Gillar "andan" som kommer fram här!. Att viljan finns för ännu bättre träffar.
Instämmer med dig Björn angående att det inte ska synas att det varit träff på parkeringen morgonen efter.
Tyvärr så kan jag meddela att det är svarta ringar m.m vid ica/plantagen efter träffen. Dock är jag osäker på o volvoföraren som gjorde dessa ens är en "gorgare".
Är det som är största problemet tror jag. De som inte är "medlemmar" ser att det är träff med mycket folk o fräna bilar och bestämmer sig för att festa till det lite eller som i detta fall visa att gamla bruksen visst kan snurra.
Å andra sidan så känns det fel att kalla det ett problem att folk som inte är medlem på gorg kommer till träffarna. Ju mer folk o fler bilar ju bättre, OM alla sköter sitt. Dvs tar hand om sin egen skit, kanske tänker till lite innan man bjuder på gratis grus o sandblästring mitt bland bilar osv.
Angående västar så vet jag inte riktigt vad man skulle ha för text på dessa. Då "Garaget.org Crew" inte är något vi kan skriva på västarna utan att Chrizz godkänner det. Ordningsvakt blir det lite storebrors varning på tycker iallafall jag. Om vi ens behöver ha några västar överhuvudtaget, hjälps vi alla åt att hålla koll så behöver vi inte lägga huvudansvaret på några få.
Ställer dock personligen upp på att bära väst om det får positiv respons här, bara kul att kunna hjälpa till!.
Blev mycket text detta, ganska mycket svammel säkerligen. Om det kom med något vettigt så var det kanske värt det iallafall.
Hoppas att plantagen och Ica tillåter fler härliga träffar på parkeringen iallafall. Vore otroligt synd annars då platsen är väldigt bra att vara på.
Fina bilder också Björn!, väntar på att Linus o Martina ska ladda upp sina nu

.
Vi ses i sommar!
Mvh Janken