Eftersnack: 3:e Södertälje träffen Moraberg 23/5 kl 19:00

D_MAN ?
23 maj 2010 · 1 038 Inlägg

Kunna inte komma idag som de va tänk då ja satt hemma i väntan på att eventuellt få åka hämta grejer till bilen men de visa sig att de blir på tisdag så nästa träff kommer ja komma med den lilla svarta smile

Hoppas ändå att de kom mycket bilar och att alla skötte sig roll

Så upp med bilder osv ni som va där.

Senast redigerat av GTi-R_Danne (23 maj 2010)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Baggish
23 maj 2010 · 83 Inlägg

tack för en trevlig kväll o att stegen flöt finemang

nsa
23 maj 2010 · 73 Inlägg

Riktigt trevlig kväll.
Tack till alla arrangörer - mycket bra jobbat!

Toyota MR2 GT "2" (1993)
Falkich Telge Drifting Team
23 maj 2010 · 602 Inlägg

Måste instämma, tack för en riktigt bra träff!

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
Lundberg87
23 maj 2010 · 242 Inlägg

Tack för en riktigt trevlig och rolig kväll!
Grattis till Leffe som tog hem stegen.

Mercedes E300 Bluetec "Brukis Dragbil" (2008)
Audi RS4 (2001)
BMW E36 Turbo "Projekt" (1994)
Turbo-Danne
23 maj 2010 · 157 Inlägg

Tack allihopa, stegen flöt väldigt bra.
Bara ett - är att det va förbannat svårt att få ihop 16 bilars stege. Nästan alla på träffen vill se race men ingen vill köra. Hmm får inte ihop det då. Då blir det ingen race om ingen kör, enkel matematik.

På fria repor ville väldigt många köra, varför inte i stegen? Kan ni svara på det som kör på fria repor men inte i stegen.

Undra om i fortsättningen ska man köra endast träff och inge annat, då inte många alls vill köra. Eller köra Stege utan fria repor efteråt. (Om man nu kan få ihop en stege nästa gång)

Stort tack till dom som ändå ville köra. Bra jobbat. Grattis Leffe. big_smile

Mvh/ Danne

Bobbin_
23 maj 2010 · 68 Inlägg

riktigt bra kväll, tack tack smile

A4jownie
23 maj 2010 · 53 Inlägg

Tack för en riktigt bra kväll!

D_MAN ?
23 maj 2010 · 1 038 Inlägg

Lundberg87 skrev:
Tack för en riktigt trevlig och rolig kväll!
Grattis till Leffe som tog hem stegen.

Jaså de säger du, synd att man missa de då, hur gick de för dig då?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
_Tony_ ???
23 maj 2010 · 661 Inlägg

Turbo-Danne skrev:
På fria repor ville väldigt många köra, varför inte i stegen? Kan ni svara på det som kör på fria repor men inte i stegen.

Mvh/ Danne

jag tror att många tror att stegen är till för de "värre bilarna" och inte vill "skämma ut sig"...
Det roliga är ju ändå att köra... spela roll om man vinner... ett plus bara big_smile

Jag tänkte köra idag... bytt däck o allt. tyvärr ville ju inte bilen gå sad
nästa gång kanske tongue

Yanni Volvo förare
23 maj 2010 · 102 Inlägg

Trevlig kväll. Kommer med lite bilder om någon dag eller så... smile

ThaLeffe
23 maj 2010 · 204 Inlägg

Tack för en trevlig kväll. Lagom med folk och allt flöt på bra! Trevligt att prata av sig lite med grabbarna!
och roligt att bilen höll big_smile

tänk på att vi inte får diskutera race på garaget så ta de lugnt nu!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
D_Trygg
23 maj 2010 · 39 Inlägg

kanon kul. fast bilen gick som skit.. kände man ju ansvar att bjuda på det.smile jätte bra fixat.. kommer igen..

sebbe666 No Shame Racing Crew
23 maj 2010 · 680 Inlägg

Tack till er alla som ställde upp i stegen samt alla i publiken som lyssnade på vad vi sa.....ETT STORT TACK TILL SVENSKA POLIS MYNDIGHETEN som sa till mig att vi skulle köra lungt ikväll sen skrattade dom och körde iväg!!!!Mycket stort grattis till leffe som tog hem stegen....mvh sebbe

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Turbo-Danne
23 maj 2010 · 157 Inlägg

_Tony_ skrev:

Turbo-Danne skrev:
På fria repor ville väldigt många köra, varför inte i stegen? Kan ni svara på det som kör på fria repor men inte i stegen.

Mvh/ Danne

jag tror att många tror att stegen är till för de "värre bilarna" och inte vill "skämma ut sig"...
Det roliga är ju ändå att köra... spela roll om man vinner... ett plus bara big_smile

Jag tänkte köra idag... bytt däck o allt. tyvärr ville ju inte bilen gå sad
nästa gång kanske tongue

Jo det verkar så men så är det inte, alla får köra. Om det skulle bara va för dom värre bilarna skulle jag aldrig fråga folk som har kanske lite chip eller nåt. Men men hoppas det kommer bli lättare att få ihop stegen nästa gång och att folk vill köra.

Man kanske ska stå kvar vid bilen och låta dom som vill köra komma fram och anmäla sig. Undra om vi får nån stege överhuvudtaget då. big_smile

Har du kommit på vad som hände på bilen. Lät det nåt när du åkte hem?

rymdhunden Team Whiplash Racing
23 maj 2010 · 210 Inlägg

Grattis Leffe. Bilder kommer upp imorgon. Natti

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905
_Tony_ ???
23 maj 2010 · 661 Inlägg

Turbo-Danne skrev:

_Tony_ skrev:

Turbo-Danne skrev:
På fria repor ville väldigt många köra, varför inte i stegen? Kan ni svara på det som kör på fria repor men inte i stegen.

Mvh/ Danne

jag tror att många tror att stegen är till för de "värre bilarna" och inte vill "skämma ut sig"...
Det roliga är ju ändå att köra... spela roll om man vinner... ett plus bara big_smile

Jag tänkte köra idag... bytt däck o allt. tyvärr ville ju inte bilen gå sad
nästa gång kanske tongue

Jo det verkar så men så är det inte, alla får köra. Om det skulle bara va för dom värre bilarna skulle jag aldrig fråga folk som har kanske lite chip eller nåt. Men men hoppas det kommer bli lättare att få ihop stegen nästa gång och att folk vill köra.

Man kanske ska stå kvar vid bilen och låta dom som vill köra komma fram och anmäla sig. Undra om vi får nån stege överhuvudtaget då. big_smile

Har du kommit på vad som hände på bilen. Lät det nåt när du åkte hem?

ja du får väl testa me de haha tongue

näe... höll inte på o komma från parkeringen. sen på motorvägen släppte de och den gick som den skulle hela vägen hem...
den ska ju ändå in för annat imorrn så dom får kolla de samtidigt.. lmm eller nått liknande skulle ja tro sad

Krist
23 maj 2010 · 716 Inlägg

Synnd att man jobbar då... Åkte förbi 22 då åkte alla! Grattis AudiZack hörde de gick bra för dig big_smile
Nästa gång kommer jag om man e i sverige!

Mvh, Krist.

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
AudiZack Living the good Life!
23 maj 2010 · 585 Inlägg

Trevligt kväll, grattis leffe wink Kul att bilen höll, du skrämde upp min bil när du drog ifrån mig, glad att min koppling höll smile

Tack till arrangörerna...

When the flag drops, the Bullshit stops.
Patchi
23 maj 2010 · 237 Inlägg

Turbo-Danne skrev:
Tack allihopa, stegen flöt väldigt bra.
Bara ett - är att det va förbannat svårt att få ihop 16 bilars stege. Nästan alla på träffen vill se race men ingen vill köra. Hmm får inte ihop det då. Då blir det ingen race om ingen kör, enkel matematik.

På fria repor ville väldigt många köra, varför inte i stegen? Kan ni svara på det som kör på fria repor men inte i stegen.

Undra om i fortsättningen ska man köra endast träff och inge annat, då inte många alls vill köra. Eller köra Stege utan fria repor efteråt. (Om man nu kan få ihop en stege nästa gång)

Stort tack till dom som ändå ville köra. Bra jobbat. Grattis Leffe. big_smile

Mvh/ Danne

förstår precis vad du menar, jag hade gärna ställt upp och "skämt ut mig" mot dem starkare bilarna, men jag fick ingen förfrågan eller hade ingen aning om vart man skulle "anmäla" sig, men om ni skulle behöva fler bilar nästa gång så kan ni alltid räkna med mig smile min bil e liten men tuff smile haha

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang