BOLIN_ skrev:
Mack skrev:
BOLIN_ skrev:
Ser ut som den gamla modellen, bara att den saknar den blåa stora kåpan!
Tyckte den såg ut som ett hemmabygge jag..?
Både ja och nej, jag vet faktiskt inte säkert...
Aja..jag kan ju ha fel också.
Hittade förresten denna nu också;
http://www.blocket.se/goteborg/Ford_Mon … =3&w=3"Jag säljer nu min Ford Mondeo eftersom glödlampan i det vänstra halvljuset gått sönder och jag inte orkar byta, den kostar förmodligen 50kr på shell, men det kräver viss motorik och hålvana.
Den har en 2.0 liters motor som fungerar utmärkt!
Den har rullat 17145 mil.
ACn fungerar alldeles utmärkt på kalla dagar... Varmluften fungerar utmärkt alla dagar, likaså rövvärmen och radion!
Jag har stoppat in en Clarion stereo för din skull, den både låter och lyser fint, den kan tydligen spela både mp3 och CD står det på den det har jag dock aldrig testat eftersom jag aldrig kört bilen med denna radion.
Bilen är stylad med lite rost, det syns på bilderna, till skillnad från alla andra bilförsäljare har jag nämligen zoomat in den istället för att photoshoppa över det, utseendet är ju inte allt.
Bilen har två nycklar, med den ena kan man göra allt, med den andra kan man göra allt förutom att låsa upp förardörren...
I köpet ingår ÅTTA däck. de fyra som sitter på på bilderna, och dessutom fyra andra med dubb. (Man kan även få köpa till 4 däck som inte passar på den här bilen utan på en Mondeo'08...)
Den kostar egentligen 7249kr, men eftersom vi är kompisar du och jag, och jag inte tvättat bilen, så får du 249kr rabatt så du enkelt kan svänga förbi shell och ge bilen en tvätt!
Rätt rejälbil, som tack vare en tvåliters motor förmodligen går att använda både som flyktbil från ett bankrån, eller för att preja poliser om dom kommer ikapp dig.
Den har stått stilla i typ två månader och startade utan problem, men för skojs skull får du med startkablar eftersom jag inte behöver dem.
PS. Jon Olsson har en takbox på sin Lamborghini, om du har en takbox som skulle passa på min Toyota Celica så är jag nog villig att göra ett byte så jag kan få med mig min snowboard när jag är på utflykt till alperna. ds.
ENBART MAIL eftersom jag inte vill byta mot kontorsstolar eller något annat skräp. "