Det reflekterade jag över också... Vore min bil så ovanlig så gjorde jag inget med den... Visserligen kanske inte MG'n är dussinvara, men jag ändrar inte på den för det.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Det reflekterade jag över också... Vore min bil så ovanlig så gjorde jag inget med den... Visserligen kanske inte MG'n är dussinvara, men jag ändrar inte på den för det.
190 2.5 16v är ovanliga det var ju mb svar på bmw m3 e30 men jag skulle aldrig sätta i en så ful ratt i någon bil.
"jag vill saljes min fin volvo 850 i kanon bra shick solfilm runt om startar i alla vader ock det fint i motor ock lada bra vinterdack som sitter på det går inte inom besiktning ock jag har inte tid o fixed felen som finns ar styrled höger yttre glapp hc tomgång för hög co halt förhöjd tomgång för hög"
Senast redigerat av _Blue_Speed_ (27 januari 2010)
fyfan så fult!! man blir ledsen av att se sånt här! det är väl ok att göra så på en någon japanare, typ toyota eller nissan, men på en gammel 190E?! vad tänker man med då?
Båda kostar runt 130k. Känns som att man gärna håller en sån bil i originalskick då priserna är såpass höga och låter bli märkliga rattar, 4st avgasutblås m.m.
Alla "nysvensk-annonser" är fan mina personliga favoriter. Helt sinnesjukt hur kul det kan vara.
Inte för att det hör till "fordon", men jag minns så väl när jag såg en som sålde en "bärbar väska". Så underbart så att man håller på att sätta i halsen!