Jag har en opel Omega Mv6 3.0 V6 -96 Som går bra när den e kall, Men när motorn blir varm börjar den blöddra eller vad man ska säga, när man kommer upp mellan 3 och 4 tusen varv typ. Så man måste gasa upp den sakta och de e ju inte allt för roligt lär inte va allt för bra att åka runt med den så, vore tacksam för lite pekpinnar och vägledning. Har ingen anning vad de kan va e inte så jätte duktig på motorer De va nån som sa nått om tempgivare eller nått sånt minns inte riktigt.
tja! låter som det är tempgivarn som spökar. men på omega mv6an ska du kunna få ut felkoder genom blinkningar från motorlampan i mätarhuset. då får du nog reda på det direkt vad det är som strular:) eller åk till stefan anderssons bilverkstad o kolla via obd uttaget /andreas
tja! låter som det är tempgivarn som spökar. men på omega mv6an ska du kunna få ut felkoder genom blinkningar från motorlampan i mätarhuset. då får du nog reda på det direkt vad det är som strular:) eller åk till stefan anderssons bilverkstad o kolla via obd uttaget /andreas
Aa Vet att man ska kunna göra så men har inte orkat tagit tag i de än bara Jag har funderat på att åka till Stefan också men om han ska kolla blir de väl rätt dyrt, eller?
Aa Vet att man ska kunna göra så men har inte orkat tagit tag i de än bara Jag har funderat på att åka till Stefan också men om han ska kolla blir de väl rätt dyrt, eller?
borde nog inte kosta mer än nån hundring eller 2 om ens det