Vet inte om den hör hemma här men skrattar iaf varje gång jag läser texten... "Dessutom kommer gasblandningen snabbare in i förbränningsrummet och fyller detta i alla skrymslen" Vad pinsamt för dom som säljer den att stå för det där...
Och ännu mer pinsamt för de som faktiskt tror på beskrivningen och köper en sån där.
Vet inte om den hör hemma här men skrattar iaf varje gång jag läser texten... "Dessutom kommer gasblandningen snabbare in i förbränningsrummet och fyller detta i alla skrymslen" Vad pinsamt för dom som säljer den att stå för det där...
Och ännu mer pinsamt för de som faktiskt tror på beskrivningen och köper en sån där.
Haha ja! Finns youtube-klipp där folk monterat på sina bilar och verkar dödligt seriösa med det... suck...
Börjar säljas på Biltema snart för 149 kr.
Redigt OT nu men visst: Jag köper en sån från Biltema och monterar på Mersan. Då lär den gå som ett skott :-)
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Har en sån ligger i garaget.. Köp den om ni vill haha..
Sånt berättar man inte!
(kunde inte låta bli)
hahahahahahaha
Skratta på ni,för jag fick nämligen en köpare på den via det jag skrev Personen själv får avslöja sig om denne vill det. Skulle i alla fall bli en recension på den senare
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!