Cadillac_The_King skrev:
Busgrabb skrev:
Cadillac_The_King skrev:
Har du imot om nån särskriver då har du inget hjärta ps. skriver jag från mobilen o du akta din tunga leka tuff bakom än data skärm kan Alla idiot
Nej, jag har inget
emot en person som särskriver.
Men särskriver mobilen åt dig?
Punkt och kommatecken finns på den med.
Jag leker inte tuff bakom
en datorskärmSorry för OT.
Men förstår inte detta med att någon skulle gjort ett misslyckat försökt att montera en turbo, det talades ju om att bilen hade varit värd sina pengar om det hade varit en turbo modell.
Lungt alla är inte 100% visst är väl kul om nån lyckats ordentligt o inte gör massa klåpa jobb om du försötår vad jag menar visst ska va ärlig är ofta jag inte andvänder . I sms man kan ju läsa utan . Jag har haft läs och skriv svårigheter sen mellan stadiet . Och det ser inte jag som ett problem kan ni inte läsa det så behöver man inte läsa det . Inte sant ? Och nej jag tycker inte synd om mig för att jag inte andvänder . O vissa meningar där imot så tycker jag synd om dom som har extremt svårt för o andvända punkt . Jag tycker inte illa för dig för det tänk på det nästa gång att någon annan kan ta illa upp för än sådan grej som jag sa tidigare alla är inte perfekta . Tack för mig
Säkert inte lätt att vara dyslektiker. Känner folk som lider av detta. Respekt. Kan vi återgå till ämnet..?
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!