nej nej.. ett horn ser inte ut så.. de e en "vanliga" portad låda.
Ser mer ut som att det ska bli en 4ordningens bandpass. Men du ska alltså inte ha basar och port åtskilda?
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
nej nej.. ett horn ser inte ut så.. de e en "vanliga" portad låda.
Ser mer ut som att det ska bli en 4ordningens bandpass. Men du ska alltså inte ha basar och port åtskilda?
de e en vanligt låda med 4kantig port.. basarna kommer spela uppåt å porten framåt.
fast de e klart att räknar med bilens kupé så blir de ju bandpass.
Var i bilen kommer basarna hamna? I bagaget eller under rutan?
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
de e en vanligt låda med 4kantig port.. basarna kommer spela uppåt å porten framåt.
fast de e klart att räknar med bilens kupé så blir de ju bandpass.
dom kommer sitta spelandes mot rutan/taket.
Inte säkert att det blir helt lyckat. Du kan tappa några dB med porten framåt och basar uppåt men du tävlar inte i dB så det spelar ingen större roll. Det är alltid kul att se dina byggen.
dom kommer sitta spelandes mot rutan/taket.
Inte säkert att det blir helt lyckat. Du kan tappa några dB med porten framåt och basar uppåt men du tävlar inte i dB så det spelar ingen större roll. Det är alltid kul att se dina byggen.
de ska inte tävlas så.. de finns de inte så många andra vis att få in 2st 18" å en så stor port utan att bygga vägg... sen finns de inte heller nån "gyllene regel" inom db..
saker som spelar högt i en bil kanske inte spelat högt alls i en annan å tvärtom