt vid 32000 mil trots att bilen bara gått 25000. Betyder det att han redan bokat in och betalat ett framtida kamremsbyte?
Bilen har gått 35 enligt senaste bes 2012-10-15, då hade den gått 35449 mil
Då är han alltså bara ytterligare en till dryg snubbe som sätter ut den som att den gått under 25k mil för att få fler träffar och inte nämner något om miltalet i annonsen förutom att kamremmen är bytt vid 32k.
Inte bara det den första har öppningsbara dörrar, Vilken lyx
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.