så nå bruksbil av den dära jettan blir det nog inte
kan väl ha den som bruksbil även fast den e full me stereo?
jojo men då måste ju ha baksäte också...blir nog överdrivet i cittran också för vi som känner dig här på garaget ju att du inte bara byter ut dom taskiga orginalhögtalarna.....
å vem har sagt att ja INTE ska ha baksäte?
sen behöver man inte baksäte i en bruksbil.. kör aldrig folk i baksätet, mina bilar e inte taxi.
kan väl ha den som bruksbil även fast den e full me stereo?
jojo men då måste ju ha baksäte också...blir nog överdrivet i cittran också för vi som känner dig här på garaget ju att du inte bara byter ut dom taskiga orginalhögtalarna.....
sen behöver man inte baksäte i en bruksbil.. kör aldrig folk i baksätet, mina bilar e inte taxi.
takräcke är en lösning hehe
ska ja lasta en massa saker så har ja både berlingon å en vw transporter -10 på jobbet
Han har ju sagt till mig att jag ska rulla upp skåpet när han e klar med sina egna byggen.
Tog mig ungefär 3sek att räkna ut att detta aldrig kommer ske, för när han väl är klar med alla fyra bilar så är det dax att börja bygga om den som var klar först
Han har ju sagt till mig att jag ska rulla upp skåpet när han e klar med sina egna byggen.
Tog mig ungefär 3sek att räkna ut att detta aldrig kommer ske, för när han väl är klar med alla fyra bilar så är det dax att börja bygga om den som var klar först
kör upp bilen och skriv in dig på kölistan annars får du se till att evil får klippa gräsmattan åt dig sen i sommar med en nagelsax
inte alls.. de kan vi nog lösa bara du får tummen ur
tror nog att den där lådan med en 15" ska in i vita jettan. o den där baffeln med hål för 2 18" kommer säkerligen hamna i den svarta jettan, hmm väntar o ser fan om det bara kunde bli vår så en annan garagelös kan fortsätta med mitt golfbygge