1290
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

1 298 Inlägg
8 november 2012
Echonator skrev:
namcon skrev:
rcy skrev:

Kamrem bytt vid 32000 mil trots att bilen bara gått 25000.
Betyder det att han redan bokat in och betalat ett framtida kamremsbyte?

Bilen har gått 35 enligt senaste bes 2012-10-15, då hade den gått  35449 mil

Då är han alltså bara ytterligare en till dryg snubbe som sätter ut den som att den gått under 25k mil för att få fler träffar och inte nämner något om miltalet i annonsen förutom att kamremmen är bytt vid 32k.

Vilken jävla tomte. Fullutrustad och dessutom utlagt med mer än 10 000mil diff mot verkligheten.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

853 Inlägg
8 november 2012

Forummoderator
26 470 Inlägg
8 november 2012
Ursäkta, detta kanske inte är just ett fordon men inte fan ser det ut som en standby-ramp heller..

http://www.blocket.se/dalarna/Larmanord … =3&w=2

Eller är jag helt ute och cyklar?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

2 763 Inlägg
8 november 2012
Mack skrev:
Ursäkta, detta kanske inte är just ett fordon men inte fan ser det ut som en standby-ramp heller..

Ser ut som den gamla modellen, bara att den saknar den blåa stora kåpan!

Volvo - For Life

Forummoderator
26 470 Inlägg
8 november 2012
BOLIN_ skrev:
Mack skrev:

Tyckte den såg ut som ett hemmabygge jag..?

2 763 Inlägg
9 november 2012
Mack skrev:
BOLIN_ skrev:
Mack skrev:

Både ja och nej, jag vet faktiskt inte säkert...

Volvo - For Life

Forummoderator
26 470 Inlägg
9 november 2012
BOLIN_ skrev:
Mack skrev:
BOLIN_ skrev:

Aja..jag kan ju ha fel också.

Hittade förresten denna nu också;

http://www.blocket.se/goteborg/Ford_Mon … =3&w=3

"Jag säljer nu min Ford Mondeo eftersom glödlampan i det vänstra halvljuset gått sönder och jag inte orkar byta, den kostar förmodligen 50kr på shell, men det kräver viss motorik och hålvana.

Den har en 2.0 liters motor som fungerar utmärkt!
Den har rullat 17145 mil.
ACn fungerar alldeles utmärkt på kalla dagar... Varmluften fungerar utmärkt alla dagar, likaså rövvärmen och radion!

Jag har stoppat in en Clarion stereo för din skull, den både låter och lyser fint, den kan tydligen spela både mp3 och CD står det på den det har jag dock aldrig testat eftersom jag aldrig kört bilen med denna radion.

Bilen är stylad med lite rost, det syns på bilderna, till skillnad från alla andra bilförsäljare har jag nämligen zoomat in den istället för att photoshoppa över det, utseendet är ju inte allt.

Bilen har två nycklar, med den ena kan man göra allt, med den andra kan man göra allt förutom att låsa upp förardörren...

I köpet ingår ÅTTA däck. de fyra som sitter på på bilderna, och dessutom fyra andra med dubb. (Man kan även få köpa till 4 däck som inte passar på den här bilen utan på en Mondeo'08...)

Den kostar egentligen 7249kr, men eftersom vi är kompisar du och jag, och jag inte tvättat bilen, så får du 249kr rabatt så du enkelt kan svänga förbi shell och ge bilen en tvätt!

Rätt rejälbil, som tack vare en tvåliters motor förmodligen går att använda både som flyktbil från ett bankrån, eller för att preja poliser om dom kommer ikapp dig.

Den har stått stilla i typ två månader och startade utan problem, men för skojs skull får du med startkablar eftersom jag inte behöver dem.

PS. Jon Olsson har en takbox på sin Lamborghini, om du har en takbox som skulle passa på min Toyota Celica så är jag nog villig att göra ett byte så jag kan få med mig min snowboard när jag är på utflykt till alperna. ds.

ENBART MAIL eftersom jag inte vill byta mot kontorsstolar eller något annat skräp. "

2 852 Inlägg
9 november 2012
Mack skrev:
BOLIN_ skrev:
Mack skrev:

"Jag säljer nu min Ford Mondeo eftersom glödlampan i det vänstra halvljuset gått sönder och jag inte orkar byta, den kostar förmodligen 50kr på shell, men det kräver viss motorik och hålvana.

ACn fungerar alldeles utmärkt på kalla dagar... Varmluften fungerar utmärkt alla dagar, likaså rövvärmen och radion!

Jag har stoppat in en Clarion stereo för din skull, den både låter och lyser fint, den kan tydligen spela både mp3 och CD står det på den det har jag dock aldrig testat eftersom jag aldrig kört bilen med denna radion.

Bilen är stylad med lite rost, det syns på bilderna, till skillnad från alla andra bilförsäljare har jag nämligen zoomat in den istället för att photoshoppa över det, utseendet är ju inte allt.

Bilen har två nycklar, med den ena kan man göra allt, med den andra kan man göra allt förutom att låsa upp förardörren...

I köpet ingår ÅTTA däck. de fyra som sitter på på bilderna, och dessutom fyra andra med dubb. (Man kan även få köpa till 4 däck som inte passar på den här bilen utan på en Mondeo'08...)

Den kostar egentligen 7249kr, men eftersom vi är kompisar du och jag, och jag inte tvättat bilen, så får du 249kr rabatt så du enkelt kan svänga förbi shell och ge bilen en tvätt!

Rätt rejälbil, som tack vare en tvåliters motor förmodligen går att använda både som flyktbil från ett bankrån, eller för att preja poliser om dom kommer ikapp dig.

Den har stått stilla i typ två månader och startade utan problem, men för skojs skull får du med startkablar eftersom jag inte behöver dem.

PS. Jon Olsson har en takbox på sin Lamborghini, om du har en takbox som skulle passa på min Toyota Celica så är jag nog villig att göra ett byte så jag kan få med mig min snowboard när jag är på utflykt till alperna. ds.

ENBART MAIL eftersom jag inte vill byta mot kontorsstolar eller något annat skräp. "

Hahaha, klockren, fick sig ett gott skratt så här på fredagsmorgonen lol

Osponsrad
1 631 Inlägg
10 november 2012
Mack skrev:
BOLIN_ skrev:
Mack skrev:

Hehe han va en riktig goding wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

Osponsrad
1 631 Inlägg
10 november 2012
"Earbag"    http://www.blocket.se/malmo/Renault_cli … 15&w=1   

Kan va bra och ha om öronpluggarna är slut på statoil och man har megastereo ;)haha

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

Saabifierad
2 031 Inlägg
10 november 2012
Födelsedagsskämt eller ett bedrägeri???
http://www.blocket.se/orebro/Bmw_m3_Bil … 11&w=3

BMW M3 1991 4000 kronor.
"Bmw m3 91, nybesiktigad säljes,
Är i stort behov av pengar, därav priset.

Sommar o vinter däck.

OBS! Ej bilen på bilden, RING för info, svarar ej på mail."

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 355 Inlägg
10 november 2012
Slash skrev:

BMW M3 1991 4000 kronor.

Sommar o vinter däck.

Alltså är det en riktig burk han säljer!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

1 522 Inlägg
10 november 2012

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 355 Inlägg
10 november 2012

Ja för fan! En riktig sleeper!! wink

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

4 637 Inlägg
10 november 2012
Vettemannen skrev:

Ja för fan! En riktig sleeper!! wink

/Benny

lol

1 298 Inlägg
10 november 2012
Dessutom finns inte 2.3T till gamla 9-3 utan det är en 2.0T maskin i den sleepern. wink
Senast redigerat av Pendulum (10 november 2012)

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

1 522 Inlägg
10 november 2012
Pendulum skrev:
Dessutom finns inte 2.3T till gamla 9-3 utan det är en 2.0T maskin i den sleepern. wink

Hehe yes. Det var inte mycket som stämde i den annonsen. lol

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Evildan
10 november 2012
http://www.blocket.se/sodermanland/Volv … 12&w=1

Plus kontot.

Skattad Feb-2013 ut
Bessad Jan-2013 ut
Startar o går.

Minus kontot:

Buklig o ful
Inte min på bilden, men ja, vit o kombi.
Växellådan skorrar på 1,2,3 o 5
Soppamätaren trasig
3st vinterdäck
m.m

Liket säljes för 2.500kr

Är körd 7mil om dagen
Ring om du vill kolla o köpa bilen annars kan du låta bli.
Måste jag nämna att bilen ej är ny.

Annons kvar, liket kvar.

23 Inlägg
10 november 2012
Slash skrev:

BMW M3 1991 4000 kronor.

Sommar o vinter däck.

med tanke på att coupeerna eller m3orna inte kom förns 92 så lär det vara ett födelsedagsskämt

preem pump
836 Inlägg
10 november 2012
Pendulum skrev:

visserligen är ju inte den här det men JO
1999 släpptes en ännu kraftfullare variant än toppmodellen 9-3 Aero kallad 9-3 Viggen, namngiven efter stridsflygplanet Saab 37 Viggen. Motorn var en 2,3 liters turboladdad 4-cylindrig maskin på 225 hk. 2002 släpptes bilen med ytterligare ökad effekt, 230 hk. Övriga förändringar var bland annat bättre koppling, hårdare stötdämpare, kortare fjädrar och diverse utseendemässiga förändringar (till exempel bakspoilern som ökade marktrycket med 50 %)[källa behövs] . Modellen fanns i sex några av dem specifika färger: Lightning blue, Monte Carlo gul, stålgrå, silver, svart och laserröd. Sammanlagt tillverkades 9-3 Viggen i 4 600 exemplar. De fanns mellan 1999-2002, men mellan 01-02 var gjordes Viggen i USA spec som för det mesta skickades till staterna. Vissa kom dock inte i väg, utan stannade kvar i Sverige.

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Sök