Slänger upp några bilder på ett bygge vi gjorde i en polares Passat, inför en ljudtävling på lördag. För att se vad ni tycker. Bygget tog två dagar att göra, då var lådorna färdigbyggda.
MDS X-MAS serien. Jag tycker det ser bra ut! Spelar basarna bra eller? Fick hem 4 såna i onsdags till mitt bygge nämligen, har aldrig hört dom spela så
MDS X-MAS serien. Jag tycker det ser bra ut! Spelar basarna bra eller? Fick hem 4 såna i onsdags till mitt bygge nämligen, har aldrig hört dom spela så
X-max serien är nog mds bästa bas när det gäller finlir. Dock spelar dom sämre med magneten utåt, men snyggt är det. När han tävlade förra gången lirade han med samma prylar o då spelade han 138 db.
Kan också säga att kromade portar ska dit och lite snygg belysning.
Oki, jo 4 12" basar blir de i 740:n ! kommer bilder på bilen sen när ljudet är byggt Jo jag funderade på magneterna utåt, men det blir inte så... Där ser man, kanske skulle tävla med min sen med, om det blir bra så att säga hehe kromade portar ska det vara
de va ett bra o snyggt bygge, skulle behöva lite hjälp med att bygga nå snyggt, i min corrado. vet inte riktigt hur ja ska göra. hmm hjälp tack. vet ni var de kan finnas ritningar o sånt? mvh Niklas
Snart är det dags för ett nytt ljudbygge i Passaten. Han har slopat x-max 12:orna och köpt en APX 15". Uppdaterar med bilder så fort vi dragit igång. Kanske jag tar rekord, under två dagar