2292
Sök

det "roligaste" ni gjort i trafiken

348 Inlägg
20 september 2006
drar mitt strå till stacken.

Hade varit och pratat med några snubbar på stan, jag och kompisar går tillbaka till bilen, som står parkerad "inkörd", så man fick backa ut, vi sätter oss i bilen, kör igång, och jag börjar backa, kolalr lite, helt plötsligt, typ 40 meter ifrån oss kommer två tjejer fram och vinkar, nyfiken som man är på töser tittar man ju, och sen såg vi att det var några kompisar till oss så då vinkar vi tillbaka...
Själva problemet var att jag lät bilen rulla hela tiden, så vinket tog slut ganska direkt när jag hörde ett högt "dunk" och bilen tvärstanna... som då dom skratta åt mig, jag var lagom glad men men, tur som det var blev det inga större märken, abra ett par små repor på kofångaren.

för övrigt så körde jag hem dom senare, så helt dissad blev man inte smile

SSS -12
3 217 Inlägg
20 september 2006
BBR skrev:
drar mitt strå till stacken.

Hade varit och pratat med några snubbar på stan, jag och kompisar går tillbaka till bilen, som står parkerad "inkörd", så man fick backa ut, vi sätter oss i bilen, kör igång, och jag börjar backa, kolalr lite, helt plötsligt, typ 40 meter ifrån oss kommer två tjejer fram och vinkar, nyfiken som man är på töser tittar man ju, och sen såg vi att det var några kompisar till oss så då vinkar vi tillbaka...
Själva problemet var att jag lät bilen rulla hela tiden, så vinket tog slut ganska direkt när jag hörde ett högt "dunk" och bilen tvärstanna... som då dom skratta åt mig, jag var lagom glad men men, tur som det var blev det inga större märken, abra ett par små repor på kofångaren.

för övrigt så körde jag hem dom senare, så helt dissad blev man inte smile

Mycket tycks hända när tjejer kommer in i bile... bilden tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 652 Inlägg
20 september 2006
jag kom på en ganska pinsam sak jag var med om när jag haft körkortet kanske 3 månader så lånar jag pappas nissan primera 99års .

Åker runt lite med en polare o allt e fird o fröjd . ser att de är en jävla massa bilar mitt på torget så vi åker in o kikar o sen händer de som inte får hända jag ska backa ut från parkeringen , backar ca 20m sen smäller det rakt in i den enda stolpen på hela parkeringen .

2 timmar före dtta hände hade farsan varit o värderat bilen hos en handlare o skulle byta in den dagen efter -

Han var jätte "glad" när jag kom med med sprucken stötfångare ,trasig baklykta . intryckt plåt jämns med luckan . smile

aj aj aj .

14 Inlägg
29 september 2006
Min polare spanade in en tjej i kortkort på stan, tappade koncentrationen o upptäckte inte att vägen svängde, pang! Rakt in i en lyktstolpe i ca. 30 km/h. Det som gjorde det hela ännu roligare var att tjejen var våran gemensamma polares flickvän! :-)

En kebab om dagen är bra för magen

47 Inlägg
29 september 2006
Var ute och gled lite,hade regnat duktigt.Såg en punkare som gick på trottoaren,några meter framför på vägen en stor vattenpöl,tog sikte på den(har aldrig planerat min körning så noga som den gången)Bingo!En dyngsur punkare,han blev stel som en fiskpinne.Taskigt?Yes,men han behövde nog tvättas av.Hehe.

1 926 Inlägg
29 september 2006
Trådstartare
isseman skrev:
Var ute och gled lite,hade regnat duktigt.Såg en punkare som gick på trottoaren,några meter framför på vägen en stor vattenpöl,tog sikte på den(har aldrig planerat min körning så noga som den gången)Bingo!En dyngsur punkare,han blev stel som en fiskpinne.Taskigt?Yes,men han behövde nog tvättas av.Hehe.

haha big_smile taskigt,

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 september 2006
hm pinsamt har inte gjort nått pinsamt eller nått med bilen än eftersom jag inte har tagit körkort än men jag kan dra en story under den tiden man körde epa...

de va vid en preem mack som de gick å köra runt å raggar svängen i byn var runt macken å igenom byn typ då... så var de vinter å jag kom ju där så klart å skulle styla lite å dra ett ställ runt exakt hela macken de gick ju bra tills man kom bakom hörnet på baksidan macken där de var blank is å bakänden bara drogiväg helt oförvarnat så de va bara å sitta still å vänta tills de stannade men de jobbiga var att de tog stopp emot en lyckstolpe så bakskärmen var "jätte fin" men de va ju bara en epa så vi började garva jag å kompisen när epan hade stannat big_smile å ännu roligare vare när vi såg att exakt hela bakskärmen var intryckt typ 1dm big_smile

å en sak till som va lite småroligt var väll när jag å en polare plockade massa väg koner med epan big_smile

en sak till kom jag på nu.. vi skulle åka å leka med eperna vid en stor asfalts plan då.. så kom man runt hörnet på ett garage som var där med fet ställ så vart de över ställ å jag hade bara en b20 så jag hade inte effekt  imotorn för å kunna gasa nå mer så när de vart en snurr så spann inte däcken utan dom bara gled eftersom jag hade inte nå mer å ge för å få dom å snurra så då började däcken kränga som faan å pang så for epan en bit upp i luften å sedan ner å då skrapade de som fan å lät illa. då visade de sig att däcket hade kränkt av fälgen hehe big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

557 Inlägg
29 september 2006
En polare till mig lånade han's polares farsas nya Mercedes för en bit över 750.000:- och låg ca 200 på Huddingevägen och fick väja för en taxi. PANG!!! in i räcket och rakt ut i skogen. Hehe, bara skrot kvar av den bilen ^^

Det jag bara inte förstår är hur i helvete man får för sig att låna en bil av större värde än han själv, samt köra 200 med den tongue hahaha jag skulle flytta utomlands på stört big_smile

Det klantigaste jag gjort måste endå var på Girka finalen.. Jag skulle åka med gänget (låg 2 bilar bakom racebilen) och dom svänger vänster. Fattar inte vad jag tänkte med en jag svängde Höger och där stog polisen, det var lite knepigt att vända på den smala vägen, men som tur va gick aldrig poliserna fram till mig... Dom hade typ 60 sekunder på sig att ta mig och dom stog kanske 20 meter ifrån tongue då var man lite skraj faktist smile

//Jerry

Colaberoende
1 219 Inlägg
29 september 2006
För många år sedan hade vi i gänget en varsin komradio i bilarna.
Lät en i gänget åka till valfritt ställe och gömma sig och sedan ge lite tips och ledtrådar till oss andra på vart han stod.
Det blev bara mer och mer sjukare ställen t.ex mitt ute i skogen.
Bilarna vi hade var ju inte så kanonfina heller så det blev ju verkligen åka av när man kom på vart personen stod. Ut i skogen med en Volvo 140 och se andra bilar komma hoppandes över andra krön och genom stora hålor.

Riktigt kul var det.

/Ena

177 Inlägg
29 september 2006
pinsammaste jag gjort va i vintras när jag kör in mot macken lite snabbt med vinterdäck som var kassa som fan, skulle bromsa så är det en fin isfläck på vägen så bilen gled framåt i typ 30 kmh och gick inte o styra så jag for mot en stolpe, som tur va så missade jag stolpen med 10 cm men repade framspoilern på trottoaren.. lite röd va man när man ser att det står typ 10 pers utanför macken och kollar tongue

137 Inlägg
29 september 2006
När jag stod med bilen vid trafiklyset så kommer en snutbil upp brevid mig,
han skulle svänga vänster och jag skulle åka rakt fram.
Så fick snuten grönt ljus, men jag satt o kolla på dem så börja jag åka mot rött när dem satt brevid och hade fått grönt ljus till vänster.
Men kom på mig ganska snabbt o la i backen o åkte tillbaka, dem log bara och åkte vidare. Skulle vart väldigt klumpigt att bli av med kortet på en sån sak. big_smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

274 Inlägg
29 september 2006
bästa ja gjorde för typ 20 minuter sen, kom i en kurva på världens uppställ, får möte och han som ja möter tvärnitar o upp på trotaren var bara o peta ner en växel o ligga på lite..wink

fyllo

1 926 Inlägg
29 september 2006
Trådstartare
MORT skrev:
När jag stod med bilen vid trafiklyset så kommer en snutbil upp brevid mig,
han skulle svänga vänster och jag skulle åka rakt fram.
Så fick snuten grönt ljus, men jag satt o kolla på dem så börja jag åka mot rött när dem satt brevid och hade fått grönt ljus till vänster.
Men kom på mig ganska snabbt o la i backen o åkte tillbaka, dem log bara och åkte vidare. Skulle vart väldigt klumpigt att bli av med kortet på en sån sak. big_smile

ja det hade ju varit lagom klumpigt ifall du åkt vidare o blivit av med lappen tongue

238 Inlägg
29 september 2006
kört om sossar på insidan av vägrenen i 240 km/h

Rallyförare
1 075 Inlägg
29 september 2006
Har gjort mycket kul i trafiken men jag har en som toppar listan.

Jag & en arbetspolare var på väg till jobbet för cirka 3 år sedan.
Det var snö ute och lite småhalt. På en raksträcka möter vi den morgonpigga snuten.
Passade på att dra lite i handbromsen så man fick lite småställ på rakan.
Sheriffen tvärvänder och stoppar oss.
Den ena snuten kommer fram till min sida och säger:
-Tror du att du är nån jävla rallyförare eller?
Det var helt fel fråga...
Med ett stort smil på läpparna säger jag: Japp det är jag, se själv.
Jag plockar upp min kära rallylicens ur plånboken.
Snuten blir tyst och ber efter en stund att få se på körkortet.
Sen fick dom brådis därifrån och jag & polaren kunde rulla vidare till jobbet.

2 652 Inlägg
29 september 2006
hahaha fan va bäst .,.

AT Däck
501 Inlägg
29 september 2006
jag får vell bärätta med lite då ... jag var ute o körde o så var det marknad i staden där jag bor lr byn ... men iaf så var det nån van som körde framför o han körde så jävla sakta så jag ligger efter den o så kommer vi fram te en rondell o där svänger han sitt håll o jag mitt o så arg jag var varvar jag upp bilen lite o börjar sladda som fan o det tjuter o ryker som fan o så var det kväll med o rodellen var belyst så det syntes vad jag höll på med o bakom mej typ 50 meter ser jag en bil men den bryr jag mej inte om jag sladdar på iaf o det blir mer o mer rök o bilen närmar sej i sakta fart o då bästämmer jag mej ne nu får jag släppa o köra vidare o då trycker jag platttan i mattan o kör iväg o plötligt slår det mej det kan ju vara poliser ute o samma bil som var bakom mej när jag börnade närmar sej i högre o högre fart jag tänker fan får sakta ner lite jo o den kommer nära mej o plötsligt ser jag att det e en pikebuss som det står polis på jag bara nejfan nu ryker mitt körkort eftersom ajg körde för fort o så blir det lite böter på det med o så börjar polisbilen köra om lägger sej jämsides med mej vinkar till mej o kör vidare dom hade vell andra äranden som var viktigare men fan jag visade mej inte mer den kvällen iaf ... ganska kul nu när man tänker på det vikken jävla tur man hade

/// Aldin

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

1 926 Inlägg
29 september 2006
Trådstartare
Aldin skrev:
jag får vell bärätta med lite då ... jag var ute o körde o så var det marknad i staden där jag bor lr byn ... men iaf så var det nån van som körde framför o han körde så jävla sakta så jag ligger efter den o så kommer vi fram te en rondell o där svänger han sitt håll o jag mitt o så arg jag var varvar jag upp bilen lite o börjar sladda som fan o det tjuter o ryker som fan o så var det kväll med o rodellen var belyst så det syntes vad jag höll på med o bakom mej typ 50 meter ser jag en bil men den bryr jag mej inte om jag sladdar på iaf o det blir mer o mer rök o bilen närmar sej i sakta fart o då bästämmer jag mej ne nu får jag släppa o köra vidare o då trycker jag platttan i mattan o kör iväg o plötligt slår det mej det kan ju vara poliser ute o samma bil som var bakom mej när jag börnade närmar sej i högre o högre fart jag tänker fan får sakta ner lite jo o den kommer nära mej o plötsligt ser jag att det e en pikebuss som det står polis på jag bara nejfan nu ryker mitt körkort eftersom ajg körde för fort o så blir det lite böter på det med o så börjar polisbilen köra om lägger sej jämsides med mej vinkar till mej o kör vidare dom hade vell andra äranden som var viktigare men fan jag visade mej inte mer den kvällen iaf ... ganska kul nu när man tänker på det vikken jävla tur man hade

/// Aldin

på tal om tur liksom tongue

Byggare
202 Inlägg
29 september 2006
Har två stycken i alla fall.

Vinter och halt på vägarna följer jag med en kompis som ska hämta en super-motard några mil därifrån. Kompisen som ska vara så jävla ball och kaxig jämt ligger på regält efter landsvägen och gör redigt onödiga omkörningar med släpvagnen slängades där bak. I alla fall så kommer det en lång och dryg kurva där han lägger sig i höger körfält för att köra om. Kommer om första bilen, med flera bilar framför, Såklart får vi möte och kompisen slänger sig på bromsen, lyckas precis att trycka sig in mellan bilarna. Och det roliga på det här var att det var en polisbil vi mötte, sen var han inte så jäkla ball längre.

Var några sommrar sen, åker med en kompis och kommer fram till en rondell. Längst fram står en moped bil med en påtok för gammal man för att vistas i trafiken. I alla fall så har han en kvinna i en Audi bakom sig och bakom henne står en taxi (och bakom taxin står vi). Vid flera tillfällen tror ja inte ens att det var några bilar alls i rondellen men gubben körde ingenstans. Efter ett tag får taxi chaffören nog och börjar trycka sig i mellan refugen och Audin framför, bara det att det var inte nog med plats så Audin fick dig en regäl kyss. Kvinnan märker såklart vad han håller på med. Så när taxi chaffören kommer jämsides med kvinnan får vi se det grövsta kroppsspråket vi någonsin har sett från en kvinna! Herrejävlar..! big_smile Sammtidigt som det här har hänt har gubben kört iväg!
Senast redigerat av rallytompa (29 september 2006)

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

1 926 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
rallytompa skrev:
Har två stycken i alla fall.

Vinter och halt på vägarna följer jag med en kompis som ska hämta en super-motard några mil därifrån. Kompisen som ska vara så jävla ball och kaxig jämt ligger på regält efter landsvägen och gör redigt onödiga omkörningar med släpvagnen slängades där bak. I alla fall så kommer det en lång och dryg kurva där han lägger sig i höger körfält för att köra om. Kommer om första bilen, med flera bilar framför, Såklart får vi möte och kompisen slänger sig på bromsen, lyckas precis att trycka sig in mellan bilarna. Och det roliga på det här var att det var en polisbil vi mötte, sen var han inte så jäkla ball längre.

Var några sommrar sen, åker med en kompis och kommer fram till en rondell. Längst fram står en moped bil med en påtok för gammal man för att vistas i trafiken. I alla fall så har han en kvinna i en Audi bakom sig och bakom henne står en taxi (och bakom taxin står vi). Vid flera tillfällen tror ja inte ens att det var några bilar alls i rondellen men gubben körde ingenstans. Efter ett tag får taxi chaffören nog och börjar trycka sig i mellan refugen och Audin framför, bara det att det var inte nog med plats så Audin fick dig en regäl kyss. Kvinnan märker såklart vad han håller på med. Så när taxi chaffören kommer jämsides med kvinnan får vi se det grövsta kroppsspråket vi någonsin har sett från en kvinna! Herrejävlar..! big_smile Sammtidigt som det här har hänt har gubben kört iväg!

Träligt smile

Sök