kanske ska skita i jbl prylar nu & köra på dessa haha eller varför inte blanda
tycker nog att du ska behålla de saker du har å lära dig att mecka lite å se hur saker å ting funkar innan du lägger pengar på nya saker..
Kanske kan vara bra är ju inte klar med detta än heller så.
förstår lite mer om stereo & steg inställningarna nu, har pillat rätt mycket haha.
fast tro mig, du har MYCKE att lära.. många (även jag) gör/gjorde de felet att köpa en massa nya saker för att få de å spela mer istället för att lära sig hur saker funkar.
kan jag tro ehh har ju som sagt lite kvar att göra. sen OM det blir att vi bygger om i skuffen med glasfiber istället så kommer man ju få göra om allt ändå, och man lär sig nog mer för varje gång man fixar men ljud
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Är bilden precis tagen när Örjan blev tillsagd av speakern att han inte hördes längre ?
MVH//Björn
Jag ser en fin Rottweiler till höger i bild, jag hade med sänkt om det kom en hund eller barn :-)
Team-leader för Team1
Är bilden precis tagen när Örjan blev tillsagd av speakern att han inte hördes längre ?
MVH//Björn
Jag ser en fin Rottweiler till höger i bild, jag hade med sänkt om det kom en hund eller barn :-)
saken e den att Speakern på RCbanan som låg en bit bakon dBakutens monter kom å sa att mig att jag skulle sänka för att deras PAsystem hördes inte..HAHA
MVH//Björn
Den hade munkorg så den va lika farlig som en hamster i en bur
Jag tänkte mer på dem har känsligare öron. inte att bli biten, att den hade munkorg såg jag med.
Team-leader för Team1
Den hade munkorg så den va lika farlig som en hamster i en bur
Jag tänkte mer på dem har känsligare öron. inte att bli biten, att den hade munkorg såg jag med.
Titta på bilden igen. Ser det ut som en örjan som e nöjd å står å poppar? ser snarare ut som en herre som e lite sne
han ser ut som en pojke som nyss blivit fråntagen sin slangbella :-)
Team-leader för Team1
MVH//Björn
saken e den att Speakern på RCbanan som låg en bit bakon dBakutens monter kom å sa att mig att jag skulle sänka för att deras PAsystem hördes inte..HAHA
Hade CD-Skivan fastnat i spelaren på repeat? Körde ju samma låt om och om igen. Kanske därför de på RC-Banan blev störda. Nog kan det bli enformigt att köra runt runt på en bana men inte så enformigt som att höra en 2minuters låt 5timmar i sträck.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?