"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"
Obx skrev:evilaudio skrev:Obx skrev:Riva,bygga,riva,bygga Kul som fan de Jo ibland e de kul :-):-) dock inte ofta man börjar så här pass långt innan elmia :-)Då kan du ju soft bygga hela vintern
evilaudio skrev:Obx skrev:Riva,bygga,riva,bygga Kul som fan de Jo ibland e de kul :-):-) dock inte ofta man börjar så här pass långt innan elmia :-)
Obx skrev:Riva,bygga,riva,bygga Kul som fan de
evilaudio skrev:Obx skrev:evilaudio skrev:Jo ibland e de kul :-):-) dock inte ofta man börjar så här pass långt innan elmia :-)Då kan du ju soft bygga hela vintern Fast man vet aldrig va som händer i garaget under vintern ;-)
Obx skrev:evilaudio skrev:Jo ibland e de kul :-):-) dock inte ofta man börjar så här pass långt innan elmia :-)Då kan du ju soft bygga hela vintern
evilaudio skrev:Jo ibland e de kul :-):-) dock inte ofta man börjar så här pass långt innan elmia :-)
evilaudio skrev:_Performance_ skrev:evilaudio skrev:Den mattsvarta jettan kostar mig 900kr i månaden att förvara. Sen har ja ju 3 bilar till så de blir ju en hel del pengar.fyfan flytta ut hit till landet haha fixar du mig ett jobb med samma lön å samma förmåner å frihet så visst :-P
_Performance_ skrev:evilaudio skrev:Den mattsvarta jettan kostar mig 900kr i månaden att förvara. Sen har ja ju 3 bilar till så de blir ju en hel del pengar.fyfan flytta ut hit till landet haha
evilaudio skrev:Den mattsvarta jettan kostar mig 900kr i månaden att förvara. Sen har ja ju 3 bilar till så de blir ju en hel del pengar.
evilaudio skrev:Mohawwk skrev:evilaudio skrev:Måste bara fixa en bil ja kan ta mig dit Me.Funkar inte Seaten? Seaten e helt nerplockad,varken besiktad,påställ eller försäkrad.å Ang den mattsvarta jettan så står den i ett annat garaget. Går bara in 2 bilar i de garaget ja har nu om de ska finnas plats att bygga på.
Mohawwk skrev:evilaudio skrev:Måste bara fixa en bil ja kan ta mig dit Me.Funkar inte Seaten?
evilaudio skrev:Måste bara fixa en bil ja kan ta mig dit Me.
_Performance_ skrev:evilaudio skrev:_Performance_ skrev:fyfan flytta ut hit till landet haha fixar du mig ett jobb med samma lön å samma förmåner å frihet så visst :-PVad har du för förmåner nu som ja måste slå då haha ?
evilaudio skrev:_Performance_ skrev:fyfan flytta ut hit till landet haha fixar du mig ett jobb med samma lön å samma förmåner å frihet så visst :-P
_Performance_ skrev:fyfan flytta ut hit till landet haha
Mohawwk skrev:evilaudio skrev:Mohawwk skrev:Funkar inte Seaten? Seaten e helt nerplockad,varken besiktad,påställ eller försäkrad.å Ang den mattsvarta jettan så står den i ett annat garaget. Går bara in 2 bilar i de garaget ja har nu om de ska finnas plats att bygga på.Aha.. Men hur kommer du då till jobbet och garaget då?
evilaudio skrev:Mohawwk skrev:Funkar inte Seaten? Seaten e helt nerplockad,varken besiktad,påställ eller försäkrad.å Ang den mattsvarta jettan så står den i ett annat garaget. Går bara in 2 bilar i de garaget ja har nu om de ska finnas plats att bygga på.
Mohawwk skrev:Funkar inte Seaten?
evilaudio skrev:Mohawwk skrev:evilaudio skrev:Seaten e helt nerplockad,varken besiktad,påställ eller försäkrad.å Ang den mattsvarta jettan så står den i ett annat garaget. Går bara in 2 bilar i de garaget ja har nu om de ska finnas plats att bygga på.Aha.. Men hur kommer du då till jobbet och garaget då? Firmabilen. Men den får ja inte köra me på helgerna.
Mohawwk skrev:evilaudio skrev:Seaten e helt nerplockad,varken besiktad,påställ eller försäkrad.å Ang den mattsvarta jettan så står den i ett annat garaget. Går bara in 2 bilar i de garaget ja har nu om de ska finnas plats att bygga på.Aha.. Men hur kommer du då till jobbet och garaget då?
evilaudio skrev:Seaten e helt nerplockad,varken besiktad,påställ eller försäkrad.å Ang den mattsvarta jettan så står den i ett annat garaget. Går bara in 2 bilar i de garaget ja har nu om de ska finnas plats att bygga på.
Putteliten skrev:Vad jobbar du med egentligen om man får vara nyfiken?
evilaudio skrev:Putteliten skrev:Vad jobbar du med egentligen om man får vara nyfiken?Svets å smide,fastighetsskötsel,snickrar mm.
Putteliten skrev:evilaudio skrev:Putteliten skrev:Vad jobbar du med egentligen om man får vara nyfiken?Svets å smide,fastighetsskötsel,snickrar mm.En alltiallo alltså...
Tokken skrev:http://www1.garaget.org/gallery/images/77/76370/76370-903840bbfe45e91f24e82e1420776b05.jpgCad-ritning på ett stycke baffel.. SNART så!
_DamnIt skrev:Man blir ju inte lite sugen eller så på fräsen! Jag får lyckas ju inte med vanlig fräs